Foie gras.

31. Data: 2013-03-31 09:55:57

Temat: Re: Foie gras.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 30 marca 2013 20:00:36 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
_boy_zelenski/litania_ku_czci_matrony_krakowskiej.ht

Wesela Z tego związku przyszedł na świat Stanisław Żeleński, późniejszy aktor (jako
niemowlę sportretowany wraz z matką przez Stanisława Wyspiańskiego na obrazie
Macierzyństwo (Zofia Żeleńska karmiąca) z 1905).

5%84ski

skandali towrzyskich z udzialem roznych dam? pewnie te damy usuwaly plody, ktorych
byl sprawca. latamito, i jak to sie ma do niehumanitarnego dreczenia zwierzat. bo
mocno wierze ze Boy bylby goracym oredownikiem delegalizacji takich hodowli. i to
jest dla mnie duuuzo wazniejsze! poza jego tworczoscia rzecz oczywista.

> [...]
>
> --
>
> XL "W każdym narodzie musi się wyrobić ponad masy jakaś inteligencja i
>
> rodzaj
>
> arystokracji. My jesteśmy materiałem gotowym, my zawładniemy krajem,
>
> opanujemy już przez giełdy i przez wielką część prasy nad polową Europy.
>
> Ale naszym właściwym królestwem, naszą stolicą, naszym Jeruzalem będzie
>
> Polska. My będziemy jej arystokracją, my tu rządzić będziemy. Kraj ten
>
> należy do nas, jest nasz ."
>
> (S. Dider, "Rola neofitów w dziejach Polski," s. 111

"inteligencja" zadupia i zasianka

bi u mezczyzn jest niezwykle rzadki. Boy istotnie bronil homoseksualistow i
propagowal swiadome macierzynstwo, stad posadzano go o homoseksualizm...
po prostu wybiegal ponad przecietnosc kato-skoltunienia owczesnych polakow.

watobka jast Ok. ale Foie gras, a od tego zaczelas jest passe z powodow, ktore juz
powyzej opisalem(sic!)

32. Data: 2013-03-31 10:12:06

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

Jakbyś z łaski swojej cięła cytaty, to byłoby OK
pozdr
Świątecznie
Stefan

33. Data: 2013-03-31 21:45:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Mar 2013 02:55:57 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> istotnie bronil homoseksualistow i propagowal swiadome macierzynstwo,

ABORCJĘ. ABORCJĘ!

34. Data: 2013-03-31 23:22:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Mar 2013 02:55:57 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> "inteligencja" zadupia i zasianka
>
> bi u mezczyzn jest niezwykle rzadki.

To z gruntu fałszywy wniosek, bowiem wynika on z tego, że mężczyźni rzadko
kiedy się do biseksualizmu przyznają - zdrowy duch w społeczeństwie nie da
się stłumić, to własnie heterosekualność jest społecznie oczekiwana, więc
ujawnienie bycia biseksualnym odbiera mężczyźnie "męski wizerunek" - to bi
or not to bi, można powiedzieć 333-)

http://dlalejdis.pl/artykuly/biseksualny__czyli_nied
ookreslony_
"Pociąg do obojga płci
Potocznie uważa się, że kobiety mają większe tendencje do biseksualności, a
w przypadku mężczyzn orientacja seksualna powinna mieścić się na jednym
końcu skali - hetero- lub homoseksualna. Wielu biseksualnych mężczyzn
ukrywa swoją orientację, bojąc się napiętnowania, a kontakty z mężczyznami
zaliczają na poczet tzw. szaleństw młodości. Bywa także, że deprecjonują
skłonności do własnej płci, utrzymując nie zawsze pożądane kontakty
seksualne z kobietami tylko po to, aby odsunąć od siebie perspektywę
zaklasyfikowania jako homoseksualisty. Ciekawym zjawiskiem są zamknięte
środowiska: więzienia, seminaria, klasztory czy internaty, gdzie do
kontaktów seksualnych w ramach tej samej płci dochodzi pomimo faktu, że
osoby te określają się jako heteroseksualne. Wielokrotnie wskazywano na to,
że np. deklarujący się jako heteroseksualni mężczyźni po opuszczeniu
więzienia mogą bądź to nigdy nie wrócić do kontaktów seksualnych z
mężczyznami, bądź też dobrowolnie zrezygnować z kontaktów z kobietami. Albo
realizować się w sferze seksu z partnerami obojga płci."

35. Data: 2013-04-01 14:46:50

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 01:22:59 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
>
> mężczyznami, bądź też dobrowolnie zrezygnować z kontaktów z kobietami. Albo
>
> realizować się w sferze seksu z partnerami obojga płci."

byc moze Boy mial nieswiezy oddech i platfusa? jest mi to obojetne! nie interesuja
mnie jego zachowania i sklonnosci seksualne. wazny jest jedynie dorobek. oraz
dzialanosc spoleczna, czyli walka ze staro-babo-kracja i polska zasciankowoscia.

