Re: Faszyzm w imię Miłości

From: Iza <f...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Faszyzm w imię Miłości
Date: Mon, 18 Jan 2010 03:04:00 -0800 (PST)
<hivuui$ank$1@news.onet.pl> <hivvet$c3n$1@news.onet.pl>
<hj03fk$lvc$1@news.onet.pl> <hj06ao$ro6$1@news.onet.pl>
<hj06eh$rtn$1@news.onet.pl> <hj071o$t0r$1@news.onet.pl>
<hj07lr$u1n$1@news.onet.pl>
<0...@h...googlegroups.com>
<hj1ee5$2ps$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<b...@2...googlegroups.com>

On 18 Sty, 11:44, Iza <f...@o...pl> wrote:

> Chyba mnie z kimś pomyliłaś Moja Droga Ewo ;)
> ___
> Iza

Dodam jeszcze gwoli wyjaśnienia.
Ten ktoś i Aisza byli dla mnie jak papużki nierozłączki, a ja
wówczas stawiałam pierwsze litery na usenecie.
Jako "nowinka" musiałam pojąć zasady tu panujące
i nauczyć sie wiele rzeczy min usenetowe kontakty interpersonalne.
Fakt ciut byłam zazdrosna, o ich relacje
stricte przyjacielskie - stąd pewnie ta szarpana reakcja.
Niemniej wiedz, ze choć mam w charakterze zazdrość, to
nigdy tego po sobie nie dam poznać, że to czuję. Po prostu mi sie
nie da zagrać na uczuciach w celu sprowokowania mnie "chcąc wzbudzić
we mnie zazdrość".
Owszem, moge sie zagotować ,ale tego nie okazuję - taka już jestem ;)
Aisze lubię i szczerze uznaję ją za inteligentna persone , choć do
tego
pierwszego, musiałam dojrzeć.
___
Iza