Folik

1. Data: 2004-07-24 17:15:49

Temat: Folik
Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Helo:)

Czy to normalne ze przed planowana ciaza powinno sie brac te tabletki folik
prz ok 3 miesiace i potem w ciazy drugie 3 miesiace,lekarz to poleca.

Dorota

2. Data: 2004-07-24 17:22:00

Temat: Re: Folik
Od: "zanzarosa" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Helo:)
>
> Czy to normalne ze przed planowana ciaza powinno sie brac te tabletki
folik
> prz ok 3 miesiace i potem w ciazy drugie 3 miesiace,lekarz to poleca.

Tak to raczej normalne ponieważ zmniejsza ryzyko wad cewy nerwowej u płodu.
Sama to brałam przy pierwszej ciąży i teraz przy drugiej tez to biorę.

--
Pozdrowionka
Magda

3. Data: 2004-07-24 17:22:50

Od: "agnuk" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to normalne ze przed planowana ciaza powinno sie brac te tabletki
folik
> prz ok 3 miesiace i potem w ciazy drugie 3 miesiace,lekarz to poleca.

tak to normalne,
a nawet w pierwszych 3 miesiącach ciąży większą dawkę 5-15 mg

--
Aga

4. Data: 2004-07-24 17:23:13

Od: "day" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak, poniewaz witamina ta zapobiega wystąpieniu wad cewy nerwowej u
płodu

5. Data: 2004-07-26 18:37:18

Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc Wam dziekuje za wiesci

Pozdrawiam Dorota

Przepuklina pachwinowa - czy tylko operacjne leczenie?
Środki do wybielania zębów
zaswiadczenie o zdolnosci do studiowania - gdzie? (wawa)
ząb mądrosci...?
Krawienie śródcykliczne a długość cyklu