Re: Faszyzm w imię Miłości

Data: 2010-01-21 09:31:31
Temat: Re: Faszyzm w imię Miłości
Od: "Redart" <z...@o...pl>

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
news:hj7fu9$vfr$1@news.onet.pl...

> Redi- Ty chyba masz jakiegoś bzika na moim punkcie- przyznaj się:-).
> Napisz mi, czy rozróżniasz, że to, co napisałeś (i nie poparłeś żadnym
> przykładem) może się odbywać wyłącznie w Twojej głowie- a obiektywnie może
> być wręcz na odwrót?
A i owszem. A precyzyjniej - mam bzika na Twojej niespójności.

Pytasz(ałeś) skąd sieto birze, że miewasz problemy z komunikacją.
Sam też pisujesz, że jesteś 'wariatem' - ale humorystycznie prześlizgujesz
się tu ogólnikiem.

Ja, z braku czasu, jedynie staram się wychwycić konkretne szczegóły,
którym, jeśłi chcez - mozesz sieprzyglądać. Zresztą nie tylko ja - robi to w
tej chwili
także trener - również oszczędnie - i Stalker - mniej oszczędny, ale zapał w
końcu
w nim też zgaśnie - bo ostatecznie nie prezentujesz swoją postawą
wymarzonego
dyskutanta (w tych kwestiach przynajmniej - kwestiach 'siebie').
A kilka konkretów 'z ostatniej chwili', które zgrupuję:

Chiron: "przywróćmy słowom znaczenie" (kiedyś i wielokrotnie)
Trener: cytuje powyższe w kontekście schodzenia Chirona na bocznicę
'zawodowa a profesjonalna'.

Chiron: 'przywróćmy słowom znaczenie' (kiedyś i wielokrotnie)
->
Chiron: 'Żydzi _cieszyli się_ jak ...' (resztę sam znasz - jak mordowano ich
rodziny ?)

Chiron: 'nie oceniajmy ludzi'
->
Chiron: 'cbnet _jest_ ... X, Y, Z'

Chiron: "XX wyłącznie w głowie Redarta"
->
trener: xX
Stalker: Xx
michał x (już wymiękł ...):

I tym to sposobem poświeciłem Ci znów wiecej czasu, niż planowałem i
powinienem ;)
Zdrówko !