Fluid

1. Data: 2006-02-25 20:05:27

Temat: Fluid
Od: "Jadwiga A" <?@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki możecie mi polecić super dobry fluid do twarzy?Chodzi o cerę mieszaną ,
alergiczną , delikatną . Koleżanka mówi ,że firma Viszi jest dobra ,druga
poleca Maxa Factora,ktoś inny markę Avon już sama wątpię co jest naprawdę
dobre.Proszę o opinie .
Jagoda

1. Data: 2006-02-25 22:21:18

Temat: Re: Fluid
Od: "mia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez mam bardzo alergiczna cere i vichy nie polecam-uczula mnie ze
az milo. maxa uzywalam kiedys ale nie pamietam co to bylo-chyba
colour adapt. Jest bardzo naturalny, nie kryje zbyt mocno, ale bardzo
slabo matuje nawet zaraz po nalozeniu, wiec po paru godzinach
trzeba kontrolowac sytuacje-no chyba ze komus to nie przeszkadza
(moja cera jest raczej sucha, wiec wystarczylo przylozyc 1 warstwe
chusteczki, poza tym nie jestem fanka zapudrowanej maski). podobny, ale
o gestszej konsystencji jest superbalanced make up i perfectly real
make up clinique.ten drugi wydawal mi sie byc jakby bardziej
pielegnujacy i odzywiajacy moja skóre. ale oba lekkie, naturalne i
ogólnie sympatliwe w uzyciu. choc jak za ta cene mozna sie
spodziewac czegos lepszego.
o avonie nic nie wiem, ale moj typ to ostatnio true match l'oreala. dla
mnie idealny-ladnie i bardzo naturalnie kryje, jest lekki, nie
walkoni sie ;) nie uczula, ma zachowana idealna równowage miedzy
matowaniem a nawilzaniem, ma bardzo duzy wybór kolorów... no
malinka....
polecam goraco

pozdrawiam
mia

1. Data: 2006-02-26 19:57:44

Od: "satia" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadwiga A" <?@op.pl> napisał w wiadomości
> Jaki możecie mi polecić super dobry fluid do twarzy?Chodzi o cerę mieszaną
> ,
> alergiczną ,

Bardzo polecam La Roche-Posay, do nabycia w niektórych aptekach, głównie w
dużyuch miastach. Seria UNIFIANCE: numery zaczynające się na 1 to do cery
raczej suchej i te bardzo kryją (ja bardzo sobie chwalę, kryje wszystko,
jest baaaardzo wydajny) i fajnie matuje. Numery zaczynające się od 2 to
raczej do cery tłustszej i są to fluidy wygładzające otycznie cerę. Mniej
kryje, ale i tak lepiej niż sziut, który teraz mam - Maybellina wonder
finisz (odradzam). Drogi - u nam około 65 pln, bywa i po 75 pln. Ale przy
moim codziennym używaniu starcza na pól roku.

Polecam, La Roche Posay to kosmetyki apteczne dla cery wrazliwej,
alergicznej

sattia, Miłosz (17.04.2004) i dwa koty
http://tinylink.com/?qWns1fHtWh

1. Data: 2006-02-27 13:32:23

Od: "satia" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "satia" <s...@w...gazeta.pl>

> Polecam, La Roche Posay to kosmetyki apteczne dla cery wrazliwej,
> alergicznej

Nie chcę, żeby to była reklama, bo z osobą, która wystawia ten puder, nie
mam nic wspólnego. Ale o tym pudrze pisałam: (opis porządny)

http://www.allegro.pl/item89218504_la_roche_posay_un
ifiance_emulsja_11_podklad_30_ml.html

a teraz pojawił się też podobny produkt od Vichy: dermablend. Cena i jakość
porównywalne.
Tylko nie wiem, czy Vichy jest tez dla alergików.

--
sattia, Miłosz (17.04.2004) i dwa koty
http://tinylink.com/?qWns1fHtWh

A moze salon fryzjerski w Krakowie- co Wy na to??
Profesjonalne kosmetyki Osmo Essence do włosów
Poszukuje dziewczyny do zdjec:)
allegro double extension
Ruby Rose kosmetyki do makijazu - opinie