Cambridge,dieta

21. Data: 2003-06-14 10:38:25

Temat: Re: Cambridge,dieta, dzien 8
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jb" <j...@m...torun.pl> napisał w wiadomości
news:bcepu0$fqk$1@flis.man.torun.pl...
> Nie neguje tego co piszecie,
> Ale jeszcze nigdy 2 tygodniowa prawie glodowka nie zaszkodzila
> zdrowemu czlowiekowi.

Glodowka nie zaszkodzila-wg biblii mozna poscic dni 40

Zreszta nie jest to zupelna glodowka.
> Troszke kalorii+dzienne zapotrzebowanie na witaminy+mineraly i inne oraz
> odpowiednią ilosc plynow /woda mineralna/ jem i pije.

a wszystko zmiksowane maszynami w pyl o niewiadomym tak naprawde
skladzie,wybacz,zdrowia w tym na pewno nie ma....

> A jezeli byc moze wroce do tej wagi, ktora mialem, chociaz nie sadze, to i
> tak
> niz zlego za bardzo sie nie stanie.
To za przeproszeniem na ...... tak sie meczyc????Po co sie truc?Dla jakiej
idei?

>Az tak gruby to ja nie bylem:)
> Ale bede bogatszy w nowe doswiadczenia.

Szkoda siebie samego na eksperymenty,byli juz przed toba tacy
bohaterowie....

> Naprawde nie traktujcie tego tak powaznie.
Ok, szkoda mi tylko ciebie po prostu i juz.Pozdrawiam Hafsa

22. Data: 2003-06-16 06:39:24

Temat: Re: Cambridge,dieta, dzien 10
Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dzien 10 rano, jeszcze zyje:) co moze byc zaskoczeniem dla niektorych ;)

1. waze troszke mniej niz 75 kg, dzienne ubytki wagi coraz mniejsze.
2. samopoczucie ok

23. Data: 2003-06-16 10:24:23

Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
w piatek koncze DC.
Wyglada na to, ze strace okolo 6 do 7 kg

Czy ma ktos pomysl jak dalej normalnie jesc?
Jezeli tak to moze ktos sie podzieli ta wiedza ze mna?

24. Data: 2003-06-16 11:35:30

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ma ktos pomysl jak dalej normalnie jesc?
> Jezeli tak to moze ktos sie podzieli ta wiedza ze mna?
Ja mam pomysl i juz ci troche o nim pisalam.Szkoda mi po prostu
Ciebie-wywaliles kase a jak wrocisz do tradycyjnej miski +10 kg murowane.
Albo wejdziesz na ktoras z diet dlugoterminowych typu Montignac lub DO albo
bedziesz trzymal sie swojego jedzenia z pewnymi modyfikacjami czyli zero
baialego chleba,zero slodyczy,minimalnie piwa-lub wcale.Makarony razowe i w
malej ilosci-raczej z warzywami jak juz.Po prostu mniej jedzenia niz
dotychczas-przed dieta Cambridge,bo tu nie jadles prawie nic.Pocieszam
cie,ze ten spadek wagi to nie tkanka tluszczowa.Hafsa

25. Data: 2003-06-17 08:16:22

Temat: Re: Cambridge,dieta, dzien 11
Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, dzien 11
1. Waga rano okolo 74,5
2. Zostalo jeszcze 5 dni
3. W sobote duza golonka i duze piwo+ paczka chipsow ;)

26. Data: 2003-06-17 11:48:06

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> dzien 11
> waga okolo 74,4

głosik już taki słabiuuuutki....
brak sił na opis pozostałych doznań...
;-)

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

27. Data: 2003-06-17 12:10:35

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> hahaha,
> brak dodatkowych doznan, prosze Jasia :)
> Raczej sie martwie co wybrac na sniadanko rano w sobote:
> opcja nr 1 - golonka+piwko+ chlebek ze smalcem, a na deser orzeszki
> opcja nr 2 - Rosol z makaronem 7mio jajecznym + ziemniaki przysmazane
> +schabowy/duuuzy/ a na deser
> jakies ciasto, moze ze 3 eklerki i kawa ze smietanka
30%

> Co mi radzisz ???
>
> Pozdrawiam,
> Jacek

Nie szaleć z golonką czy deserem ale od razu przejść na rozsądną dietę zebyś
nie zdążył szybko odzyskać tych kg.

Deser możesz mi wysłać pocztą, ja już wiem co z nim zrobię. :-)

28. Data: 2003-06-17 12:26:10

Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien 11
waga okolo 74,4

29. Data: 2003-06-17 13:13:36

Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

hahaha,

30. Data: 2003-06-17 13:24:58

Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, wysle
na Twoj adres mailowy ?
:)

Milego dnia, mnie juz nie ma
zniknalem :))))

> [...]
>
> Deser możesz mi wysłać pocztą, ja już wiem co z nim zrobię. :-)
>
> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

nerki a unikanie węglowodanów
Jak pozbyć się brzucha ?
chlebek MM raz jeszcze
parowki