Re: Fochy są w jej naturze

81. Data: 2010-04-01 11:41:41

Temat: Re: Fochy są w jej naturze
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Nie TEJ części.

:) jakis promil wsrod twoich glupot.

> TĘ część Ty tworzysz - vide wyżej.

vide nizej. Nawet nie wiesz co czytasz.

i.

82. Data: 2010-04-01 11:53:23

Od: zażółcony <z...@m...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
> To już niechybnie znak, że trzeba wreszcie wyłączyć komputer.
> EOT
Ten guzik nazywa się 'POWER', nie 'EOT'.

83. Data: 2010-04-01 13:18:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Apr 2010 11:41:41 +0000 (UTC), Iwon(K)a napisał(a):

> :) jakis promil wsrod twoich glupot.

> vide nizej. Nawet nie wiesz co czytasz.
>
> i.

Skoro sama nie wiesz, co piszesz, to skąd ja mam wiedzieć, co czytam?
:-)

84. Data: 2010-04-01 14:35:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Thu, 01 Apr 2010 00:09:17 +0200, Paulinka napisał(a):

> To TY widzisz w sprzątaczce równoważnik "kogoś drugiej kategorii",
> nie ja.

Niekoniecznie, ale... zarowno w glowie sprzataczki, jak i niesprzataczki,
zycie sprzataczki zwykle jest drugiej kategorii.

85. Data: 2010-04-01 15:20:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ender napisał(a):

> Coďż˝ ty tu napisaďż˝?
> �e spotykasz ludzi niedojrza�ych?!?
> To chyba najbardziej niesamowity tekst, jaki u ciebie czyta�em.
> Chyba chcesz normalnie, �ebym si� przewr�ci� albo udusi� kaw�.
> Glob, ty jesteďż˝ tak straszliwym kalekďż˝ emocjonalnym,
> �e nawet we mnie budzisz wsp�czucie,
> a nawet poniek�d uczucia macierzy�skie :-))
> ENder

Glob kaleka emocjonalny? Przecież to ty wierzgasz jak się mówi o
relacji z kobietą i zastępujesz związek czymś w rodzaju.....każdy
radzi sobie sam...no jeśli tak to po co ci związek? I przestań bredzić
o wyłanczaniu się z grup, mnie nie przeszkadzasz, tylko ujrzałem jakąś
straszliwą blokade na partnerkę, piszesz tak jakby ona wogóle nie była
człowiekiem. Więc powstał obrazek w zamach próby, bo ja też mogę
ciebie fałszować . Tak mi z tego wychodzi, co do tej pory napisałeś.

86. Data: 2010-04-01 16:56:02

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Skoro sama nie wiesz, co piszesz, to skąd ja mam wiedzieć, co czytam?
> :-)

??

i.

87. Data: 2010-04-01 18:43:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Apr 2010 16:35:06 +0200, Ghost napisał(a):

> Niekoniecznie, ale... zarowno w glowie sprzataczki, jak i niesprzataczki,
> zycie sprzataczki zwykle jest drugiej kategorii.

Ja tam nie zauważyłam tego ani u siebie w odniesieniu do Najbardziej
Szanowanego Przeze Mnie Sprzątacza, Flyera np, ani u samego Flyera w
odniesieniu do samego siebie.

Kompleks sprzątaczki (ale tez i syndrom) drzemie tylko w niektórych i nie
daj Boże przy nich (lub o nich samych) wspominać o nim.

88. Data: 2010-04-01 18:44:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Apr 2010 16:56:02 +0000 (UTC), Iwon(K)a napisał(a):

> ??
>
> i.

No tak, za mądre.

89. Data: 2010-04-01 18:54:27

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> No tak, za mądre.

no tak, za glupia zeby na cos innego wpasc.

i.

90. Data: 2010-04-01 19:00:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Apr 2010 18:54:27 +0000 (UTC), Iwon(K)a napisał(a):

> no tak, za glupia zeby na cos innego wpasc.
>
> i.

Wreszcie jakaś samokrytyka :-)
Pa, dziubasku, won do KF :-)

skumulowana złość