Re: Forum dla młodych małżeństw

From: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Forum dla młodych małżeństw
Date: Mon, 12 Dec 2005 17:10:30 +0100

Użytkownik "a...@v...pl" :

> Oczywiście można i napewno będziemy tutaj pisać! Ale tutaj wiele osób
> nie ma rodziny albo jest starszych od nas a przez to ma inne problemy
> niż my. My chcemy sobie po prostu poplotkować o dzieciaczkach, pogadać o
> weekendzie, zastanpwić się jaki wózek kupić albo samochód rodzinny.
> Pewnie nie będzie to ciekawe dla wszystkich i nie będzie to w profilu
> grupy.

To jak najbardziej jest w profilu grupy.
Z tym że "jaki wózek" to zdecydowanie na pl.soc.dzieci tam są przeważnie
młodzi rodzice (w różnym wieku), a "jaki samochód" to chyba na grupę o
samochodach ;-)
Zbytnie rozdrobnienie moim skromnym zdaniem szkodzi forom i grupom, jak się
poczyta o problemach innych, którzy są w innej sytuacji niż my - to się ma
szersze horyzonty (to oczywiscie mój pogląd).

Pozdrowienia.

Basia