Faszyzm w imię Miłości

41. Data: 2010-01-18 10:54:19

Temat: Re: Faszyzm w imię Miłości
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Ale za to jacy złośliwi! :-)

Brzydcy bezbłędni złośliwcy. Fajna reklama dla psp.

Qra, w dodatku jeszcze stara i zmurszała

42. Data: 2010-01-18 10:59:26

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Brzydcy bezbłędni złośliwcy. Fajna reklama dla psp.

Za piewszym łazem pszczytałem bezzębni.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

43. Data: 2010-01-18 11:01:37

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:

> Za piewszym łazem pszczytałem bezzębni.

A bo oni bezbłędnie piszą, ale niekoniecznie bezbłędnie czytają :-)

Stalker

44. Data: 2010-01-18 11:04:00

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 11:44, Iza <f...@o...pl> wrote:

> Chyba mnie z kimś pomyliłaś Moja Droga Ewo ;)
> ___
> Iza

Dodam jeszcze gwoli wyjaśnienia.
Ten ktoś i Aisza byli dla mnie jak papużki nierozłączki, a ja
wówczas stawiałam pierwsze litery na usenecie.
Jako "nowinka" musiałam pojąć zasady tu panujące
i nauczyć sie wiele rzeczy min usenetowe kontakty interpersonalne.
Fakt ciut byłam zazdrosna, o ich relacje
stricte przyjacielskie - stąd pewnie ta szarpana reakcja.
Niemniej wiedz, ze choć mam w charakterze zazdrość, to
nigdy tego po sobie nie dam poznać, że to czuję. Po prostu mi sie
nie da zagrać na uczuciach w celu sprowokowania mnie "chcąc wzbudzić
we mnie zazdrość".
Owszem, moge sie zagotować ,ale tego nie okazuję - taka już jestem ;)
Aisze lubię i szczerze uznaję ją za inteligentna persone , choć do
tego
pierwszego, musiałam dojrzeć.
___
Iza

45. Data: 2010-01-18 11:13:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Brzydcy bezbłędni złośliwcy. Fajna reklama dla psp.

Już kiedyś było "bezwzględne krwiożercze bestie" czy jakoś tak. Może
ktoś lepiej pamięta.

Ewa

46. Data: 2010-01-18 11:15:23

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> [...]
> nigdy tego po sobie nie dam poznać, że to czuję. Po prostu mi sie
> nie da zagrać na uczuciach w celu sprowokowania mnie "chcąc wzbudzić

Tak tak, to wszystko widać. ;)

Ewa

47. Data: 2010-01-18 11:15:53

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Co faceci w Tobie widzą ? :)

Wstrętna zazdrośnica!

Ewa

48. Data: 2010-01-18 11:17:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Jak to, przecież napisałem ich tu całe posty,
> z którymi zresztą tylko się nie zgodziłaś,
> a ten tutaj to tylko wniosek.

Dlaczego uważasz, że gram jakiś scenariusz?
I w których punktach się on pokrywa z tym, o czym pisała Aicha?

Ewa

49. Data: 2010-01-18 11:19:29

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> A bo oni bezbłędnie piszą, ale niekoniecznie bezbłędnie czytają :-)

Lata deklamacji postów robią swoje ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

50. Data: 2010-01-18 11:30:14

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Już kiedyś było "bezwzględne krwiożercze bestie" czy jakoś tak. Może ktoś
> lepiej pamięta.

Ale to niby dotyczyło tylko Ikselki, Ciebie i mnie. Więcej osób się nie
chciało ustawić w rządku.

Qra

WIDAC...
He...he