Re: Fluor : ile?

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Fluor : ile?
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.rec.kuchnia,pl.misc.dieta
Date: Sun, 6 Jul 2014 21:09:24 +0200

Dnia Sun, 06 Jul 2014 21:02:14 +0200, Sonn napisał(a):

> Zapoznaj się najpierw z "tfurczościa" tej trollicy, a potem komentuj

Twoja tfurczość polega tylko i wyłącznie na jej deprecjacji tylko dlategio,
że Ci się "nie podobie bo tak", więc sorry, ale ponieważ merytoryki u
Ciebie zero - bijesz na głowę "trollicę". A jej twórczość znam i nic do
niej nie mam, bo nie obraża tutaj nikogo - w przeciwieństwie do takich
"występowiczów" jak Ty, których jest tutaj cały tłum. Wystarczy napisać coś
co im burzy ogląd świata i od razu się ujawniają ze swoim obciążeniem,
obrażając.
Nie pasi - nie czytaj :->