Firmy MM

1. Data: 2003-06-09 09:49:17

Temat: Firmy MM
Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...
Mam pytanie dotyczace produktow MM...a dokladniej firm.
Czy moglibyscie napisac jakich firm produkty kupujecie...

....Pytam poniewaz wole korzystac ze sprawdzonych produktow...

Z gory dziekuje za info....

Pozdrawiam Asia

2. Data: 2003-06-09 10:05:44

Temat: Re: Firmy MM
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Joanna" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci
> Witam...
> Mam pytanie dotyczace produktow MM...a dokladniej firm.
> Czy moglibyscie napisac jakich firm produkty kupujecie...
>
> ....Pytam poniewaz wole korzystac ze sprawdzonych produktow...

warzywa i owoce z placu targowego :)
chleb benus ,nabial 0% tluszczu, produkty przetworzone bez cukru ,skrobi,
karmelu z jak najmniejsza iloscia E-costam

czytaj etykiety a sama dobierzesz sobie produkty które ci pasuja

3. Data: 2003-06-09 11:04:10

Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek wrote:

> Uzytkownik "Joanna" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci

> warzywa i owoce z placu targowego :)
> chleb benus ,nabial 0% tluszczu, produkty przetworzone bez cukru ,skrobi,
> karmelu z jak najmniejsza iloscia E-costam

:)
chodzilo mi np o makaron sojowy lub z pszenicy durum....Jakich firm...

> czytaj etykiety a sama dobierzesz sobie produkty ktre ci pasuja

Etykiety.....nie jestem pewna czy zawsze pisza na nich prawde...

Ale...dzieki za info....pozdrawiam...Asia:)

4. Data: 2003-06-09 15:54:19

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chodzilo mi np o makaron sojowy lub z pszenicy durum....Jakich firm...

sojowe zawsze sa w supermarketach, a durum, to najlepiej oryginalny wloski.
np. barilla, agnesi
mozna jeszcze razowy makaron, tez bardzo dobry

Paula
p...@o...pl

5. Data: 2003-06-09 18:05:15

Od: botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2003-06-09 12:05, Użytkownik czarnyjanek napisał:

> [...]
> karmelu z jak najmniejsza iloscia E-costam
>
> czytaj etykiety a sama dobierzesz sobie produkty które ci pasuja

no, z tymi etykietami to bym nie przesadzała.
W Polsce nie ma obowiązku wypisywania na etykietach wszystkiego co było
użyte przy produkcji

--
Pozdrawiam Botwinka
PS. Jestem ma MM 6 tydzień i albo ja coś źle robię, albo MM nie dla

6. Data: 2003-06-10 05:18:11

Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no, z tymi etykietami to bym nie przesadzała.
> W Polsce nie ma obowiązku wypisywania na etykietach wszystkiego co było
> użyte przy produkcji

Dokladnie.....96% na 100% produktow w Polsce
nie zawiera kompletnych informacji na opakowaniu....

Pamietam jak kiedys postanowilam liczyc kalorie.....To dopiero byla
"gimnastyka"....Naprawde niewiele produktow zawiera te informacje...

7. Data: 2003-06-10 07:45:52

Od: "DJB" <djb@(at)netday.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waga ani drgnie. Co prawda to jakoś ubrania luźniejsze, ale ...

nie martw sie u mnie drgnelo po 2 miesiacach, ubrania byly luzniejsze
znacznie wczesniej,mam nadzieje ze Cie nie przerazila ta wiadomosc...
trzymam kciuki
kaska

8. Data: 2003-06-10 07:55:15

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Dokladnie.....96% na 100% produktow w Polsce
> nie zawiera kompletnych informacji na opakowaniu....

na wiekszosci produktów jest napisany skład podstawowych produktów bez
rozdrabniania sie np.na to ze do majonezu była dodana musztarda w skład której
wchodzi gorczyca cukier itd. niedłubo 95 % opakowania bedzie zajmowac
informacja z lista wszystkich składników uzytych do produkcji.
dla mnie uwazne czytanie etykiet wystarcza w zupelnosci i nie popadajmy w
paranoje jesli chodzi o wybór produktów .
w mm wystarczy kilka podstawowych zasad i troche cierpiliwosci a efekty pojawia
sie same :)
chociaz jek pisał nijaki leszek rakowski(optymalny :)widzial on w kolejce do
lekarza "chorych po mm" wiec moze lepiej uwazać na mm gdyz jak widac sa
dowody ,ze szkodzi ;)
a co leszek robił w kolejce do lekarza ??:)przeciez on jest optymalny:)

> Pamietam jak kiedys postanowilam liczyc kalorie.....To dopiero byla
> "gimnastyka"....Naprawde niewiele produktow zawiera te informacje...
liczenie kalori a informacja o składzie produktu to dwie rózne sprawy

9. Data: 2003-06-10 09:29:34

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dla mnie uwazne czytanie etykiet wystarcza w zupelnosci i nie popadajmy w
> paranoje jesli chodzi o wybór produktów .

Ale przyjemnie sie czyta,gdy podaja pelny sklad,np ile jest sodu w
produkcie,porownania wod mineralnych sa wielce uczace dla mnie,ktorej
nadmiar sodu w diecie skutkuje obrzekami przed okresem.

> w mm wystarczy kilka podstawowych zasad i troche cierpiliwosci a efekty
pojawia
> sie same :)

zgadza sie...

> [...]
> dowody ,ze szkodzi ;)
> a co leszek robił w kolejce do lekarza ??:)przeciez on jest optymalny:)
Wbrew pozorom do lekarza nie idzie sie tylko wtedy gdy sie jest
chorym,potrzeba np zaswiadczenie do pracy,ze jest sie zdrowym.I kto wtedy ma
to napisac,jak nie lekarz?
Pozdrawiam Hafsa-kiedys mm dzis na DO

10. Data: 2003-06-10 11:50:03

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> produkcie,porownania wod mineralnych sa wielce uczace dla mnie,ktorej
> nadmiar sodu w diecie skutkuje obrzekami przed okresem.

jest dyrektywa z brukseli która wejdzie chyba od 2004lub 2005 roku wg której
producent bedzie zobowiazany do zamieszczania na opakowaniu informacji o
wszystkich składnikach produktu .i tak np jesli kupisz pizze z keczupem to beda
musiały byc wyszczególnione sladniki nie tylko pizzy ale tez keczupu :) bedzie
co czytac :))

> [...]
> Wbrew pozorom do lekarza nie idzie sie tylko wtedy gdy sie jest
> chorym,potrzeba np zaswiadczenie do pracy,ze jest sie zdrowym.I kto wtedy ma

no tak to tłumaczy leszka r:) teraz mu wierze :)

> Pozdrawiam Hafsa-kiedys mm dzis na DO

Cambridge,dieta
nerki a unikanie węglowodanów
Jak pozbyć się brzucha ?