Błonnik z ananasem

41. Data: 2005-12-06 10:44:27

Temat: Re: Faktem jest...
Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 05 Dec 2005 23:28:54 +0100, <j...@g...pl> napisał:

> [...]
> informowac ludzi, ze optymalni to niebezpiczna sekta ktora zeruje na
> niewiedzy
> czesto ciezko chorych i starych ludzi.
> Najdobitniejszym przykladem waszego nieuctwa, sa teksty wipisywane przez
> ta
> twoja Krysie, ktora jesli sie nie uspokoi to bedzie miala powazne
> problemy.
> Uwazaj Gulo, bo i ty sie mozesz takich problemow nabawic, jesli sie
> okaze ze
> masz Arkadie Pseudozdrowia w ktorej przeprowadzasz nielegalne

Drogi anonimie (Gugu)

Dobrze byłoby byś sobie uświadomił ,ze inwektywami i insynuacjami nic
nie zwojujesz. To co napisałeś niczym sie nie różni od tekstow
wypisywanych sprayem na smietnikach czy klatkach schodowych slumsów.
Uruchom rezerwy intelektualne, moze okaże się , ze stać Cię na więcej.

42. Data: 2005-12-06 12:06:18

Od: "jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are"

> No to powiedz mi, prosze ja Ciebie, jak mam wytlumaczyc Krysi
> _pewne_sprawy_ ? Probowalem juz chyba wszystkiego.

jednego nie probowales,ZROZUMIEC CO CZYTASZ . Bo banialuki jakie wciskasz w
zapale misyjnym kupy sie nie trzymaja. Moze wreszcie odpowiesz jak jest z ta
"sztywna 'rura pt jelito ? I pytanie pomocnicze : raz na jaki okres czasu
nie jedzacy blonnika ida do WC-tu? Bo na podstawie twoich swiatlych idei,
nie powinni chodzic nigdy :)

Jurek

43. Data: 2005-12-06 12:08:42

Od: "jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(...ciach...)
> masz Arkadie Pseudozdrowia w ktorej przeprowadzasz nielegalne eksperymenty

AUTOR! AUTOR!

z rynsztokowego poziomu to to przypomina Anne/Hanne/itd ktora znowu zaczyna
nawiedzac co niektore grupy ;)

Jurek

44. Data: 2005-12-06 14:14:03

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> (...ciach...)

> AUTOR! AUTOR!
>
> z rynsztokowego poziomu to to przypomina Anne/Hanne/itd ktora znowu zaczyna
> nawiedzac co niektore grupy ;)

Bo to JEST Anna/Hanna/Jacek/Jef_f

Nie tylko po tekstach można ją rozpoznać. Rozpoznawalna jest również po
nagłówkach jej postów, zawsze w nim jest jej kanadyjski serwer:

Biedna ma nadzieję, że jak się nie podpisze żadną literką to nikt jej nie
zidentyfikuje...

From: " " <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Faktem jest...
Date: Mon, 5 Dec 2005 22:28:54 +0000 (UTC)

Krystyna

45. Data: 2005-12-06 14:32:59

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Dec 2005 13:06:18 +0100, jurek <j...@g...pl> napisał:

> "Are"

> jednego nie probowales,ZROZUMIEC CO CZYTASZ . Bo banialuki jakie
> wciskasz w
> zapale misyjnym kupy sie nie trzymaja. Moze wreszcie odpowiesz jak jest

Myślisz że to Gugu to Are??

Polemizowałbym z Twoim stanowiskiem. Otóz wyglada mi na to , że argumenty
Gugu wlasnie trzymają sie kupy.Kupy i niczego więcej.
Pozdr. G

46. Data: 2005-12-06 14:36:27

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Dec 2005 15:14:03 +0100, Krystyna*Opty*
<K...@o...pl> napisał:

> Bo to JEST Anna/Hanna/Jacek/Jef_f

Niemożliwe, pewna jesteś? Cos ją musialo znacznie osłabic,ona zwykle
pisała bardziej gramotnie. Teksty Gugu oceniłbym na poziomie osłabionego
glodem ministranta z bieszczadzkiej parafii..
Pozdr. G

47. Data: 2005-12-06 15:33:35

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bardziej gramotnie. Teksty Gugu oceniłbym na poziomie osłabionego glodem

Sam sprawdź. http://tiny.pl/xfjh obok napisu: "Gugu" kliknij: "pokaż opcje"
oraz: "Pokaż oryginalną wiadomość". Google jest niezawodne :)

Krystyna

48. Data: 2005-12-06 16:03:37

Od: " Gugu" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Golo <k...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> wypisywanych sprayem na smietnikach czy klatkach schodowych slumsów.
> Uruchom rezerwy intelektualne, moze okaże się , ze stać Cię na więcej.

