Cambridge,dieta

następny post »
From: "jb" <j...@m...torun.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Cambridge,dieta
Date: Mon, 9 Jun 2003 08:19:45 +0100

Hej,
nagle na poczatku czerwca odkrylem, ze moje spodnie sie chyba pokurczyly.
Niestety po glebszej analizie problemu doszedlem do wnioski, ze to ja sie
chyba powiekszylem.
Po wszystkich za i przeciw doszedlem do wniosku, ze lepiej dojsc do
poprzednich wymiarow niz kupowac nowa garderobe :)
W piatek kupilem 2 tyg. diete cambridge /4 posilki dziennie/ za okolo 350
pln

W sobote nastapil start kuracji.
Uwagi po 2 dniach.

1. Zupki smaczne, nawet bardzo /oprocz napoju z owocow lecnych/
2. Nie czuje odczucia glodu.
3. Natomiast robie wiele kursow dziennie do kuchni /chyba nawet
nieswiadomie/
i dopiero tam sie lapie na tym, ze przekasilbym cos :) Ale nie z glodu
tylko z przyzwyczajenia.
Dopiero teraz zauwazam ile ostatnio batonikow itp pochlanialem :) i
innych przekasek.
4. Wkurza troszke czlowieka , ze nie moze nic oprocz tych zupek i wody
mineralnej zjesc.
Ani warzywka, ani jabluszka... nic:( Mam nadzieje, ze wytrzymam.
5. Dzisiaj rano sie wazylem...wyglada na to , ze pol kg ubylo.

Jezeli chcecie inormacji na temat postepow to bede pisal na grupie.