Fecet Roku :)

1. Data: 2004-04-02 12:02:11

Temat: Fecet Roku :)
Od: Aiszka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.mp3s.szm.sk/mezczyznaroku/

1. Data: 2004-04-02 12:16:44

Temat: Re: Fecet Roku :)
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-02 14:02:11 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Aiszka* skreślił te oto słowa:

> http://www.mp3s.szm.sk/mezczyznaroku/

Chciałabys cos do tego dodac?
Bo jesli nie, to NTG.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-04-02 13:16:45

Od: Aiszka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabys cos do tego dodac?
> Bo jesli nie, to NTG.

Uważam, że to nie wymaga żadnego komentarzam, ale Tobie najwyraźniej brak
poczucia humoru.

:))

1. Data: 2004-04-02 13:24:18

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-02 15:16:45 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Aiszka* skreślił te oto słowa:

> Uważam, że to nie wymaga żadnego komentarzam, ale Tobie najwyraźniej brak
> poczucia humoru.
>
> :))

To pewnie Ciebie rozsmieszy teskt naszej nieocenionej mips :)
" Tak naprawdę wcale nie jestem aż tak
głupia, żeby nie rozumieć czym jest grupa dyskusyjna o urodzie".
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-04-02 14:19:31

Od: Aiszka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To pewnie Ciebie rozsmieszy teskt naszej nieocenionej mips :)
> " Tak naprawdę wcale nie jestem aż tak
> głupia, żeby nie rozumieć czym jest grupa dyskusyjna o urodzie".

Cieszę się, że dzięki jednemu linkowi mogłaś przez chwilę lepiej się poczuć :)
Pozdrawiam wiosennie :)
Aiszka

EOT

1. Data: 2004-04-05 23:31:37