Re: Faszyzm nie jest wcale taki zły!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 19 Sep 2017 16:55:59 -0700 (PDT)
Subject: Re: Faszyzm nie jest wcale taki zły!
From: j...@o...pl

> Nawet XL-ka wykazuje się lepsza od Ciebie pamięcią, gdyż upomina mnie
> gdy powtórzę się chociażby dwa razy. A Ty, chyba regularny bywalec psp
> domagasz się ode mnie kolejnego powtórzenia, które dla wielu będzie
> nudne po prostu. Powtórzę jednak raz jeszcze. Inicjacja seksualna to nie
> regularne ruchanko, jak to nazwałeś

klamiesz, albo sie mylisz, albo nie zrozumiales. nigdzie nie nazwalem tego
regularnym ruchanstwem; liczba mnoga stad, ze chcialbys to upowszechnic.

> lecz JEDNORAZOWY, mistyczny akt

no tak, az tak bardzo mistyczny, ze rozwalilby znakomito wiekszosc rodzin.
faktycznie, bardzo mistyczny.

> wprowadzający dziecko do świata dorosłych, świata relacji: uczuciowych,
> emocjonalnych, seksualnych we wzajemnym szacunku, zaufaniu i otwartości,
> które mają miejsce między kobietą i mężczyzną w rodzinie.

cos ci sie pomylilo, jesli szacunek i zaufanie chcesz oprzec
na kontakcie seksualnym matki z synem.

> Prawidłowe
> ukształtowanie tych relacji jest gwarancją trwałości przyszłego związku
> kobiety z mężczyzną tak niezbędnego do stworzenia i dobrego wychowania
> potomstwa w wolności i odpowiedzialności.

Daj moze mozliwosc wyboru synowi z kim chce przezyc ten pierwszy raz;
zapewniam cie, ze nigdy lub prawie nigdy nie wybierze on matki.

> Krotochwil Ci się zachciewa demonku-poeto? :-)

Pana jEZUSA TEZ TAK NAZYWALI - nauczyciele i uczniowie SanHedrynu.

(pisownia naturalna; ciekawe zwlaszcza "Hedrynu" - nie uwazasz?

pozdrawiam,
jacek