Fluid Avon Perfect Wear

1. Data: 2003-07-10 06:18:37

Temat: Fluid Avon Perfect Wear
Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zakupiłam sobie wczoraj fluid Avon Perfect Wear. Mazidło super. ALE... jak
można zapkować fluid do słoiczka! Gorzej - jak go z tego słoiczka wyjąć?! Z
przechylonego słoiczka sam nie wypływa :-(, można pewnie jakąś szpatułką,
ale przecież połowa i tak zostanie w słoiczku :-(. Nie wiem jak rozwiązać
ten "problem". Czy ktoś z Was ma ten fluid? Nie przeszkadza Wam ten słoik?
Jak wygrzebujecie fluid ze słoika z wąską szyją?

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2003-07-10 06:28:37

Temat: Re: Fluid Avon Perfect Wear
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wygrzebujecie fluid ze słoika z wąską szyją?
hmm..moze spróbuj patyczkiem kosmetycznym. Wpakuj go, zetrzyj nadmiar i
popackaj kropeczki na twarzy a potem je rozetrzyj? moze tak...
pozdrawiam ula.p

--
Siłą odgiąłeś zaciśnięte na mojej obroży palce swojego syna, który
krzyczał "Tato, proszę nie pozwól im zabrać mojego psa!" Martwię się o

1. Data: 2003-07-10 08:00:47

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez mialam taki problem, w efekcie czesc pudru zuzylam, a czesc faktycznie
wywalilam i od tamtej pory nie kupuje pudru w buteleczce.
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-07-10 08:30:12

Od: "madzia" <m...@p...homeip.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Variete" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ten "problem". Czy ktoś z Was ma ten fluid? Nie przeszkadza Wam ten słoik?
> Jak wygrzebujecie fluid ze słoika z wąską szyją?

ja takze mam ten fluid i jestem z niego zadowolona a korzytsam z niego w
taki sposob ze poprostu przechylam sloiczek na dlon lekko uderzam o dlon
badz gąbęczkę do nakładania fluidu i on świetnie sam wypływa .No napewno
gorzej jest przy końcówce ale to juz bardzo mala ilość.
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-07-10 08:43:00

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" <m...@p...homeip.net> napisał w wiadomości

> [...]
> badz gąbęczkę do nakładania fluidu i on świetnie sam wypływa .No napewno
> gorzej jest przy końcówce ale to juz bardzo mala ilość.

Ja się dziś natelepotałam tą buteleczką żeby wypłynął, że hoho... :-(

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2003-07-10 08:54:30

Od: "madzia" <m...@p...homeip.net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-07-10 10:57:54

Od: "Gos'a" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to robię tak... opuszkiem srodkowego palca prawej reki zamykam otwor
sloiczka, przechylam "do gory nogami" i to co zostaje na palcu nakladam na
twarz. Tak robie od dluzszego juz czas. Kiedys naladalam tak na gabke, ale
zbyt duzo sie marnowalo.
Kwestia wprawy po ok. dwoch latach uzywania.

1. Data: 2003-07-11 09:07:13

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Zakupiłam sobie wczoraj fluid Avon Perfect Wear. Mazidło super. ALE... jak
> można zapkować fluid do słoiczka! Gorzej - jak go z tego słoiczka wyjąć?!

Ja tez używłam tego fluidu, ale moja konsultantka razem z nim dołączyła taka
fioletową szpatułkę z Avonu. Nabieram więć fluid szpatułką i nie ma problemu .

jaki tusz??
ANTYPERSPIRANTY
[Gdansk] Gdzie kosmetyki Eveline?
POMOCY