Farmacja

1. Data: 2004-04-23 14:10:19

Temat: Farmacja
Od: e...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Jakie są wymagania,aby dostać się do szkoły o problu biolo-chem,a potem iść na
farmację ??

2. Data: 2004-04-23 20:57:02

Temat: Re: Farmacja
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: 4...@n...onet.pl ,
której nadawcą było Użytkownik <e...@v...pl> zostało napisane:

> Jakie są wymagania,aby dostać się do szkoły o problu biolo-chem,a
> potem iść na farmację ??

do klasy o profilu biol-chem to pewnie zdanie egzaminu czy jakich testów
kompetencji czy co tam jeszcze szacowne ministerstwo wymyslilo.
a pozniej na farmacje - tez zdanie egz. wstepnego :)
wymagania na samej farmacji - niezbyt wygórowane - duza pojemnosc pamieci
krotkotrwalej, zdrowa watroba...
moze liczyc sie tez zasobnosc kieszeni, jezeli noga sie na wstepnym powinie
i trzeba placic za studia (teraz cos ponad dyche na rok)

--
milego dnia
adam, gg# 402495

3. Data: 2004-04-24 09:21:50

Od: "alexandra" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hehe nic dodać nic ująć ;)

Nie wiem jak w tej chwili wyglądają wstępne
testy na farmację. Tzn wyglądają pewnie tak, jak kilka lat temu, chyba że
ich poziom ciągle wykazuje tendencję wzrostową (a pewnie tak jest). Warto
DOBRZE, jeśli nie świetnie (nie chciałabym używać stwierdzenia"na
pamięć",ale tak by to w sumie można nazwać) znać podręczniki (biologia,
chemia) ze wszystkich klas liceum, a już najbardziej to, co "najmniejszym
drukiem", a co zrobisz ponad program to też Twoje.

pozdrawiam

alexandra.

4. Data: 2004-04-25 09:21:22

Temat: Odp: Farmacja
Od: "max" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w gdańsku za rok studiów na farmacji placi sie 14000.
to jest oczywiście stan an dzien dzisiejszy
we wrześniu może wejść nowy cennik związany z wydłużeniem naszysch studiów
do 5,5 roku.

5. Data: 2004-04-25 20:51:43

Od: "Asia" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> wymagania na samej farmacji - niezbyt wygórowane - duza pojemnosc pamieci
> krotkotrwalej, zdrowa watroba...

Ja jako ta jeszcze studiują dodam: sporą odporność psychiczną lub masochizm.

6. Data: 2004-04-25 21:05:42

Od: "vince" <-...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> Witam!

> Ja jako ta jeszcze studiują dodam: sporą odporność psychiczną lub
masochizm.

etam. Ja tez studiuje ,nie jest tak zle , czasu na inne zajecia mam az za
nad to.

pozdr.
vince

technik farmaceutyczny