Ta dieta to naprawde jest coś..bzdura!!!

1. Data: 2005-11-28 08:05:54

Temat: Ta dieta to naprawde jest coś..bzdura!!!
Od: "ada" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta dieta to zupełna bzdura nie stosujcie jej

2. Data: 2005-11-28 08:34:35

Temat: Re: Ta dieta to naprawde jest coś..bzdura!!!
Od: "Bantu" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ada" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ta dieta to zupełna bzdura nie stosujcie jej

Skoro dietę stosujesz tak samo jak używasz rozumu to nie dziwię się, że nie
działa :)

A.

3. Data: 2005-11-28 18:45:41

Od: aratorn <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bantu napisał(a):
> Użytkownik "ada" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> Skoro dietę stosujesz tak samo jak używasz rozumu to nie dziwię się, że
> nie działa :)
>
> A.

Przepraszam, że się wtrącam, ale o jaką dietę chodzi?
Tomek

4. Data: 2005-11-28 19:43:10

Od: "Bantu" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aratorn" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam, że się wtrącam, ale o jaką dietę chodzi?

A myślisz czemu tak a nie inaczej sformułowałem treść mojego posta? :))

A.

5. Data: 2005-12-20 13:12:04

Od: "Genia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siema ja tez sie odchudzam, GENOWEFA