Fruttini juz mam - wrazenia

1. Data: 2003-10-16 07:25:58

Temat: Fruttini juz mam - wrazenia
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyszla paczuszka z esentii i skoro tylko przyszla, porwalam ja i rzucilam
sie do lazienki. Zel pod prysznic kokosowo-czekoladowy -
mmmmmmmmmmmmrrrrrrrraauuuuu, co za zapach! Jakbym wskoczyla do czekolady z
nadzieniem kokosowym. Najladniej pachnie w opakowaniu, podczas mycia robi
sie troche jakby syntetyczny. Konsystencja gesta, takie lubie. Mniam!
Zostane na razie przy tych zelach, musze sprobowac wszystkich po kolei :)
Balsam do ciala karmelowo-migdalowy. No tu mam mieszane uczucia. Jednak duzo
wydajniejszy jest krem do ciala (w zakrecanym pudeleczku), balsam jest nieco
rzadki, wodnisty i chyba szybko sie zuzyje. Pachnie ladnie (intensywniejszy
jest krem), ale gorzej niz mleczno-miodowy. Zakrecane pudeleczko ma te
przewage nad butelka balsamu, ze mozna je potem do czegos wykorzystac (ja
np. stosuje je jako pojemnik na nici i igly). Nastepnym razem zamowie jednak
krem do ciala.

Przy okazji okazalo sie, ze esentia zalaczyla probki: AA Aqua Zen krem na
dzien (bardzo fajny kremik, bardzo przyjemny) i szampon - i tu nie
pamietam - Keratase?? jakos tak, w takiej malej buteleczce. Fajnie ;)

Kruszyna
juz od raza jest zaspana
co za dramat, a niech mnie
(to na melodie jednej takiej piesni "Juz od rana rozspiewana...", dobra,
wiem, ze mi odbija)
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-16 13:12:26

Temat: Re: Fruttini juz mam - wrazenia
Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl>:
> Przyszla paczuszka z esentii i skoro tylko przyszla, porwalam ja i rzucilam
> sie do lazienki.

Z ciekawości - ile czasu czekałaś od zamówienia do wysłania paczki?
Moje zamówienie piąty dzień wisi jako "potwierdzone", mam nadzieję,
że się przed Świętami doczekam :>

Saddie
--
|\ /|
,~~~>>";"<<

1. Data: 2003-10-16 13:29:00

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> Z ciekawości - ile czasu czekałaś od zamówienia do wysłania paczki?
> Moje zamówienie piąty dzień wisi jako "potwierdzone", mam nadzieję,
> że się przed Świętami doczekam :>

Przed Bozym Narodzeniem to moze juz nie, ale do Wielkanocy masz szanse :))
Juz mowie. Zlozylam zamowienie w tamta srode, tydzien temu. Do poniedzialku
wisialo jako potwierdzone. We wtorek skompletowali, w srode rano bylo jako
wyslane i w srode wieczorem je odebralam. Czyli wszystkiego bylo tydzien.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-16 14:23:32

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z ciekawości - ile czasu czekałaś od zamówienia do wysłania paczki?
> Moje zamówienie piąty dzień wisi jako "potwierdzone", mam nadzieję,
> że się przed Świętami doczekam :>

Pozwolcie ze sie wlacze - ja zamawialam we wtorek wieczorem a w piatek juz
paczka byla w domu. Tak wiec chyba nie ma u nich jakis regul...
Magda

1. Data: 2003-10-16 18:27:43

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pozwolcie ze sie wlacze - ja zamawialam we wtorek wieczorem a w piatek juz
> paczka byla w domu. Tak wiec chyba nie ma u nich jakis regul...

Regula jest :-)
Im bardziej popularne i dostepne wszedzie kosmetyki sie zamawia, tym dluzej
trzeba czekac.
Ale niecierpliwi moga napisac i dowiedza sie kiedy sklep spodziewa sie
skompletowania zamowienia.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-10-17 06:56:13

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ale niecierpliwi moga napisac i dowiedza sie kiedy sklep spodziewa sie
> skompletowania zamowienia.

Ja jestem z tych niecierpliwych, napisalam, ale mi nie odpowiedzieli :( No,
ale tragedii nie bylo. Tydzien czekania to nie tak zle :)

Kruszyna
PS. Wyprobowalam probke szamponu Keratase. Pachnie waniliowo i ladnie sie
pieni. Pyszny :)

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-17 12:57:25

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przed Bozym Narodzeniem to moze juz nie, ale do Wielkanocy masz szanse :))

Ech, już chyba wiem, czemu tyle czekam - na stronie już nie ma
czekoladowego balsamu do ust Fruttini, więc pewnie im się skończył.
A akurat na nim najbardziej mi zależało.

Saddie wzdychająca
--
|\ /|

rozstepy