Flirty męża - jaka szkodliwość?

1. Data: 2003-11-07 19:49:10

Temat: Flirty męża - jaka szkodliwość?
Od: "Katarzyna" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Mój mąż kocha mnie i wszystkie inne kobiety. Proszę rozwinąć temat:-)
Kasia

1. Data: 2003-11-07 19:55:31

Temat: Re: Flirty męża - jaka szkodliwość?
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna" <k...@t...net> napisał w wiadomości
> Mój mąż kocha mnie i wszystkie inne kobiety. Proszę rozwinąć temat:-)
> Kasia

Tak Ci powiedział?
Czy wyczytałaś to z jego rozmów?

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-11-07 20:10:37

Od: "Katarzyna" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Katarzyna" <k...@t...net> napisał w wiadomości
>
> Tak Ci powiedział?
> Czy wyczytałaś to z jego rozmów?
>
> Pozdrawiam
> Vicky

Nie powiedział. Wynika to z jego zachowania.
Wyobraź sobie, że wyjechałaś ze swoim partnerem na wymarzony bal
sylwestrowy, razem wybieracie kreację, planujecie, cieszycie sie,jednak na
miejscu okazujesz się zbędna, bo jest dość kobiet by zapomnieć o Twojej
obecności?
To jeden z wielu przykładów;-)

1. Data: 2003-11-07 20:20:11

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miejscu okazujesz się zbędna, bo jest dość kobiet by zapomnieć o Twojej

A w jaki sposób się to objawia?
WYchodzi z innymi gdzies bez Ciebie?
Rozmawia tylko z nimi?
Możesz coś więcej napisać?

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-11-07 21:12:37

Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Nov 2003 20:49:10 +0100, Katarzyna napisał/napisała:
> Mój mąż kocha mnie i wszystkie inne kobiety. Proszę rozwinąć temat:-)

..ja mowie mezowi "papa" i wybuieram samotnosc :>
Ps. To dziala w obie strony.. :>

--
*it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
GG: 70701

1. Data: 2003-11-07 22:15:00

Od: "Imoe" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miejscu okazujesz się zbędna, bo jest dość kobiet by zapomnieć o Twojej

Dlaczego z nim jesteś?

Imoe

1. Data: 2003-11-08 11:05:17

Od: "Marta M" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Możesz tego spróbować:
- jeśli jest rzeczywiście takim flirciarzem to spróbuj wywpłać w nim
zazdrosc o Ciebie. Rób to samo co on. Kiedy jesteście gdzieś razem,
rozmawiaj z innymi facetami, filtruj itp. A jak Ci to wypomni to powiedz
:Widzisz jak to miło?
Ja to stosuje w przypadku mojego faceta. Zawsze robie jemu to co dla mnie
jest nie miłe aby się przekonał jak to jest. Oczywiście robię to w bardzo
delikatny sposób :P
- albo zastanów się dlaczego on to robie. Może jest czoś czego mu nie
dajesz a poszukuje tego w innych kobietach. Może chodzi mu o sferę sexu.
Zastanów się czy jest pod tym względem dobrze. Może chce trochę prewersji,
fetyszy, czegoś nowego, sexi bielizna.
Zapewne wiesz, że dla mężczyzn ta sfera jest bardzo istotna i jeśli sprawisz
że w łóżku spełnią się jego mażenia - tym bardziej jego najdziwniejsze - to
będzie wiedział że nawet własna żona moze być doskonałą kochanką. Zaskakuj
go i intryguj. Jeśli będziesz dla niego żoną i kocanką doskonałą nie będzie
szukał gdzie indziej.

1. Data: 2003-11-08 11:12:05

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna napisał:

> [...]
> miejscu okazujesz się zbędna, bo jest dość kobiet by zapomnieć o Twojej

Stttrrrraaaasszzzznnnnneeee. Najlepszym rozwiązaniem jest wynajęcie
faceta z agencji - będzie siedział murem przez czas, za który mu
zapłacisz.

A inaczej - może być tak --> ty masz problem z własną samooceną, a on
jest normalnie towarzyski. ;)

Flyer
ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

1. Data: 2003-11-08 11:12:16

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta M
<l...@p...fm>

> [...]
> doskonałą kochanką. Zaskakuj go i intryguj. Jeśli będziesz dla niego żoną
> i kocanką doskonałą nie będzie szukał gdzie indziej.

Ach, gdyby to było takie proste ;)))))))))))))))))

P.

1. Data: 2003-11-09 08:41:04

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna:
> Mój mąż kocha mnie i wszystkie inne kobiety.

I jak Ty to wytrzymujesz??? ;)

> Proszę rozwinąć temat:-)

Czy przed slubem kochal tylko Ciebie? :)

Czarek

gadżet dla psychiatry
Re: o przyjazni [Kto to jest Przyjaciel ?]
Re: (mutacje)
introspekcja...
Hipnoza (bylo - jasnowidz)