Cambridge,dieta

11. Data: 2003-06-10 07:51:41

Temat: Re: Cambridge,dieta
Od: leh <l...@n...nospz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński wrote:

> Naprawdę kupiłeś za 350 dietę opracowaną przez szpital psychiatryczny w
> Kopenhadze?
> Gratuluję!!!

to chyba nie to samo !!!

12. Data: 2003-06-11 06:55:36

Temat: Re: Cambridge,dieta dzien 5
Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dzien 5 DC

1. Lepsze samopoczucie
2. Waga mniejsza o niecale 0,5 kg niz wczoraj
3. Zjadlo by sie batonika... :) albo 3 ;) jak to kiedys bywalo...

Pozdrawiam,
Jacek

13. Data: 2003-06-12 06:47:54

Temat: Re: Cambridge,dieta dzien 6
Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
1. Dzisiaj rano w 6 dniu waze 75,5 kg
2. Samopoczucie ok
3. Jakos nie mam zbyt dizej checi na podjadanie
w porownaniu z poczatkiem diety.

14. Data: 2003-06-13 06:59:28

Temat: Re: Cambridge,dieta, dzien 7
Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Dzien 7

1. waga okolo 0,3 kg mniejsza niz rano 6 dnia
2. zadnych ubocznych skutkow nie zaobserwowalem
3. udalo mi sie wejsc w spodnie , ktorych tydzien temu nie moglem ubrac.

15. Data: 2003-06-13 07:11:35

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jb" <j...@m...torun.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 2. zadnych ubocznych skutkow nie zaobserwowalem
> 3. udalo mi sie wejsc w spodnie , ktorych tydzien temu nie moglem ubrac.

Qrde, ja to Ci gratuluję, że jeszcze żyjesz. :-)

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

16. Data: 2003-06-13 09:39:32

Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> [...]
>

> Qrde, ja to Ci gratuluję, że jeszcze żyjesz. :-)
>
> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Qrde, ja to Ci dziekuje za gratulacje, ze jeszcze zyje :)
Ale wychodzi tu Twoj brak wiary w mozliwosci czlowieka ;)

17. Data: 2003-06-14 08:33:20

Temat: Re: Cambridge,dieta, dzien 8
Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej,

Minalem polmetek, zostalo 7 dni

1. Waga 75 kg rano
2. Rano zlapal mnie skurcz w lydke :)
3. Reszta ok

18. Data: 2003-06-14 08:35:39

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hej,
>
> Minalem polmetek, zostalo 7 dni
>
> 1. Waga 75 kg rano
> 2. Rano zlapal mnie skurcz w lydke :)
> 3. Reszta ok
Proponuje,bys te obserwacje prowadzil rowniez wtedy,gdy skoncza sie
specyfiki Cambridge.Ciekawa jestem,w jakim tempie bedziesz przybierac na
wadze.Pozdrawiam i sceptycznie nadal podchodze do calej tej diety Hafsa

19. Data: 2003-06-14 08:53:27

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> specyfiki Cambridge.Ciekawa jestem,w jakim tempie bedziesz przybierac na
> wadze.Pozdrawiam i sceptycznie nadal podchodze do calej tej diety Hafsa

ponowne przybieranie na wadze po zakończeniu diety kembridz to chyba nie
największy problem.większym problemem jest chyba ogólne wyniszczenie
organizmu spowodowane stosowaniem tej diety.
na forum gazety wyborczej było kiedyś o skutkach wyniszczenia organizmu
przez dietę K polecam lekturę włos jeży się na głowie :)

20. Data: 2003-06-14 10:38:09

Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na forum gazety wyborczej było kiedyś o skutkach wyniszczenia organizmu
> przez dietę K polecam lekturę włos jeży się na głowie :)

Nie neguje tego co piszecie,
Ale jeszcze nigdy 2 tygodniowa prawie glodowka nie zaszkodzila
zdrowemu czlowiekowi. Zreszta nie jest to zupelna glodowka.
Troszke kalorii+dzienne zapotrzebowanie na witaminy+mineraly i inne oraz
odpowiednią ilosc plynow /woda mineralna/ jem i pije.

A jezeli byc moze wroce do tej wagi, ktora mialem, chociaz nie sadze, to i
tak
niz zlego za bardzo sie nie stanie. Az tak gruby to ja nie bylem:)
Ale bede bogatszy w nowe doswiadczenia.

Naprawde nie traktujcie tego tak powaznie.

A na jezacy sie wlos najlepsza podobno byla brylantyna...albo jakis inny
tluszcz ;)
To do Janka Czarnego :)

Pozdrawiam :)

nerki a unikanie węglowodanów