Filtrowanie wody

1. Data: 2009-04-01 13:31:30

Temat: Filtrowanie wody
Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed chwila byl ten temat ale ja od innej strony. Poniewaz
wypowiedzieli sie niektorzy fachowo to moze i moim temacie cos
podpowiedza.
Zamierzam zbierac wode deszczowa filtrowac ja i uzywac do celow
gospodarczych w domu ale w takim szerszym zakresie. Nie tylko bedzie
zasilala toalety ale tez kuchnie.
OCZYWISCIE NIE DO SPOZYCIA
Chcialbym uzywac jej praktycznie w calym gospodarstwie domowym poza
spozyciem, wiec do mycia naczyn, mycia siebie nawet zebow.
Pytanie czy moge tak to przefiltrowac w warunkach domowych, zeby taka
wode opadowa wykorzystywac?

Pozdrawiam
Dy

2. Data: 2009-04-01 14:27:13

Temat: Re: Filtrowanie wody
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
e.googlegroups.com...
> [...]
> spozyciem, wiec do mycia naczyn, mycia siebie nawet zebow.
> Pytanie czy moge tak to przefiltrowac w warunkach domowych, zeby taka

Wpompowac ja do ukladu i odfiltrowac filtem RO - nadawac sie bedzie takze do
spozycia.
Vide: http://www.katadyn.com/

3. Data: 2009-04-01 18:44:27

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Apr 2009 06:31:30 -0700 (PDT), Dy napisał(a):

> [...]
> spozyciem, wiec do mycia naczyn, mycia siebie nawet zebow.
> Pytanie czy moge tak to przefiltrowac w warunkach domowych, zeby taka

Jasne. Możesz nawet do picia, jak ją przez RO przepuścisz ;)

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

4. Data: 2009-04-02 07:25:48

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:8eem5xvm9vll.dlg@oldfield.org.pl...

> Jasne. Możesz nawet do picia, jak ją przez RO przepuścisz ;)

Całą instalację najlepiej zrobić od frontu, pod kolektorami, żeby wszyscy
widzieli jaki proekologiczny jest.
Potem pozostaje jeszcze zakup samochodu hybrydowego.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

5. Data: 2009-04-02 08:23:07

Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Potem pozostaje jeszcze zakup samochodu hybrydowego.
>
> --
> Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Ty se jaja robisz a ja musze bo nie mam wyboru. Nie mam wody wiec
musze skads ja wziac.

Mimo wszystko pozdrawiam.
Dy

6. Data: 2009-04-02 09:21:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
>
> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Ty se jaja robisz a ja musze bo nie mam wyboru. Nie mam wody wiec

Mieszkasz na krasie?

7. Data: 2009-04-02 16:49:46

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Ty se jaja robisz a ja musze bo nie mam wyboru. Nie mam wody wiec
------------

Z wodociągu weź, albo ze studni.

8. Data: 2009-04-02 17:19:28

Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z wodociągu weź, albo ze studni.
> Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Gdybym mial wodociag to bym wziol. Studnie to moge se zrobic tylko kto
zaplaci za ponad 100m wiercen a pozniej za wyciaganie tej wody.

Pozdrawiam
Dy

9. Data: 2009-04-02 19:04:10

Od: "Marek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

> Z wodociągu weź, albo ze studni.
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Gdybym mial wodociag to bym wziol. Studnie to moge se zrobic tylko kto
zaplaci za ponad 100m wiercen a pozniej za wyciaganie tej wody.

Nie przejmuj się. Niektorzy nie maja nic do powiedzenia, ale im sie wydaje,
że i tak maja rację.
Rzuciles temat, ktory mnie rowniez interesuje, wiec chetnie poczytam, kto co
ma do powiedzenia, najlepiej z wlasnych doswiadczen.
Mialem to szczescie, ze wode udalo mi sie znalezc przy pierwszym wierceniu
na 28 metrach. Zrodelko wydajne, ale woda jakosciowo taka sobie. Tez za
chwile bede mial temat filtracji. Coraz bardziej przekonuje sie do
"odwroconej osmozy" ale wylacznie do celow spozywczych. Do celow
gospodarczych nalezaloby wode oczyscic nieco wydajniejszym sposobem.
Tak czy inaczej najpierw musze zrobic badania wody w laboratorium. Z tego co
sie zorientowalem to koszt badan jest napoziomie 400-500 zl. Wtedy mozna
zacza cszukac firme, ktora zajmuje sie uzdatnianiem.
A moze Ktorys z Grupowiczow zna w Trojmiescie sprawdzona firme zajmujaca
sie uzdatnianiem wody? Bede zobowiazany za sprawdzone kontakty.

Pozdrawiam
Marek

10. Data: 2009-04-02 19:24:02

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Gdybym mial wodociag to bym wziol. Studnie to moge se zrobic tylko kto
zaplaci za ponad 100m wiercen a pozniej za wyciaganie tej wody.
========

Co Cię skłoniło do wybudowania się w takim miejscu?
Masz może niezwykle piękny widok z okna?
Ładną sąsiadkę?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Używany klimatyzator typu split - warto?
Lodówki Samsung RL44QTUS, RL44PCIH, ... - rożnice
Maksymalna ilość osób na basenie ?
Ile gniazdek w kuchni?
Armatura BISK