To co napisalem to tylko zwykle dostosowanie sie do twojego poziomu, Gulu:)

A teraz drogi Gulu, badz uprzejmy zapoznac sie z przepisami OWIAZUJACYMI w
zakresie stosowania eksperymentow na organizmie ludzkiem.
Takim eksperymentem o charakterze medycznym na dosc duza skale, jest zalecanie
przez p.Kwasniewskiego tzw. Diety Optymalnej (aka Zywienie Optymalne), ktore
rzekomo jest jedynym remedium na wszystkie ludzkie (rowniez bardzo powazne)
choroby fizyczne i psychiczne.
Twoja kolezanka OptyKrysia, pomimo ze uzyskala juz cala mase informacji
odnosnie bzdurnosci takiego twierdzenia (ba, nawet juz slynny optyadiunkt i
czlonek rodziny tworcy cudownej diety, zaniechal gloszenia swoich objawien)
to ona nadal z uporem maniaka, twierdzi ze np. ta dieta jednak leczy wszystkie
choroby, a ostatnio na tej grupie zamiescila post sugerujacy, ze dieta leczy
AIDS.
Moze i to zabawne i komiczne, ze niektorzy az boki zrywaja czytajac co ta
kobieta wypisuje po roznych grupach .....hmmm....ale z punktu widzenia
czlowieka ciezko chorego,poszukujacego beznadziejnie ratunku i ktory trafi na
taka informacje, to juz moze byc duzo mniej zabawne.

OptyKrystyna dziala w wirtualnym swiecie i w realu juz od kilku lat.
Pomimo, ze juz wiele osob probowalo jej wytlumaczyc, ze plecie ewidentne
bzdury (a jeden z lekarzy nawet udowodnil jej, ze bezczelnie klamie
opowiadajac o swoim rzekomym uleczeniu dieta p. Kwasniewskiego),
ona oszukuje nadal z cala PREMEDYTACJA ludzi chorych, a w tym niecnym
procederze pomagaja jej zawodowi, bezwzgledni optymalni opluwacze i oszusci
roznego autoryment, ktorzy w ten sposob zwalczaja wszelka krytyke merytoryczna
tego dziwadla dietycznego pt. Optymalne zywienie.

A ofiarami (nawet smiertelnymi) tego wynaturzenia dietetycznego jest juz w tej
chwili sporo osob.

Ja nie mam nic przeciwko temu , ze ktos akurat chce sie tak odzywiac jak guru
Kwasniewski proponuje, ale jestem ABSOLUTNIE przeciwny twierdzeniu, ze ta
dieta jest remedium na liczne choroby. Oburza mnie takze zalecanie jej w tzw.
Arkadiach Zdrowia ludziom starym i ciezko chorym oraz dzieciom bez zgody
komisji bioetycznej i Ministerstwa Zdrowia.

Dlatego proponuje ci Gulu, abys zapoznal sie z prawem karnym ktoremu takie
praktyki szarlatanskie podlegaja, abys pozniej nie twierdzil, ze tych
przepisow nie znales (chciaz nieznajomosc prawa nie jest zadna okolicznoscia
lagodzaca).

Podaje ci co powinienes przeczytac, zanim zaczniesz ordynarnie opluwac ludzi
kpiacych z "objawien" p. Kwasniewskiego:
1/Eksperyment medyczny na organizmie ludzkim w prawie europejskim i
międzynarodowym -

Autorzy: Wnukiewicz- Kozłowska Agata

http://www.sklep.abc.com.pl/x_C_I__PT_40112556__PZTA
_0D.html

Co to jest eksperyment medyczny?

