Foie gras.

11. Data: 2013-03-27 19:20:18

Temat: Re: Foie gras.
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:7cd330f2-9924-4fbe-a458-e50512be28f7@googlegrou
ps.com...
W dniu niedziela, 24 marca 2013 21:37:39 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> I ciekawy wątek wraz z przepisem na samym początku - tylko szukać
> wątróbek,
>
> może okazja jakaś cenowa się trafi:
>
> http://wedlinydomowe.pl/forum/printview.php?t=4862&s
tart=0

> --
>
> XL

przeczytaj uwaznie:
http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy
/1,66725,11518476,Barbarzynstwo_dla_foie_gras.html

co tu do rzeczy maja przeszczepy? chyba nie rozumiesz problemu? jasne ze
czlowiek by przezyc musi zabijac zwierzeta. ale barbarzynstwem jest
narazanie tychze zwierzat na niepotrzebne i niewyobrazalne cierpienia. a tak
jest w przypadku hodowli gesi i kaczek na watrobe stluszczona w celu
pozyskiwania watroby do potrawy foie gras! zwyczajnie tej potrwy nie nalezy
jesc! podobnie jak i pasztetu stasburskiego. dodam ze obie te potrawy sa
wybitnie niezdrowe.

na szczescie w wiekszosci krajow europy funkcjonuje zakaz takiej hodowli
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pasztet_strasburski

i dlatego zarówno foie gras i pasztet strasburski są potrawami elitarnymi,
dla ludzi potrafiących docenić wyjątkowy smak.
Raz w życiu jadłem foie gras z białymi truflami, ale widocznie miałem
niezbyt wyrobiony smak i nie doceniłem przysmaku.
pozdr
Stefan

12. Data: 2013-03-27 20:39:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 Mar 2013 12:19:51 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
zwyczajnie tej potrwy nie nalezy jesc! podobnie jak i pasztetu stasburskiego. dodam
ze obie te potrawy sa wybitnie niezdrowe.

_boy_zelenski/litania_ku_czci_matrony_krakowskiej.ht

Cóz mu się dziwić, że tak widzi Kobietę, wszak pedałem był ten pan. Ale
żeby az urągać? - to już tylko pedał impotent moze w ten sposób własne
frustracje uzewnętrzniac.
--
XL

13. Data: 2013-03-27 22:46:29

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-27 21:39, Ikselka pisze:

> [...]
>
> Cóz mu się dziwić, że tak widzi Kobietę, wszak pedałem był ten pan. Ale
> żeby az urągać? - to już tylko pedał impotent moze w ten sposób własne

Mam parę jego dzieł (i Bałuckiego) w grubych oprawach ze złotymi
literami (co prawda na półkach regału przez wiele lat już stoją i ze
starości przyblakły. Kiedyś wszystko przeczytałam, może ze 2 razy. Teraz
już mi się nie chce, ale jak widzę- powinnam sobie znowu poczytać, bo
nic już nie pamiętam :-(
To on naprawdę był pedałem?

--
animka

14. Data: 2013-03-28 09:32:14

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Cóz mu się dziwić, że tak widzi Kobietę, wszak pedałem był ten pan. Ale
> żeby az urągać? - to już tylko pedał impotent moze w ten sposób własne

W dodatku jest dowodem na to, że "pedały" też się mogą z powodzeniem
rozmnażać.

15. Data: 2013-03-28 09:52:52

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 marca 2013 20:20:18 UTC+1 użytkownik Stefan napisał:

> Raz w życiu jadłem foie gras z białymi truflami, ale widocznie miałem
> niezbyt wyrobiony smak i nie doceniłem przysmaku.

Ha ha, ja jadłam bez trufli - i mam podobne wrażenie... Jakoś mnie nie zachwyciło...

Ania

16. Data: 2013-03-28 11:34:07

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cóz mu się dziwić, że tak widzi Kobietę, wszak pedałem był ten pan. Ale
> żeby az urągać? - to już tylko pedał impotent moze w ten sposób własne
> [...]

wieść gminna niosła, iż Pan Doktor był pies na kobiety, co ma potwierdzenie
w jego biografii.
Chyba że " życie wtedy ma smaczek, raz dziewczyna, raz chłopaczek".
Albo co gorsza był libertynem!
pozdr
Stefan

17. Data: 2013-03-28 14:10:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Mar 2013 12:34:07 +0100, Stefan napisał(a):

> wieść gminna niosła, iż Pan Doktor był pies na kobiety, co ma potwierdzenie
> w jego biografii.
> Chyba że " życie wtedy ma smaczek, raz dziewczyna, raz chłopaczek".
> Albo co gorsza był libertynem!

Libertynem raczej nie, ale jego stosunek do kobiet był dosyć...
narzędziowy... więc i chłopcy miewali szanse.

--
XL

18. Data: 2013-03-28 14:12:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Mar 2013 10:32:14 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-03-27 21:39, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

_boy_zelenski/litania_ku_czci_matrony_krakowskiej.ht

> W dodatku jest dowodem na to, że "pedały" też się mogą z powodzeniem
> rozmnażać.

Tak, propagował świadomą aborcję :-]
--
XL

19. Data: 2013-03-28 14:19:39

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 28 marca 2013 15:12:53 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

_boy_zelenski/litania_ku_czci_matrony_krakowskiej.ht

> Tak, propagował świadomą aborcję :-]
>
> --
>
> XL

hm! a jaka jest nieswiadoma aborcja? przeczyszcza nie przerwajac snu???

20. Data: 2013-03-28 14:24:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Mar 2013 07:19:39 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

_boy_zelenski/litania_ku_czci_matrony_krakowskiej.ht

> hm! a jaka jest nieswiadoma aborcja? przeczyszcza nie przerwajac snu???

Boszsz...
--
XL

Smacznego.