Flirtujecie przez sieć?

1. Data: 2003-09-18 13:03:47

Temat: Flirtujecie przez sieć?
Od: "careloss" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Jejku.. ale mam ostatnio hohlikowe (tak sie to pisze?) pytania :-)

Flirtujecie przez siec?
Czy uwazacie, ze to jest nie fair wobec Waszych TZ?
Gdzie jest granica bezpiecznego i niebezpiecznego flirtowania?
Gdzie jest granica flirtowania fair i nie fair?
Czy mozna w ogole mowic o flirtowaniu fair?

Kilka dni temu napisala do mnie jakas laska/dziewczyna/kobieta
na gg i zaczela ze mna flirtowac. Na poczatku nie mialem ochoty,
ale pozniej mnie to troche (tylko troche - sic!) wciagnelo.

Carlos 'fair czy nie fair?'

2. Data: 2003-09-18 13:06:02

Temat: Re: Flirtujecie przez sieć?
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "careloss" <c...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na gg i zaczela ze mna flirtowac. Na poczatku nie mialem ochoty,
> ale pozniej mnie to troche (tylko troche - sic!) wciagnelo.

Mógłbyś bardziej szczegółowo opisać co ona Ci takiego przez to GG zrobiła że
masz takie dylematy?

Pozdrawiam
Andrzej

3. Data: 2003-09-18 13:06:45

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "careloss"
> Czy uwazacie, ze to jest nie fair wobec Waszych TZ?
To zależy co konkretny TZ o tym sądzi.

> Gdzie jest granica bezpiecznego i niebezpiecznego flirtowania?
Tam, gdzie ustaliliście sobie granice tego, co wolno, by nie zranic
bliskiej osoby i tam gdzie lezy granica waszej osobistej "wytrzymalosci".

> Gdzie jest granica flirtowania fair i nie fair?
Tam, gdzie jest granica zaufania i prawdy, gdzie przed zadna ze stron
nie ukrywasz tego, o czym z pewnoscia chcialaby wiedziec
ani nie oklamujesz swiadomie.

> Czy mozna w ogole mowic o flirtowaniu fair?
Dlaczego by nie? Flirtowanie, podrywanie, poznawanie sie, to wszystko
normalne etapy dazenia do zwiazku.
Asia

4. Data: 2003-09-18 13:07:45

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na gg i zaczela ze mna flirtowac. Na poczatku nie mialem ochoty,
> ale pozniej mnie to troche (tylko troche - sic!) wciagnelo.

Ja nie flirtuję. Jeśli chodzi o mojego TZ to o ile wiem też nie flirtuje
przez sieć. Nie miałabym jednak nic przeciwko temu, gdyby taką króciutką
rozmowę sobie od czasu do czasu uciął, natomiast gdyby zaczął flirtować
systematycznie z jedną osobą, zaniedbując przy tym pracę lub mnie, albo też
np. z niechęcią wychodząc razem, bo własnie był umówiony w sieci z tą osobą,
to uwazałabym to za poważne naruszenie lojalności wobec mnie. Prawie tak
powazne, jak zdrada.

boniedydy

5. Data: 2003-09-18 13:08:56

Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

careloss wrote:

> [...]
> na gg i zaczela ze mna flirtowac. Na poczatku nie mialem ochoty,
> ale pozniej mnie to troche (tylko troche - sic!) wciagnelo.

To zalezy, jaki masz uklad. Moze byc tak, ze macie taki uklad, ze
mieszkacie razem, ale chedozycie, kogo chcecie. Albo - flirtujecie, z
kim chcecie.
Mozecie miec taki uklad, ze nie romansujecie na boku i nie flirtujecie.
Wszystko zalezy od umowy

6. Data: 2003-09-18 13:14:32

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

careloss wrote:

> Flirtujecie przez siec?

Zdarzylo sie.

> Czy uwazacie, ze to jest nie fair wobec Waszych TZ?

Jesli ma cos przeciwko- tak.
Jesli czujesz, ze Ty jestes nie fair- tak.

> Gdzie jest granica bezpiecznego i niebezpiecznego flirtowania?
> Gdzie jest granica flirtowania fair i nie fair?

W Twojej glowie, w tym na co pozwalasz sobie i drugiej stronie, w
klamstwie i nieszczerosci ( czy wobec TZ czy wobec osoby z która
flirtujesz ), w swiadomosci i momencie, gdy bardziej wazna dla Ciebie
staje sie osoba po drugiej stronie kabla niz partner, w uzaleznieniu sie
od tego, w ukrywaniu przed partnerem istoty relacji miedzy Toba a
rozmówca.

> Czy mozna w ogole mowic o flirtowaniu fair?

Flirt to tylko towarzyska gra o ile nie przekraczasz pewnych norm-
spolecznych, obyczajowych, moralnych, wlasnych ustalonych i
obowiazujacych w zwiazku. Dopoki tego nie robisz- tak, moze byc fair.

pzdr
agi

7. Data: 2003-09-18 13:27:41

Od: "Dorcia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "careloss" <> napisał w wiadomości > > Czy uwazacie, ze to jest
nie fair wobec Waszych TZ?
> Gdzie jest granica bezpiecznego i niebezpiecznego flirtowania?

Skoro zadajesz takie pytania , to wydaje mi się że w Twoim przekonaniu nie
do końca jest to ok . Pozdrawiam !

8. Data: 2003-09-18 13:32:43

Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorcia wrote:

> [...]
> nie fair wobec Waszych TZ?

> Skoro zadajesz takie pytania , to wydaje mi się że w Twoim przekonaniu nie

No i na tym polega zycie, ze nie wiadomo, jak jest. Jakie wnioski z tego
wyciagnac?

9. Data: 2003-09-18 13:41:03

Od: "Dorcia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości > No i na tym polega zycie,
ze nie wiadomo, jak jest. Jakie wnioski z tego
> wyciagnac?

Wydaje mi się że wszystko należy odnosić do siebie , jak my czulibyśmy się
w konkretnej sytuacji . Na wnioski czasami jest za późno .Pozdrawiam !

10. Data: 2003-09-18 14:01:05

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Flirtujecie przez siec?

tak. bardzo często z moim TZ tak dla pikanterii podając sie za kogoś innego.
aneta

OT - do "frakcji śląskiej"
Rodzinny dom dziecka/Pogotowie opiekuncze
mdło mi, jak to czytam
matka
samotna matka i podatki