Re: Fin de siecle (za rok)...

1. Data: 1999-12-31 12:56:23

Temat: Re: Fin de siecle (za rok)...
Od: g...@c...com.pl (Grzegorz Bańbuła) szukaj wiadomości tego autora

Czesc once again,

>to czuje ze nasz malutki klub rosnie....
>wlasnie calkiem niedawno uwolnilem sie od pewnego zwiazku
>bylem nawet zareczony a slowo "uwolnilem" doskonale
>oddaje klimat rzeczywistej relacji ja <-->ona
>
>a teraz co?
>
>tak jak kolega Grzegorz.... przezywam zycie

Czy "przezywam zycie" to stwierdzenie pozytywne? Bo u mnie chyba tak jest. U
Ciebie chyba tez.
Jak tam dalsze plany w zwiazku z kobitkami? Warto? Leczysz rany? Ty
zostawiles?
Stosunki kob-mezcz sa sliskie i nie pewne, ale natura pcha w ta strone.

Kazda sekundka zycia jest pieronsko (wyraz slaski) wazna.
Viva la vie! Carpe diem planujac przyszlosc.

Pozdrawiam i zycze CALEJ BRACI z LISTY PSYCH. extra przyszlego roku i oby
nam serwery nie padly (lepiej serwery niz glowy).

Pozdrawiam Grzegorz

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml