Re: Finał konkursu DMC

From: "Mira Wyszyńska" <m...@s...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Finał konkursu DMC
Date: Mon, 25 Oct 2004 17:47:12 +0200
Sender: m...@p...onet.pl@pa104.teresin.sdi.tpnet.pl

> Kto z was był wczoraj na 'Galę' DMC w Warszawie? Jakie macie wrażenie?

Ja byłam, natomiast nie mam porównania jak do zeszłorocznego finału.
Teraz brakowało mi jakiegoś uzasadnienia wyników.
Obrazek , który dostał I miejsce bardzo ładny(u mnie w planach też jest),
ale moje I miejsce to panorama Sydney.
Tylko ktoś kto haftuje jest w stanie docenić ogrom pracy.
No i tu nasuwa się pytanie. Co oceniało jury?
Czy stronę wizualną, czy technikę , czy trudność wykonania?
Lady celtic piękna, ale to nie jest trudny obrazek, ani nawet bardzo
pracochłonny.
Jeden mały obrazek dostał wyróżnienie, ale tak maleńkich xxx to jeszcze nie
widziałam.
To były xxx 1mm x 1mm. I tu wiem, za technikę :))
Natomiast I miejsce w użytkowej, absolutnie zasłużone.
Pomysł, wykonanie, super.Piekna haftowana xxx złotą i srebrną nicią góra
sukni.
Do tego doszyta spódnica w kolorze starego złota.
Niby nic nadzwyczajnego, haft na materiale, z tego uszta góra sukienki.
A efekt piękny.
To oczywiście moje zdanie :))
No i ja nie musiałam jechać 16 godz. Podziwiam samozaparcie :))
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)