Filet z indyka

1. Data: 2003-04-10 08:16:37

Temat: Filet z indyka
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgodnie z obietnicami mecze dalej :).
Otoz mam filet z indyka i mam puszke brzoskwin otwarta i tak sie
zastanawiam czy z polaczenia tych dwoch rzeczy mogloby wyjsc cos
smacznego. Sadze ze tak ale nie mam za bardzo pomyslu. Nie wiem jakie
przyprawy, inne dodatki i w ogole.
No i moze zeby szybko sie wykonalo ale nie jest to glowny wyznacznik.
Ma byc dobre :).
Jakos ostatnio nic mi sie nie chce gotowac i wymyslac. Najchetniej
dawalabym na obiad ziemniaki z jajkiem sadzonym i kefirem :}. BU.
walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-04-10 08:50:24

Temat: Re: Filet z indyka
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> Zgodnie z obietnicami mecze dalej :).
> Otoz mam filet z indyka i mam puszke brzoskwin otwarta i tak sie
> zastanawiam czy z polaczenia tych dwoch rzeczy mogloby wyjsc cos
> smacznego.
Filety ubić zawinąć jak zrazy na brzoskwini z kawałkiem żółtego sera,
panierować jak schabowe, smażyć.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-04-10 08:56:46

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===========
Rany, ale mi narobilas.
Tez mam dzisiaj filety i kombinowalem, co z nich zrobic. Wiec zrobie je tak jak
watrobki z winogronami albo
brzoskiniami. Juz sie slinie:
:-}
;
;
,

waldek
===========

1. Data: 2003-04-10 09:21:03

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:
> [...]
> Rany, ale mi narobilas.
> Tez mam dzisiaj filety i kombinowalem, co z nich zrobic. Wiec zrobie je tak jak

Ty to czasem masz dobre pomysly :DDDDD
Jak watrobki z brzoskwiniami! mmmmmm

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-04-10 09:48:20

Od: j...@s...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> Wiec zrobie je tak jak watrobki z winogronami albo

> [...]
A mi się też od razu wątróbki skojarzyły bo bardzo smaczne mi ostatnio
wyszły.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

1. Data: 2003-04-11 06:59:52

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak watrobki z brzoskwiniami! mmmmmm
============
No i jak Ci wyszło? Bo ja skrewilem. Dwa razy posolilem.
Ostatni raz zdarzylo mi sie to 15 lat temu. Jestem wsciekly
na caly swiat.
Przyszedl facet spisywac gaz. Akurat w trakcie solenia!
Rzucil mi rachunek taki, ze zdretwialem. Ponad 90 zł!!! Za gaz!
Co sie dzieje? Kolodko na Madagaskar!
No i stalo sie. Posolilem raz jeszcze. :-{
Za kare jem dzis pyzy z kwasnym mlekiem!

waldek
===========

1. Data: 2003-04-11 08:03:17

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:

> [...]
> Co sie dzieje? Kolodko na Madagaskar!
> No i stalo sie. Posolilem raz jeszcze. :-{
> Za kare jem dzis pyzy z kwasnym mlekiem!

Calkiem smaczne mi wyszlo :) Dziekuje, tylko bylo nieco niedosolone wiec
jak chcesz mozemy zrobic pol na pol ;-).
A o gazie nie wspominaj, mieszkam w domu z ogrzewaniem gazowym -
rachunek dostalam na 1100 zlotych wiec prosze nie narzekaj i nie
denerwuj ludzie z rana. Bu :<
I jeszcze tesciowa jutro wraca :/
A dzis na obiad robie cos ala de volaille ale posmarowany z leksza w
srodku szpinakiem, kostka sera zoltego i ma byc dobre!!!
Walkie z 'rewelacyjnym' humorem z samego rana, z bolacym karkiem i
deszczem za oknem :/

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-04-11 11:11:36

Od: "Kaligula" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Siosty i Bracia w gotowaniu

Mam ogromną prosbę o jakiś przepis na hmmmm..... pieczoną pierś (filet) z
indyka......
Jak ją piec ? może czymś ją nafaszerować? co zrobić żeby była soczysta
.......?
muszę to dzis wiedzieć
plizzzzzzzzzzz...........
Tomek GG 808895

1. Data: 2003-04-11 11:28:52

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

==========
walkie! napisala prosty i smaczny przepisik:

> [...]

a ja sie podpisuje obiema rekami :-}

waldek
==========

P.S. Tylko nie przesol!

1. Data: 2003-04-11 11:32:28

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaligula napisał:
> [...]
> indyka......
> Jak ją piec ? może czymś ją nafaszerować? co zrobić żeby była soczysta

Piers pokroic w plastry, natrzec sola, bialym pieprzem (delikatnie) i z
leksza oliwka w ten desen ze bierzesz oliwe na palec, przechylasz
butelke i moczysz paluchy, no i smarujesz palcem plastry. Odstawiasz na
chwil kilka do lodowki. W miedzyczasie kroisz cebule drobno, bardzo
drobno. Kilka polowek brzoskwin kroisz w kostke.
Mieso wyjac z lodowki i wrzucic na patelnie teflonowa i obsmazyc na tym
tluszczu ktory jest na plastrach, wystarczy!. Maja byc zlociste. Wyjac a
na tej ubabranej patelni usmazyc cebulke, ma sie w sumie uprazyc. Potem
cebulke przesypujesz do garnuszka i zalewasz ciut ciut woda, tak na
centymetr, cebulka ma sie dobrze udusic. Jak juz bedzie fajna miciutka
dodac pokrojone w kostke brzoskwinie (kostka ma byc w miare drobna).
Dolac wody jak trzeba i poddusic. W miedzyczasie wziasc dwie polowki
brzoskwini i rozciaptac na miazge, najlepiej mikserem, dodac pol
szklanki moze troche mniej soku z brzoswin, troche wody, 2 lyzki
slodkiej smietanki.Wlac to do garnka powoli zagotowac zeby sie smietana
nie zagotowala (aha ten sos wlewac jak to co w garnku gotowalo sie
chwilke na minimalnym ogniu). Jak juz wlalismy trzeba ocenic gestosc,
sos ma byc w tym stadium w miare rzadki. Jak nie dodac wody wtroche albo
rosolku chudego, ja dodalam wode i pol kostki knura. Jak sie to zagotuje
to powkladac do tego plastry miesa i dusic ok 20 minut tak zeby sos
zgestnial. Doprawic do smaku, dodac troche czegos na zaostrzenie, ja
dodalam sambal olelka. Podalam to z ryzem ugotowanym na sypko oraz
kapustka pekinska z rzodkiewkami i ogorkiem. Bylo pyszne wiec polecam :-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony