Factory w Ursusie [w zasadzie OT]

1. Data: 2005-08-01 15:06:07

Temat: Factory w Ursusie [w zasadzie OT]
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

bylyscie tam kiedys? jest cos wartego uwagi? warto sie wybrac?

nigdy nie bylam, spotkalam sie z opiniami od "nic ciekawego, same
szmaty, a jak cos, to drogo jak wszedzie" do "super okazje,
obkupilam sie za wszystkie czasy" :)

no i nie wiem, czy warto poswiecac letni dzien na wycieczke do
tego przybytku?

-- kasica

1. Data: 2005-08-01 16:40:52

Temat: Re: Factory w Ursusie [w zasadzie OT]
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 01 Aug 2005 17:06:07 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@h...pl> i powiedziała:

> bylyscie tam kiedys? jest cos wartego uwagi? warto sie wybrac?

W sensie Factory Outlet, czyli "końcówki serii taniej"?

To ogólnie nie polecam (nie tego konkretnego, ale jako idei) -
rozmiarówka z kosmosu (damskie 36-36!), wzornictwo... no, co kto lubi,
ale ogólnie robi wrażenie naprawdę resztek. Jedyne ładne spodnie, które
na mnie dobrze leżały i były w dobrym rozmiarze, były zleżałe i pękły mi
w poprzek na tyłku pierwszego dnia (dobrze, że nie w pracy, a w domu,
jak się schyliłam, żeby trzodę pogłaskać po powrocie). Jedyne 3 tygodnie
reklamacji i dostałam z powrotem pieniądze, bo "drugich takich nie
mamy".

Jak mówimy o innym Factory, to ja przepraszam ;-)

Zuzanka

[1] Nie że się nabijam, ale jakoś ciężko sobie taką babę wyobrazić, żeby
kupowała portki w pomarańczowe kwiaty.

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-08-01 20:21:52

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wrote:

> W sensie Factory Outlet, czyli "końcówki serii taniej"?

to ja nie wiem.
w tym sensie: http://www.factory-warszawa.pl/
rozne firmy tam sklepy maja, na ten przyklad ecco...

> [...]
> jak się schyliłam, żeby trzodę pogłaskać po powrocie). Jedyne 3 tygodnie
> reklamacji i dostałam z powrotem pieniądze, bo "drugich takich nie

[...]

> [1] Nie że się nabijam, ale jakoś ciężko sobie taką babę wyobrazić, żeby
> kupowała portki w pomarańczowe kwiaty.

y? unfotnooted reference :)

-- kasica (co nabyla portki w niebieskie na bialym)

1. Data: 2005-08-01 20:29:36

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> y? unfotnooted reference :)

footnoted, kurdę :)

-- kasica

1. Data: 2005-08-01 20:39:10

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 01 Aug 2005 22:29:36 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@h...pl> i powiedziała:

> footnoted, kurdę :)

Się mnie odpięłło. Miało być przy tym rozmiarze 36-36.

Zuzanka (ale jak nie to Factory, to bez różnocy)
*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-08-01 20:54:52

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wrote:

> Się mnie odpięłło. Miało być przy tym rozmiarze 36-36.

aha. znaczy, to dzinsowy rozmiar jest? bo w normalnym 36 to
wieksze baby raczej nie tego :)

> (ale jak nie to Factory, to bez różnocy)

jesli ten Twoj nie jest hangarem z roznymi sklepami, na przyklad
Wittchena albo Solara, to nie to.

no ludziska, warto sie przejechac do tego Ursusa czy nie?

-- kasica

1. Data: 2005-08-01 21:56:10

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja bylam zadowolona
co prawda resztki roznych kolekcji monton, simple, solar
raczej dla tych kobiet ktore maja swoj styl i od razu widza czy cos bedzie
pasowac do ich szafy. Ceny sa przyjazne, i mozna trafic na rzeczy, ktore w
ogole nei trafily do polskich sklepow.

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2005-08-02 07:30:20

Od: "MagdaG" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no ludziska, warto sie przejechac do tego Ursusa czy nie?

Warto, jesli nie jedzie sie godzinami i ma sie cierpliwosc do chodzenia po
sklepach i dlugiego ogladania ubran. Jesli nastawiasz sie na jakis
konkretny ciuch to od razu odpusc sobie. Mieszkam niedaleko i od czasu do
czasu tam zagladam. Polecam bielizne w Atlanticu i Intimissimi, czasami
mozna upolowac fajne rzeczy za smieszne pieniadze. Poza tym moj maz kupuje
jeansy Wranglera i jest zadowolony.
Generalnie trzeba trafic na dobry dzien, albo nie być nastawionym na kupno
konkretnej rzeczy. Chyba trzeba traktować Factory na zasadzie "jak cos
fajnego znajde to kupie".

1. Data: 2005-08-02 07:44:45

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

MagdaG wrote:
[...]
> Generalnie trzeba trafic na dobry dzien, albo nie być nastawionym na kupno
> konkretnej rzeczy. Chyba trzeba traktować Factory na zasadzie "jak cos
> fajnego znajde to kupie".

ja w sumie wszystkie sklepy tak traktuje :) przewaznie. bo jak tylko
powezme jakis konkretny zamiar, to nic nie znajduje odpowiedniego :)

dzieki za opinie.

-- kasica

1. Data: 2005-08-02 08:24:01

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Katarzyna Kulpa:
> [...]
>
> nigdy nie bylam, spotkalam sie z opiniami od "nic ciekawego, same
> szmaty, a jak cos, to drogo jak wszedzie" do "super okazje,

Znajoma zachwyca się i uwielbia, a ja tam nie znalazłam ani jednej
interesującej rzeczy. Przypuszczam, że to zależy od gustu odzieżowego.

Saddie
--
saddie
hell.pl http://aravis.itpp.pl/oaza.jpg

dobra kosmetyczka
Samoopalacz z Body Shopu
Sukienka bez ramiączek - pytanie
moje zdanie: Salon Fryzjerski Lovely Look w Gdańskim Auchan
Twarz po opalaniu