Fladra?

1. Data: 2001-08-28 17:58:11

Temat: Fladra?
Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej...
Straj odwolany, na wniosek kilku osob ktore lubia czytac moje psoty ejstem
coem back:-) No i od razu z pytaniem...
rybka taka jak fladra... coz ciekawego o niej? Jakos nie umiem znalezc nic
co by mnie interesowalo... no a moze wy macie jakies odczucia smakowe co do
tego plywajacego cudu?

Pozdrawiam
Jacek- zmieszany nie wstrzasniety

1. Data: 2001-08-28 20:26:10

Temat: Re: Fladra?
Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <l...@n...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mgubh$2la$...@n...tpi.pl...
> [...]
> co by mnie interesowalo... no a moze wy macie jakies odczucia smakowe co

Najlepsza z grilla albo posolona, utytłana w mące i usmażona na oleju. A
pożera się ją z chlebem. Uwielbiam flądry!!

Wkn

1. Data: 2001-08-28 20:36:48

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nic
> co by mnie interesowalo... no a moze wy macie jakies odczucia smakowe co
Należy ci się urlop nad polskim morzem. A tam, bez problemu rozwiążesz
swój problem. Sic.!
Pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2001-08-28 21:12:20

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <l...@n...com.pl> wrote:

>Hej...
>Straj odwolany, na wniosek kilku osob ktore lubia czytac moje psoty ejstem
>coem back:-

Bomba

> [...]
>co by mnie interesowalo... no a moze wy macie jakies odczucia smakowe co do

Zgadzam się z Jerzym. Nawet nastarsi górale nie pomogą. Musi
być jakiś grupowy Kaszub do pomocy. Flądra w głębi kraju
(załóżmy) gubi autentyczność. Wędzona prosto z wędzarni- mhhhh!

AgataW.

1. Data: 2001-08-29 06:43:26

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mgv4u$kdg$...@s...icm.edu.pl...
> Należy ci się urlop nad polskim morzem. A tam, bez problemu rozwiążesz
> swój problem. Sic.!
bylem.... tylko sandacza zakosztowalem po czym stwierdzilem ze najlepsza z
tyb to GOLONKA:-)

1. Data: 2001-08-29 06:45:03

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AgataW <a...@g...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mh19g$9kq$...@h...uw.edu.pl...
> Zgadzam się z Jerzym. Nawet nastarsi górale nie pomogą. Musi
> być jakiś grupowy Kaszub do pomocy. Flądra w głębi kraju
> (załóżmy) gubi autentyczność. Wędzona prosto z wędzarni- mhhhh!
Wy sie nademna najnormalniej znecacie! Mam jechac ponad 500km zeby sobie
flonder pojesc...? ehhhhh.... a flader mi tu pod dostatkiem:-))))

Pozdrawiam
Jacek- ktorego dopada codziennie kilka wrednych flonder:-)

1. Data: 2001-08-29 06:46:31

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wknpim <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9mgv62$7g3$...@n...tpi.pl...
> Najlepsza z grilla albo posolona, utytłana w mące i usmażona na oleju. A
> pożera się ją z chlebem. Uwielbiam flądry!!
Dziekuje.... mam dostep do wedzonej, i cena tej rybki wydaje mi sie
przystepna nawet bardziej niz rpzystepna 10,90 zl/kg ladnie uwedzona...
tylko jak to widzialem toto takie male jakies... mam nadzieje, ze osci nie
ma za wiele

Pozdrawiam
Jacek- ni to wstrzasniety ni to zmieszany

1. Data: 2001-08-29 08:13:39

Temat: Odp: Fladra?
Od: "Monika Sawicka" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <l...@n...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mgubh$2la$...@n...tpi.pl...

> Straj odwolany, na wniosek kilku osob ktore lubia czytac moje psoty ejstem
> coem back:-)
Jak miło...

> [...]
> co by mnie interesowalo... no a moze wy macie jakies odczucia smakowe co
Fajna sprawa, taka flądra. Robi wrażenie tłustej, szczegolnie jak jest
świeżo wędzona, ale tak naprawdę to tłuszczyku ma niewiele a i miąsko nie
jest suche. Dużo grzebania jest jak dla mnie z taką rybą - połowa to odpady,
ale wolę flądrę od szczupaka :)
Ryby morskie najlepsze są z grilla - smażona "śmierdzi" morzem, a pewnie
wiesz, że węgiel drzewny wciąga zapachy. Jak bardzo chcesz sobie usmażyć, to
do wody w której moczysz rybkę też możesz włóżyć kilka kawałków węgla
drzewnego. A potem na ruszt. Tylko nie zepsuj sobie smaku jakimiś
zorganizowanymi w kupie przyprawami do ryb :)
Gdybyś pytał o inne ryby, to bym podała Ci przepis na przepyszną potrawkę z
ryb po portugalsku, ale do niej najlepszy dorsz, płastuga albo dorada.
Flądry szkoda :)

No ale i tak najlepsza rybka to tołpyga :)))

pozdrawiam
Monika

1. Data: 2001-08-29 08:33:52

Temat: Re: Odp: Fladra?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

qrcze, widze subject line i nie mysle o rybie a o dawnej
sasiadce...

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-08-29 09:34:53

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Sawicka wrote:

> Tylko nie zepsuj sobie smaku jakimiś
> zorganizowanymi w kupie przyprawami do ryb :)

o to to to..nic tak ochydnie nie smakowalo jak pstrag obsypany cala tona
jakichs ziolek i serwowany na Kaszubach...dociec nie moglam jak ludzie
moga to jesc.
pzdr
agi

Najprostsze surowki?