Cambridge,dieta

1. Data: 2003-06-09 07:19:45

Temat: Cambridge,dieta
Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
nagle na poczatku czerwca odkrylem, ze moje spodnie sie chyba pokurczyly.
Niestety po glebszej analizie problemu doszedlem do wnioski, ze to ja sie
chyba powiekszylem.
Po wszystkich za i przeciw doszedlem do wniosku, ze lepiej dojsc do
poprzednich wymiarow niz kupowac nowa garderobe :)
W piatek kupilem 2 tyg. diete cambridge /4 posilki dziennie/ za okolo 350
pln

W sobote nastapil start kuracji.
Uwagi po 2 dniach.

1. Zupki smaczne, nawet bardzo /oprocz napoju z owocow lecnych/
2. Nie czuje odczucia glodu.
3. Natomiast robie wiele kursow dziennie do kuchni /chyba nawet
nieswiadomie/
i dopiero tam sie lapie na tym, ze przekasilbym cos :) Ale nie z glodu
tylko z przyzwyczajenia.
Dopiero teraz zauwazam ile ostatnio batonikow itp pochlanialem :) i
innych przekasek.
4. Wkurza troszke czlowieka , ze nie moze nic oprocz tych zupek i wody
mineralnej zjesc.
Ani warzywka, ani jabluszka... nic:( Mam nadzieje, ze wytrzymam.
5. Dzisiaj rano sie wazylem...wyglada na to , ze pol kg ubylo.

Jezeli chcecie inormacji na temat postepow to bede pisal na grupie.

2. Data: 2003-06-09 08:07:43

Temat: Re: Cambridge,dieta
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jb" <j...@m...torun.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> poprzednich wymiarow niz kupowac nowa garderobe :)
> W piatek kupilem 2 tyg. diete cambridge /4 posilki dziennie/ za okolo 350

Naprawdę kupiłeś za 350 dietę opracowaną przez szpital psychiatryczny w
Kopenhadze?
Gratuluję!!!

FAQ dieta www.janwer.com

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

3. Data: 2003-06-09 08:24:33

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za gratulacje :)
> Ale efekty znam nie z opowiesci.
> Znajomy lekarz zastosowal ta dieta na sobie
> Efekty widzialem.
> Wiec zobaczymy, poczekamy.

zerknij do archiwum tam jest trochę o tej cudownej :) diecie i pisz nam o
swoich postępach na DC również 2-3 miesiące po jej zakończeniu pośmiejemy
się wszyscy hehehe tyle tego już było jest to jedna z diet która łączy we
wspólnej zabawie grupę:)

4. Data: 2003-06-09 08:37:05

Od: "Lara" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ok

Mała uwaga: odpisuje się_pod_ cytatem.

5. Data: 2003-06-09 09:23:56

Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za gratulacje :)
Ale efekty znam nie z opowiesci.
Znajomy lekarz zastosowal ta dieta na sobie
Efekty widzialem.
Wiec zobaczymy, poczekamy.

Ale za gratulacje dziekuje :)
i pozdrawiam.

6. Data: 2003-06-09 09:25:51

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> swoich postępach na DC również 2-3 miesiące po jej zakończeniu pośmiejemy

Nie wszyscy! Nie wypowiadaj się za całą grupę.

> tyle tego już było jest to jedna z diet która łączy we
> wspólnej zabawie grupę:)

Ciebie tylko stać na zabawę...

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Pierwszą cechą głupiego jest to,
że nie spostrzega własnej głupoty...

7. Data: 2003-06-09 09:32:05

Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

ok

8. Data: 2003-06-09 09:49:51

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wszyscy! Nie wypowiadaj się za całą grupę.

no dobra wszyscy oprócz Krysi :))

> Ciebie tylko stać na zabawę...
dobra dieta = dobre samopoczucie ale co ty o tym mozesz wiedzieć

9. Data: 2003-06-10 06:46:08

Temat: Re: Cambridge,dieta dzien 4
Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
1. w nocy snilo mi sie normalne jedzenie
2. wczoraj czulem solidne znuzenie
3. rano w 4 dniu wazylem 77,5 kg
4. dzisiaj rozpoczynam 4 dzien DC

Pozdrawiam,
Jacek

10. Data: 2003-06-10 07:51:37

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej,
> 1. w nocy snilo mi sie normalne jedzenie
> [...]
Witaj,a ile wazyles pierwszego dnia rano?Bo jakos chyba przeoczylam ten
fakt.Wspolczuje ci tej diety.Mi sie nie sni jedzenie po nocach,nie jestem
znuzona,mam sporo energii,ale zycze ci,zebys po skonsumowaniu tych
fabrycznych proszkow nie czul sie gorzej,tylko przeszedl na normalne
jedzenie i chudl.Pozdrawiam Hafsa

nerki a unikanie węglowodanów
Jak pozbyć się brzucha ?
chlebek MM raz jeszcze