Flosek

1. Data: 2005-12-07 14:45:38

Temat: Flosek
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.kosmetykionline.pl/product_info.php?cPath
=210&products_id=234

cos takiego ktos uzywal? dobry ten FlosLek? bo cos mi sie nazwa kojarzy, a
sie nie znam nie przebywajac w polsce, chce matule tym uszczesliwic. matula
ma naczynkowa cere mieszana i jest umiarkowanie alergiczna.

dzieki za info

--
Boska

1. Data: 2005-12-08 09:07:34

Temat: Re: Flosek
Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boska napisał(a):
> [...]
> sie nie znam nie przebywajac w polsce, chce matule tym uszczesliwic. matula
> ma naczynkowa cere mieszana i jest umiarkowanie alergiczna.

Post sprzed dwóćh dni (5.12, wieczorem) "krem na cerę naczyńkową na zim".

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2005-12-08 09:26:14

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 08 Dec 2005 10:07:34 +0100, Aneczka wrote:

=210&products_id=234

> Post sprzed dwóćh dni (5.12, wieczorem) "krem na cerę naczyńkową na zim".

niech mnie florek :) bo ja kasuje na biezaco posty z czytnika i tak to
potem wyglada ;} kajam sie jak cos bardzo sie kajajacego i tuptam grzecznie
do archiwum.

--
Boska

Mięśnie brzucha
Dermika variete MUS czekoladowy chwale i pytam?
SZUKAM MASECZKI dluzsze
Perfumy - kupowanie bez w(on)chania
Badanie