Fishermann Friends wielgachna prosba

1. Data: 2003-06-01 08:42:20

Temat: Fishermann Friends wielgachna prosba
Od: fujarek <f...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
wiem ze temat juz sie kiedys pojawil.
tym razem takze i ja szukam gdzie tu mozna kupic "cukierki" pt
Fishermann Friends (nie jestem pewny co do poprawnej pisowni).
Chodzi mi o Krakow.
W starym watku pisaliscie ze bywaja w Rosmanie.
Niestety nie w Krakowie (a przynjmniej nie pod Bagatela)
Pomozcie prosze bo strasznie mi ich brakuje
Furek

1. Data: 2003-06-01 09:05:44

Temat: Re: Fishermann Friends wielgachna prosba
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik fujarek napisał:
> [...]
> Niestety nie w Krakowie (a przynjmniej nie pod Bagatela)
> Pomozcie prosze bo strasznie mi ich brakuje
Kiedys, dawno dosc widzialam na Dlugiej w spozywczym kolo Pedzichowa.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-02 14:46:01

Od: Sebastian Popek <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

fujarek wrote:
> [...]
> Niestety nie w Krakowie (a przynjmniej nie pod Bagatela)
> Pomozcie prosze bo strasznie mi ich brakuje

Witam

Kiedys ja pytalem o Fishermans'y. W 3miescie kupuje je w sklepach Bomi.
Moze w Krakowie tez sa ?

Pozdrawiam

Sebastian Popek

1. Data: 2003-06-05 12:03:26

Od: fujarek <f...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za odpowiedz
tylko ze w Krakowie czegos takigo nie ma (a moze sie myle??)
Tak czy tak dzieki
Furek

1. Data: 2003-06-05 12:04:11

Od: fujarek <f...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

dzie za odpowiedz ale moglbys uscislic o jaki sklep Ci chodzi bo jakos
nie kojarze tam zadnego spozywczaka
Furek

1. Data: 2003-06-05 12:09:05

Od: Wojciech Wierba <w...@m...desy.de> szukaj wiadomości tego autora

fujarek wrote:
> dzieki za odpowiedz
> tylko ze w Krakowie czegos takigo nie ma (a moze sie myle??)
> Tak czy tak dzieki
> Furek

Moja kobieta gdzies kupuje, bo w samochodzie zawsze sa.
Stawiam na stacje benzynowe. Nawet jakies paskudy cytrynowe.
Dawniej przywozilem z Niemiec.
Pozdrawiam
Wojtek

chipsy jablkowe