Feria P78 - przyklad na moich wlosach

1. Data: 2005-03-19 16:31:16

Temat: Feria P78 - przyklad na moich wlosach
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Znowu farbowalam wlosy Feria Bardzo Intensywna Miedz [P78 Pure Peachy
Power]. Jesli, ktoras z Was jest ciekawa efektu tej farby to zapraszam:
http://zazula.olympusclub.info/feria01.jpg
http://zazula.olympusclub.info/feria02.jpg

Ja jestem bardzo zadowolona :) [tylko w miare szybko zmywa sie z glowy]

Zazula

1. Data: 2005-03-20 09:11:40

Temat: Re: Feria P78 - przyklad na moich wlosach
Od: "tarzynka" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://zazula.olympusclub.info/feria02.jpg
>
> Ja jestem bardzo zadowolona :) [tylko w miare szybko zmywa sie z glowy]

Zazula, cos mi sie wydaje ze niedlugo beda nowe fotki na Twoim koncecie na
plfoto :))))) oczywiscie z nowa farba na wlosach w roli glownej :)
Pozdrawiam,
kasia.

1. Data: 2005-03-20 11:58:53

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

tarzynka wrote:
> [...]
>

> Zazula, cos mi sie wydaje ze niedlugo beda nowe fotki na Twoim
> koncecie na plfoto :))))) oczywiscie z nowa farba na wlosach w roli

Cos sie napewno wykombinuje. Ale z racji, ze swieta sie zblizaja, spotkania
z rodzina - bede miec duzo modeli i nie bede zameczac autoportretami [ale
kto wie].

Zazula

1. Data: 2005-03-20 12:31:15

Temat: Odp: Feria P78 - przyklad na moich wlosach
Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zazula <z...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d1hk4f$sv6$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> http://zazula.olympusclub.info/feria02.jpg
>
> Ja jestem bardzo zadowolona :) [tylko w miare szybko zmywa sie z glowy]

ale masz swietny kolor oczu!! :D

1. Data: 2005-03-20 16:28:23

Temat: [OT]Re: Odp: Feria P78 - przyklad na moich wlosach
Od: Kasia <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak zrobic taki makijarz? ;)a kolorek jest zajefajny

1. Data: 2005-03-20 18:44:32

Od: "tarzynka" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cos sie napewno wykombinuje. Ale z racji, ze swieta sie zblizaja,
spotkania
> z rodzina - bede miec duzo modeli i nie bede zameczac autoportretami [ale
> kto wie].

Ale Twoje autoportrety sa naprawde cudne :))))) Uwielbiam ogladac zdjecia,
kto wie, moze kiedys odwaze sie wziac aparat w swoje rece :D

1. Data: 2005-03-20 19:30:40

Temat: Re: [OT]Re: Odp: Feria P78 - przyklad na moich wlosach
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:
> jak zrobic taki makijarz? ;)a kolorek jest zajefajny

Tzn. jaki makijaz - taka kolorystyka czy taki sposob malowania?

Zazula

1. Data: 2005-03-21 14:39:02

Od: Kasia <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sposób

1. Data: 2005-03-21 19:29:35

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:
> sposób

1. Czarna konturowka w linii dolnych rzes - jesli nie ma sie wprawy
rysowania cienkiej kreski w samych rzesach to mozna narysowac ja na brzegu
dolnej powieki i palce mozna "zetrzec" kreske w rzesy.
2. Kontur czarny na gornej powiece - szerzej po zewnetrzej stronie oka.
3. Jesli cien jest kolorowy to kredka odpowiednim kolorze na czerny kontur
na gornej powiece, tak zeby kolor delikatnie wyszedl poza czarna kreske. W
takim razie po co czarna kredka? Zeby nie bylo duzej przerwy miedzy rzesami
a kolorem, zeby rzesy zawsze mialy ciemny, jednolity kolor u nasady.
Zaleznie od koloru - robie delikatna kreseczke pod dolnymi rzesami.
4. Cien. Zazwyczaj uzywam dwoch w podobnej kolorystyce. Nakladam najpierw
ciemniejszy i wykanczam jasniejszym. Zaczynam od gornej powieki.
5. Tuszowanie. Zaczynam od dolnych. Potem gora. Czasem mozna eyelinerem
zrobic sobie w zewnetrznych kacikach takie przedluzenie rzes.

Jak chcesz moge kiedys zrobic fotki krok po kroku jak maluje oczy. Na
www.plfoto.com pod nickiem Zazula [tam tez nick do drugieko nonta] sa moje
autoportrety i mozesz lepiej ogladnac moj makijaz.

Zazula

1. Data: 2005-03-21 20:21:54

Od: "Mariola" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak chcesz moge kiedys zrobic fotki krok po kroku jak maluje oczy. Na
> www.plfoto.com pod nickiem Zazula [tam tez nick do drugieko nonta] sa moje
> autoportrety i mozesz lepiej ogladnac moj makijaz.

Po pierwsze super zdjecia na stronce :)
A po drugie tez jestem ciekawa tego makijazu, ja mam zasze problem z
cieniami, jak wysoko malowac powieke, podobnie jak u ciebie mam opadajace
powieki.
Daj znac jak umiescisz zjecia na stronce :))

Pozdrawiam Mariolkka

50 ml czy to podroba?
pieprzowe perfumy - kojarzycie je?
No i zalozyla sobie...