36. Data: 2013-04-01 14:53:56

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 31 marca 2013 23:45:44 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> należy do nas, jest nasz ."
>
> (S. Dider, "Rola neofitów w dziejach Polski," s. 111

i chwala mu za to, poniewaz walczyl z tzw. podziemiem aborcyjny funkcjonujacym w
owczesnej Polsce. taki proceder uprawiany byl przez roznych szarlatanow. biedne
kobiety, ktore nie mialy ateratywy umieraly czesto w wielkich cierpieniach w wyniku
braku odpowiedniej opieki medycznej. poglady podobne do pogladow Boya na ogol mieli
wszyscy intelektualisci Polski miedzywojennej.

cos z epoki Boya, cos co obrazuje klimat tych czasow:

Modlitwa dziękczynna z wymówką

Nie uczyniłeś mnie ślepym
Dzięki Ci za to Panie

Nie uczyniłeś mnie garbatym
Dzięki Ci za to Panie

Nie uczyniłeś mnie dziecięciem alkoholika
Dzięki Ci za to Panie

Nie uczyniłeś mnie wodogłowcem
Dzięki Ci za to Panie

Nie uczyniłeś mnie jąkałą kuternogą karłem epileptykiem
hermafrodytą koniem mchem ani niczym z fauny i flory
Dzięki Ci za to Panie

Ale dlaczego uczyniłeś mnie polakiem?

Andrzej Bursa

37. Data: 2013-04-01 18:46:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Apr 2013 07:46:50 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
dzialanosc spoleczna, czyli walka ze staro-babo-kracja i polska zasciankowoscia.

I oczywiście owo sztandarowe propagowanie aborcji jest wyrazem walki z tą
zaściankowością :-/

38. Data: 2013-04-01 18:53:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Apr 2013 07:53:56 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> (...)Ale dlaczego uczyniłeś mnie polakiem?

Dla Polaka polskość to ogromny zaszczyt, chociaż niełatwy. Cóż, jak widać
Pan Bóg się bynajmniej nie pomylił co do pana Bursy - wiedział co robi
czyniąc go tylko polakiem... Jak widać po tym wierszyku Polakiem czynić go
nie było warto. Bursa pisze zupełnie tak, jakby wesz narzekała, że jest
wszą. No jest.

39. Data: 2013-04-01 19:09:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Apr 2013 07:53:56 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> biedne kobiety, ktore nie mialy ateratywy umieraly czesto w wielkich cierpieniach w
wyniku braku odpowiedniej opieki medycznej.

No ze też to pominęłam. Niezła jazda po prostu - ta "alternatywa" to ma się
rozumieć aborcja w bardzo dobrych warunkach? Dla biednych kobiet miałyby
się one znaleźć do aborcji, ale już nie do rodzenia? Zaiste, SAM POSTĘP. I
w dodatku ani chybi za darmo!
:->

40. Data: 2013-04-02 05:04:39

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 21:09:57 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> się one znaleźć do aborcji, ale już nie do rodzenia? Zaiste, SAM POSTĘP. I

szczegolnie "radosne" musialo byc macierzynstwo kobiet, ktore urodzily juz 7-9
dzieci, albo i wiecej. polowa potmstwa byla chora na gruzlice. wszystkie dzieci
glodne i atroficzne. rzeczona kobieta odwapniona po wielu porodach, bezzebna. w wieku
30-tu kilku lat wygladala jak wlasna prababka. kolejny raz zgwalcona przez meza albo
jakiegos skretynialego czlonka rodziny. w ciazy dziesiaty raz. bez szanas na
wyzywienie zyjacych juz dzieci... zdesperowana, bez wyjscia udaje sie do jakiejs
"babki" z prosba o pomoc. a ta wstrzykuje jej do macicy mydliny lub roztwor mydlnicy
lekarskiej... rzadko udaje sie biedaczce przezyc i spedzic niechciany plod?
przewaznie jednak umiera w wyniku zatrucia saponinem.
mysle ze takie spektrum zjawiska przyswiecalo Boyowi i innym swiatlym ludzia jego
epoki.
wspolczesnie, ustawa napedza kase podziemiu ginekologicznemu. zas samych zabiegow
wykonuje sie mniej wiecej taka ilosc jak w czasach kiedy abrcje dopuszczalo prawo
RP(sic!) oprocz tego, funkcjonuje na szeroka skale turystyka aborcyjna.

z mojej strony EOT w tym watku. po pierwsze, to nie jest odpowiednie forum do
dyskusji na poruszane tematy spoleczne. glownie zas z tej przyczyny ze znam obraz
psychologiczny osob, walczacych o tzw. obrone zycia... i wiem ze wszelkie dyskusje z
nimi nie maja sensu. moge jedynie jeszcze raz zadedykowac juz przytoczony wiersz Boya
o pniach w sukniach bordo lub lila.

Smacznego.
Wielkanoc już bliziutko
Zacierka.