Forum dla młodych małżeństw

121. Data: 2005-12-15 08:55:50

Temat: Re: Forum dla młodych małżeństw
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka <e...@l...net.pl> napisał(a):

> Zamiast wibratora?

Raczej zamiast termofora.

--
s i w a

122. Data: 2005-12-15 08:59:27

Od: "St" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał w wiadomości
news:dnq8tv$405$2@theone.laczpol.net.pl...

> Zamiast wibratora?

> Eulalka, tak sobie pomyslałam tylko... ;)

Głodnemu chleb na myśli. To spraw sobie E. ten wibrator i nie
zazdrośc innym.

123. Data: 2005-12-15 10:07:03

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Zwierzen ? JoP bardzo konkretnie odpowiedziala na zadane pytanie i tyle.

Pytała czy starczy? No to odpowiedziałam konkretnie, że już starczy.
A nawet umotywowałam dlaczego. I tyle.

> Oj Sowa, ale Ty bys strasznie chciala byc inteligentnie-zlosliwa... Moze
> za jakas dekade Ci to wreszcie przyzwoicie wyjdzie. Ale fajnie, ze
> probujesz i sie nie zniechecasz. :-)

Duniu, Ty moja ulubiona inteligentko usenetowa, tę przysługę, to Joli taką
dość niedźwiedzią zmajstrowałaś.

--
Edyta Czyż
... był balet, tańczyła tam jedna ładna żydówka, trzy osoby i jakiś facet...
/// /// z cyklu: nieopatrzne wyznania idealisty \\\ \\\

124. Data: 2005-12-15 10:19:41

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> E, myślisz, że inteligencję można wyćwiczyć? Chyba najwyżej taką badaną
> testami Mensy, jak się rozwiąże odpowiednią liczbę testów Mensy. Więc
> obawiam
> się, że nie podzielam Twojego optymizmu w tym względzie. ;-)

Też straciłam nadzieję, jak tak sobie wasze stadko obserwuję.
Nawet naprędce propagowane teoryjki o przekładaniu się złośliwości na
iloraz, nie pomagają na fakty prezentowane na piśmie.

--
Edyta Czyż
"czas nie mija, lecz kręci się w kółko"
Gabriel Garcia Marquez

Ale szacuneczek za talenty przywódcze, bo nie podejrzewam że ciciulki
klakierki łaszczą się na jakieś na wpół zużyte kosmetyki z Twojej szafki,
żeby lecieć hurmem i Cię bronić własną piersią. Jak nic, masz charyzmę
kobieto. :-)

125. Data: 2005-12-15 10:28:57

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 15 Dec 2005 11:19:41 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@w...pl> i powiedziała:

> [...]
> klakierki łaszczą się na jakieś na wpół zużyte kosmetyki z Twojej szafki,
> żeby lecieć hurmem i Cię bronić własną piersią. Jak nic, masz charyzmę

To o kim?

Zuzanka (tak z ciekawości pytam, zgubnej zapewne)

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

126. Data: 2005-12-15 10:51:37

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske <k...@n...o2.pl> napisał(a):

> Słuchaj, Ty musisz się straszliwie tutaj męczyć. Tak inteligentna osoba
> powinna wypowiadać się na grupach, których uczestnicy docenią niebabalność
> wypowiedzi i dostrzegą pajęczą nić ironii zmyślnie przesnutą między lekko
> rzucanymi zdaniami.

Nie, poklask - że użyję Twoich słów - motłochu nie jest mi do niczego
potrzebny. Napawanie się własnymi słowami całkowicie mi wystarcza...

> Tutaj - wybacz - rzucasz perły przed wieprze. Nie dość
> żeś niedoceniona to jeszcze niektóre zgąbczałe istoty dostają spazmów ze
> śmiechu lub pukają się sugestywnie w czaszkę. Motłoch. Ot co. To musi być
> przykre.

.. ale teoretyzujemy sobie przecież, bo - że użyję Twoich słów - motłoch,
jak widać z licznych przykładów w tym wątku, reaguje nader licznie, ochoczo i
żywiołowo.

--
JoP

127. Data: 2005-12-15 11:07:43

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:
> Katarzyna Kulpa, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje
> międzyludzkie napisał(a):
> Też nie widzę. Sama doskonale jednak wiesz, że 'prawdziwa' dyskusja rozwija
> się wtedy, gdy poglądy się wyraźnie różnią. A kiedy wydaje mi się, że mam
> inne poglądy na jakąś sprawę niż Sowa to wolę porozmawiać o tym na żywo (na
> newsach zaraz zaczęlibyśmy się kłócić, bo żadne za łatwo nie odpuszcza:).
> Co oczywiście nie wyklucza odezwania się jeden do drugiego na newsach - co
> zresztą mi i Sowie się zdarza.

odzywanie sie na newsach nie wyklucza rownoleglego odzywania sie
w realu. nie mialam na mysli zastepowania jednego drugim.

> Jasne. Tyle, że na newsach wszystkie prawdziwe flejmy to zwykłe kłótnie.

niusy na szczescie nie skladaja sie tylko z flejmow. przynajmniej
dla mnie ;)

> Chodziło mi o podobne myślenie na temat wspólnego konta.

nadal - watpie, zeby bycie mlodym malzenstwem implikowalo
sklonnosc do wspolnego konta :)

> BTW pamiętasz
> 'nagusków'? Przewinęli się jakiś czas temu przez ps.rodzina. Jakby poszukać
> to pewnie znalazłoby się jeszcze parę przykładów.

nie pamietam, czytuje nieregularnie.

-- kasica

128. Data: 2005-12-15 11:09:31

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> motłoch,
> jak widać z licznych przykładów w tym wątku, reaguje nader licznie, ochoczo i
> żywiołowo.

Dajcie [kisiel] w temacie, to sobie score'a ustawię, żeby nie
przegapić.
Eeeeelskeeee, daaawaj!
Jola, Jola!!!

--
s i w a
kibicująca

129. Data: 2005-12-15 11:14:47

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Kruk wrote:
> W dniu Wed, 14 Dec 2005 13:58:00 +0100, osoba określana zwykle jako
> Katarzyna Kulpa pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>
> Obecni, pożal się boże, moderatorzy?

mozliwe. nie zagladalam tam cale tysiaclecia i nie
mam pojecia, kto teraz moderuje.

BTW, a propos "zwiazek a niusy" - pamietam, jak
przy czytaniu tamtej grupy ciagle towarzyszla
mi refleksja nastepujaca: czy partnerzy/rki
osob wypowiadajacych sie szczegolowo na temat swojego
intymnego pozycia na lamach grupy wiedza o owych
wypowiedziach i czy akceptuja fakt dzielenia sie owymi
szczegolami z calym swiatem.

-- kasica

130. Data: 2005-12-15 11:15:50

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-15 12:09:31 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *siwa* skreślił te oto słowa:

> Dajcie [kisiel] w temacie, to sobie score'a ustawię, żeby nie
> przegapić.
> Eeeeelskeeee, daaawaj!
> Jola, Jola!!!

Nie wystarczy nałożenie się w jednym watku JoP i Sowy/puchatego z misją?
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*
http://www.voila.pl/7ufx3/

Różnica wieku
Rodzice, a dzieci
[OT] pomocy potrzebuję świątecznie
Rzutnik ANIA + zestaw super bajek, okazyjnie..
Prosze o pomoc