Re: Fiducia supplicans.

From: Jacek <j...@...pl>
Newsgroups: pl.soc.religia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Fiducia supplicans.
Date: Tue, 27 Feb 2024 15:26:22 +0100
<unm4ae$2g7hg$2@dont-email.me> <unm54j$2gaaf$1@dont-email.me>
<unn1hf$2l34t$1@dont-email.me> <unok1u$2vku0$1@dont-email.me>
<upd1oi$1encp$1@dont-email.me> <upokjs$3opa0$2@dont-email.me>
<upq3p3$6tcd$1@dont-email.me> <upqk6p$9jpd$1@dont-email.me>
<upqn8b$a3pv$1@dont-email.me> <upquqe$bgv8$1@dont-email.me>
<upr43r$c7n7$1@dont-email.me> <upr5vo$cs5k$1@dont-email.me>
<uq4o9l$2i086$1@dont-email.me> <uq4ord$2htcg$1@dont-email.me>
<ur7jvj$3tbtb$1@dont-email.me> <ur81th$fct$1@dont-email.me>
<ur82ud$har$1@dont-email.me> <ur9jg8$du3i$1@dont-email.me>
<ur9rr3$fufl$1@dont-email.me> <ura2qa$h5a2$1@dont-email.me>
<ura4f7$hp1c$1@dont-email.me> <ura6ak$i2v2$1@dont-email.me>
<ura7l0$igfm$1@dont-email.me> <urahnr$kl8s$1@dont-email.me>
<uraj91$l0fm$1@dont-email.me> <urase0$n8v2$1@dont-email.me>
<uraufj$nkmi$1@dont-email.me> <urc89b$136k0$1@dont-email.me>
<urcnid$16hbl$1@dont-email.me> <urcutc$17vg6$1@dont-email.me>

W dniu 24.02.2024 o 15:36, Jacek pisze:
> Popęd do płci przeciwnej mają wszyscy. Ale niektórzy mają popęd do płci
> swojej. Gratulacje za powalającą logikę :)

Nemrodzie, widzę że wijesz się jak piskorz aby tylko nie przyznać że
homoseksualiści rodzą się ze swoim popędem i nic z tym fantem począć nie
mogą, bo gdybyś to przyznał to twój bóg wyszedł by na szaleńca który z
jednej strony powoduje że rodzą się ludzie homo a z drugiej strony
nakazuje ich tępić oraz sam będzie ich karał po śmierci.
Ale przyjrzyjmy się jakie opcje zostają jeśli założyć że homoseksualiści
rodzą się z popędem hetero. Otóż, mogą go zignorować i zaciskając zęby
oraz drżąc z obrzydzenia zalecać się do swojej płci. Pytanie po jaką
cholerę? :) Więc tą opcję skreślamy jako niedorzeczną i zakładamy że
człowiek pierwotnie hetero staje się w jakimś momencie życia homo. Może
to się stać dwojako. Albo w sposób niezależny od woli takiego człowieka,
więc nie sposób go za to winić, podobnie jak nie sposób winić kogoś kto
jest taki z urodzenia. Może się też tak stać z powodu świadomie podjętej
decyzji o zmianie popędu hetero na popęd homo. Co jest niemożliwe,
ponieważ popęd (jak sama nazwa wskazuje) jest uwarunkowany genetycznie i
aktem woli się go zmienić nie da, tak jak nie da się aktem woli zmienić
koloru oczu czy skłonności do alergii.
Więc skoro inne opcje wykluczamy, pozostaje nam tylko opcja pierwsza -
bóg Jahwe czyni tak że rodzą się homoseksualiści ale w piśmie nakazuje
ich tępić. Fajny bóg, nie? :) A teraz wykaż błąd w moim rozumowaniu,
jeśli potrafisz.

Osobna sprawą jest twój emocjonalny stosunek do homoseksualistów.
Nazywasz ich faggotami (?) pedałami, homosiami. Te pejoratywy służą ci
do tego aby poniżyć ludzi którzy się różnią od ciebie. A tym samym,
siebie wywyższyć. A fe... Bierz ze mnie, ateisty, przykład jak należy
traktować ludzi innych od siebie. Nikt mi nie nakazuje (tak jak tobie
twój bóg) abym miłował bliźniego swego. A jednak stać mnie na spokojną
rozmowę, co najwyżej zabarwioną lekką kpiną, z człowiekiem o tak
obrzydliwym umyśle jak twój.