Founde....pytanko

1. Data: 2005-12-24 12:31:50

Temat: Founde....pytanko
Od: "Sbook" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Powiedzcie mi proszę, bo nie mam pojęcia, co się wlewa do pojemnika w
zestawie Founde, jako paliwo?

pozdr
Sławek

2. Data: 2005-12-24 13:57:22

Temat: Re: Founde....pytanko
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Dec 2005, Sbook wrote:

> Powiedzcie mi proszę, bo nie mam pojęcia, co się wlewa do pojemnika w
> zestawie Founde, jako paliwo?

Są różne zestawy. Na paliwo stałe, spirytus, specjalne oliwy...

Pozdrawiam,

Alojzy

3. Data: 2005-12-24 20:27:33

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli pojemnik ma w środku coś podobne do waty to lej
denaturat.
JAck

4. Data: 2005-12-27 10:54:24

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli pojemnik ma w ?rodku co? podobne do waty to lej
> denaturat.
> JAck

osobiscie odradzam denaturat bo jakos tak nie apetycznie wszystko pachnie

lepiej kupic na jakims bazarze spirytus rosyjski za okolo 10zl litr.

pic bym tego nie radzil ale pali sie bez smrodowo.

musta

5. Data: 2005-12-28 05:00:28

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie, ze denaturat jest nieco nieapetyczny ale jest za to legalny w
odroznieniu od "spirytusu rosyjskiego" z bazaru.
Jeżeli ktos jezdzi na Słowację lub do Czech, to można tam nabyć denaturat
pod nazwą "Lieh na horenie", który jest bezbarwny i bardziej elegancko
bedzie sie komponował z fondue.
JAck

6. Data: 2005-12-28 07:55:31

Od: "Tomasz Graliński" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jeżeli ktos jezdzi na Słowację lub do Czech, to można tam nabyć denaturat
> pod nazwą "Lieh na horenie", który jest bezbarwny i bardziej elegancko

przeciez u nas w polsce w drogeriach też jest bezbarwny denaturat i to od
ładnych kilku lat nazywa sie chyba denaturin

Tomek

7. Data: 2005-12-28 10:03:13

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za informację.
Już myślałem, że u nas jest tylko fioletowy, a tu niespodzianka

Merry Christmas Everyone !!!
Co moge postawic pod plotem sasiada ?
Szerokosc fug
Z cyklu "Cordless sweeper"
Brak odpowiedzi ze spółdzielni - potwierdzenie odbioru