Fenomen Owsiaka

1. Data: 2000-01-10 19:51:40

Temat: Fenomen Owsiaka
Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie mysle - gdyby chcial byc kims w rodzaju Hitlera - tez wszyscy
poszliby za nim?
Taka charyzma?
Pozer?
???????
Owsiak na prezydenta!
I co?

Wasz Kubus Fatalista - Bozena

1. Data: 2000-01-10 20:35:50

Temat: Odp: Fenomen Owsiaka
Od: "Lamia" <L...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kubus Fatalista- Bozenka napisala:
> Tak sobie mysle - gdyby chcial byc kims w rodzaju Hitlera - tez wszyscy
> [...]

Akurat to co robi Owsiak uwazam za bardzo dobry pomysl, szczegolnie w dobie
tak fatastycznie wysokiego budzetu przeznaczonego dla sluzby zdrowia.

W tym przypadku (przynajmniej na razie) nie wazna jest osoba lecz cel, a co
bedzie za jakis czas i jak zostana wykorzystane naklady, ktore poruszyly mas
e ludzka to juz inna sprwa. W tym przypadku waznym jest aby na pierwszym mie
jscu byla pomoc innym, a nie nazwisko Owsiak.

1. Data: 2000-01-10 21:37:48

Temat: Re: Fenomen Owsiaka
Od: "Bialobaltim" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kubus Fatalista <b...@p...man.lublin.pl> napisal(a):
> Tak sobie mysle - gdyby chcial byc kims w rodzaju Hitlera - tez wszyscy
> [...]
Owsiak wysokiej chatyzmy nie posiada, a jedynie nieco sprytu, daje ludzia to
co chca otrzymac, posluguje sie tez nie przez niego wmanipulowanego poczucia
winy (w kontekscie uzytecznosci spolecznej), wystarczylo akcje rozkrecic,
zrobic ja popularna i swoj cel osiagnal
W sumie, no big deal

--
"Patriotyzm jest choroba psychiczna, ktora
zabila, zabija i z pewnoscia zabije miliony osob..."

1. Data: 2000-01-10 21:40:33

Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kubus Fatalista wrote:
> Tak sobie mysle - gdyby chcial byc kims w rodzaju Hitlera - tez wszyscy
> poszliby za nim? Pozer? Owsiak na prezydenta! I co?

Trafił po prostu w ludzkie potrzeby. Ludzie chcą się wzruszyć.
A tu tak się wzruszają jak to dzieciom mogą pomóc.
Wydaje mi się, że gdyby taka zbiórka była na dializy dla dorosłych to.... ;((

I wg mnie nie ma szans być kimkolwiek w polityce i chyba nawet tego nie
chce. Przynajmniej nie teraz - może za ileś tam lat bo podstawę ma dobrą
(wiarygodność i skuteczność).

pozdrawia
A r e k

1. Data: 2000-01-10 21:40:37

Od: "Bialobaltim" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lamia <L...@...pl> napisal(a):
> [...]
mie
> jscu byla pomoc innym, a nie nazwisko Owsiak.
Iluzoryczna pomoc dla zaspokojenia glodu sumienia, ile dzieci dostanie te
mszynki? _Ktore_ dzieci je dostana?
Poza tym to ewolucji i tak nie pokonasz, najwyzej sie gatunek ludzki slaby
zrobi i wyginie, nie wielka strata
Jedynym rozsadnym wyjsciem jest opanowanie techniki manipulacji genetycznej,
wtedy nie mielibysmy tych wszystkich problemow

1. Data: 2000-01-10 21:41:10

Temat: Re: Odp: Fenomen Owsiaka
Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lamia wrote:
[..]
> Akurat to co robi Owsiak uwazam za bardzo dobry pomysl, szczegolnie w dobie
> tak fatastycznie wysokiego budzetu przeznaczonego dla sluzby zdrowia.
[..]

Ten pomysł ma jedną wadę - wielu ludzi rozgrzesza. O! Pomogłem dałem na orkiestrę.
I cały rok nic więcej. :(((
Ja nie krytykuje - po prostu zwracam uwagę na pewne zagadnienie.
A pomysł z tym by się bawić i pomagać jest ekstra :)

pozdrawiam
A r e k

--

Od kilku dni bot ustawiony przez polskich adminów newsów kasuje listy podajac:
"Your post [..] has been cancelled, the reason was: A** B** asked for this.[..]"

1. Data: 2000-01-10 21:51:05

Od: "Margolcia" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kubus Fatalista napisał(a) w wiadomości:
<85dcs7$bvp$1@helios.man.lublin.pl>...

>Wasz Kubus Fatalista - Bozena

O Boze , co ja narobilam............??????
K.F.

1. Data: 2000-01-10 23:22:07

Temat: Odp: Odp: Fenomen Owsiaka
Od: "Lamia" <L...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

A s t e c SA Napisał:

[..]

> Ten pomysł ma jedną wadę - wielu ludzi rozgrzesza. O! Pomogłem dałem na or
kiestrę.
> I cały rok nic więcej. :(((

Sa tak zapatrzeni w siebie i w pogon za wlasnym dobrem materialnym, ze potrz
eba niezlego "trzesienia ziemi" aby rozejrzeli sie dookola siebie. Nie wierz
e w to zeby czuli sie rozgrzeszeni sa tylko szczesliwy, ze dany problem nie
dotyczy ich samych

> Ja nie krytykuje - po prostu zwracam uwagę na pewne zagadnienie.
> A pomysł z tym by się bawić i pomagać jest ekstra :)

pozdrawiam
roza

1. Data: 2000-01-11 06:43:30

Od: "qkla" <q...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze on jest 3. antychrystem z przepowiedni Nostradamusa?
qkla

Użytkownik Kubus Fatalista <b...@p...man.lublin.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:85dcs7$bvp$...@h...man.lublin.pl...
: Tak sobie mysle - gdyby chcial byc kims w rodzaju Hitlera - tez wszyscy
: poszliby za nim?
: Taka charyzma?
: Pozer?
: ???????
: Owsiak na prezydenta!
: I co?
:

1. Data: 2000-01-11 13:45:13

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak sobie mysle - gdyby chcial byc kims w rodzaju Hitlera - tez wszyscy
> poszliby za nim?
Nie wszyscy, dla mnie to zwykly czlowiek, ktory sie zajal niezwykla sprawa
:)
pa
spider.

co to jest amputyzm ?
RE: psychologia tylko dla zwichrowanych?
RE: malastansiesmiala?
RE: nowe obyczaje
RE: nowe obyczaje