Fotki z mojej dzialeczki:)

81. Data: 2004-01-27 19:23:49

Temat: Re: Fotki z mojej dzialeczki:). Dlugie.
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." napisała >
> Żaba z rurką w brzuchu i permanentnymi wymiotami ? Jest sprzeczna z
> moim poczuciem estetyki ;-)

A jak się Wam podobają zwierzątka przy tym oczku wodnym?
http://www.sowex.pl/shop_image/fotki/IMAGE0004.JPG
Pozdr. Jurek

82. Data: 2004-01-27 19:39:32

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bv682a$f7j$3@nemesis.news.tpi.pl T.W.
<t...@w...pl> napisał(a):

> Gwoli
> Twojej informacji: moja wypowiedź dotyczyła wyłącznie kwestii
> płynności kanonów estetycznych.

Hejka. Zaczyna to do mnie powoli docierać. :-)

> Zapraszam w realu. Wtedy możemy nawet podyskutować :) . Jak również
> będziesz mógł powiedzieć, co ci się nie spodoba.

Chętnie odwiedzę Twój ogród. Jestem odważny. :-)

> Ty. Mnie. Ręce. Właśnie opadły ;-)

To opuśćmy na to zasłonę milczenia. ;-)
Pozdrawiam gasnąco Ja...cki

83. Data: 2004-01-27 19:40:19

Temat: Odp: Fotki z mojej dzialeczki:). Dlugie.
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Wierzchnicki <j...@p...onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bv6dvo$73l$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "T.W." napisała >
> >
> A jak się Wam podobają zwierzątka przy tym oczku wodnym?
> http://www.sowex.pl/shop_image/fotki/IMAGE0004.JPG

To małe niebieskie, w żółtej czapce pośrodku to co ono jest? Gdzie to
kupiłes?
Pozdrawiam :-)
Janusz

84. Data: 2004-01-27 19:53:10

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl>
> Użytkownik Jerzy Wierzchnicki
<j...@p...onet.pl>

> To małe niebieskie, w żółtej czapce pośrodku to co ono jest? Gdzie to
> kupiłes?

A skąd masz czaplę siwą?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

85. Data: 2004-01-27 19:54:33

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bv6dvo$73l$1@nemesis.news.tpi.pl Jerzy Wierzchnicki
<j...@p...onet.pl> napisał(a):

> A jak się Wam podobają zwierzątka przy tym oczku wodnym?
> http://www.sowex.pl/shop_image/fotki/IMAGE0004.JPG

Hejka. Terrific. :-)
Pozdrawiam wieloznacznie Ja...cki

86. Data: 2004-01-27 20:10:51

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN"
> Użytkownik "Janusz Czapski" < napisali >
>
> A skąd masz czaplę siwą?
> ;-)

Coś mi się wydaje że muszę szybko wyprowadzić niektórych z błędu: To nie
jest moje oczko :-(((((
Pozdr. Jurek

87. Data: 2004-01-27 20:18:59

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Chętnie odwiedzę Twój ogród. Jestem odważny. :-)

A czego tu się bać?

Pozdrawiam
Ewa

88. Data: 2004-01-27 20:23:20

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
<j...@p...onet.pl>
> Użytkownik "JerzyN"

> Coś mi się wydaje że muszę szybko wyprowadzić niektórych z błędu: To

A powiesz czyje?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

89. Data: 2004-01-27 20:32:16

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" napisał > > Coś mi się wydaje że muszę szybko
wyprowadzić niektórych z błędu: To
> nie jest moje oczko :-(((((
> A powiesz czyje?

Powiem, powiem....
Znalezione w sieci na Allegro przy okazji szukania aparatu cyfrowego.
Pozostałe zdjęcia ogrodu tamże:
Pozdr. Jurek

90. Data: 2004-01-27 22:56:43

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jerzy Wierzchnicki
(....)
> Powiem, powiem....
> Znalezione w sieci na Allegro przy okazji szukania aparatu cyfrowego.
> Pozostałe zdjęcia ogrodu tamże:
> Pozdr. Jurek

I jakie wnioski, ja zawęziłem do trzech.. czterech
Nikon Coolpix 4300 ze względu na makro...
Olympus C- 750 UZ
Minolta S414
Fuji S 5000
Pozdrawiam, Bogusław