Eksperyment medyczny jest jedną z metod badawczych powszechnie stosowanych w
medycynie. Służy opracowywaniu i testowaniu nowych metod leczenia chorób.
Badania stwarzają jednak niebezpieczeństwo naruszenia praw człowieka i
związanych z nimi zasad etyki lekarskiej. W związku z tym eksperymenty
medyczne zostały uregulowane przepisami prawnymi. Przepisy te należą do
systemu ochrony praw człowieka i mają zastosowanie niezależnie od miejsca, w
którym prowadzi się badania eksperymentalne. Są to więc standardy prawa
międzynarodowego wpływające na przepisy krajowe.

Badania i eksperymenty medyczne prowadzone cały czas, stanowią część pracy
służby zdrowia i wiążą się z odpwiedzialnością prawną. W polskim prawie
zostały zawarte przepisy dotyczące ekspertymentu medycznego, ale jako członek
UE musimy przestrzegać także standardów międzynarodowych. Ponadto książka
przedstawia etyczne problemy eksperymentowania na organizmie ludzkim, z
uwzględnieniem dokumentów wypracowanych przez rządowe i pozarządowe
organizacje międzynarodowe oraz instytucje o charakterze doradczym, takie jak
komitety i komisje etyczne.

2/Proponuje zapoznac sie DOKLADNIE z roz. 4 traktujacym o eksperymentach
medycznych, a potem poszukac sobie najnowszych porawek naniesionych przez
polski sejm do teg o OBOWIAZUJACEGO w cywilizowanych panstwach prawa):

http://www.adent.com.pl/o_zawodzie.html

A w tej chwili zegnam:))))

49. Data: 2005-12-06 16:23:25

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardziej gramotnie. Teksty Gugu oceniłbym na poziomie osłabionego glodem

Uuuuuuu... Nasza droga Annaklay ma sporo innych wcieleń:
http://tiny.pl/xfj7 ...Marcin/Jeff/zlotowa/m&w... a następne dopiero będą ;)

I jej mała wizytówka z pl.soc.plityka:
---Cytuję:
Jeff
17 Lut. 08:07 pokaż opcje

Grupa dyskusyjna: pl.soc.polityka
Od: " Jeff" <j...@g...pl> - Znajdź wiadomości tego autora
Data: Thu, 17 Feb 2005 07:07:16 +0000 (UTC)
Lokalna: Czw. 17 Lut. 2005 08:07
Temat: Re: Ku pozytkowi ogółu.

klaun bekonu <k...@b...org> napisał(a):

> est to dno absolutne, ale z dobrą pensją na najbliższych
> Tylko, ze ci tepi ludzie nie zauwazaja, ze gwarantujac

> sobie pensje byc moze obnizaja ich wartosc.
> Znow poszli na lep komuny i twierdza, ze
> "komuchem nigdy nie bylem".

jedyna.

Ty klun, tepa palo nie znasz zasad usenetu? Tnij posty baranie pojebany.

Jeff
17 Lut. 08:21 pokaż opcje

Grupa dyskusyjna: pl.soc.polityka
Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> - Znajdź wiadomości tego autora
Data: Thu, 17 Feb 2005 07:21:18 +0000 (UTC)
Lokalna: Czw. 17 Lut. 2005 08:21
Temat: Re: panie Adamie Michnik

klaun bekonu <k...@b...org> napisał(a):

> Te Jeff idz sie wyspij i wylecz kaca.

Spadaj prymitywny gnoju, swoje chamskie uwagi zachowaj dla takich
smierdzieli i kanalii jak ty.
----Koniec cytatów

Trochę jednak zaskoczona jej możliwościami
Krystyna

50. Data: 2005-12-06 16:38:02

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślisz że to Gugu to Are??
>
> Polemizowałbym z Twoim stanowiskiem. Otóz wyglada mi na to , że argumenty
> Gugu wlasnie trzymają sie kupy.Kupy i niczego więcej.
> Pozdr. G

No nieee... aruś takiego chamskiego języka, mimo wszystko, nie używa :)
Annaklay jest jedyna w swoim rodzaju... ;[

Krystyna

Suck in that gut! This video reminds me of myself.
zdjecia :)
Jak mam przytyc???
dieta
Ta dieta to naprawde jest coś..bzdura!!!