Bylo: Fobia kuchni; Jest: Czesne:

1. Data: 2002-02-14 15:40:38

Temat: Bylo: Fobia kuchni; Jest: Czesne:
Od: "maria-zofia bobrowska" <m...@s...be> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy wystarczy to czesne ale amatorzy czekolady beda na pewno
zadowoleni:
Mus czekoladowy:
(Na 4 osoby)
Skladniki
200 g *pierwszorzednej* czekolady
Lyzka masla
4 jajka
4 lyzki cukru
(moze byc ale nie musi lyzka koniaczku)

1.W garnuszku na wolnym ogniu (w kuchence mikrofalowej tez mozna), rozpuscic
czekolade z maslem.
2.Rozbic jajka, oddzielic zoltka od bialek, bialka odstawic **na potem**
3.Z zoltek i cukru zrobic kogel-mogel
4.Dodac do rozpuszczonej z maslem czekolady i dooobrze wymieszac
5.Ubic bialka tak zeby mozna bylo odwrocic talerz do gory nogami i by nie
opadly
6.Polaczyc z czekolada (delikatnie mieszajac)
7.Przelozyc do mniejszych *naczyniek* najlepiej troche ozdobnych, moga byc
nawet duze kielichy.
8.Wstawic do lodowki, przynajmniej na 4 godziny
9.Mozna ozdobic bita smietana z owocami ale niekoniecznie

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie
Marysia

1. Data: 2002-02-14 22:51:39

Temat: Re: Fobia kuchni; Jest: Czesne:
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"maria-zofia bobrowska" <m...@s...be> a écrit dans le message
news: 3c6bd91c$0$33512$b...@n...skynet.be...
> [...]
> nawet duze kielichy.
> 8.Wstawic do lodowki, przynajmniej na 4 godziny
> 9.Mozna ozdobic bita smietana z owocami ale niekoniecznie

W czasach kiedy jadalem "slodkie", tego typu rzeczy ze mmnna dziwne rzeczy
robily...

Ewcia
(dawne zycie poszlo w las, dawne zycie poszlo w las...)

(dzis prawdziwych Cyganow juz nie ma...)

--
Niesz !

1. Data: 2002-02-14 23:05:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Ewcia
>(dawne zycie poszlo w las, dawne zycie poszlo w las...)
>
>(dzis prawdziwych Cyganow juz nie ma...)

A JAK bardzo dziwne?
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-14 23:38:32