Fryzjer Atelier Gdańsk

1. Data: 2003-05-26 15:45:32

Temat: Fryzjer Atelier Gdańsk
Od: "megi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Wiem, że kiedyś polecałyście ten zakład, zatem mam jeszcze parę pytań:
- kto tam ma nawiększy zmysł fryzjerski :)
- gdzie to się mieści
- jak oni wygladają cenowo,
inne opinie mile widziane :)

Pozdrawiam,
megi

1. Data: 2003-05-26 16:59:02

Temat: Re: Fryzjer Atelier Gdańsk
Od: "Beata" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "megi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Wiem, że kiedyś polecałyście ten zakład, zatem mam jeszcze parę pytań:
> - kto tam ma nawiększy zmysł fryzjerski :)
---------
Jak poczekasz do poniedzialku, to powiem - bo bede. Mnie polecono pana
Zbyszka. Aha- strzyzenie + farba 120 zl- tak mi mowiono.

buzka,
Beata
r...@g...pl

1. Data: 2003-05-26 22:55:13

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:
: Wiem, że kiedyś polecałyście ten zakład, zatem mam jeszcze parę pytań:
: - kto tam ma nawiększy zmysł fryzjerski :)

Pani Anetka - ma bardzo dobre pomysły i koncepcje fryzur

: - gdzie to się mieści

ul. Pniewskiego 4a (boczna od Jaśkowej Doliny)
tel. 345 39 09

: - jak oni wygladają cenowo,

strzyżenie + farba około 160 - 180 zł.

: inne opinie mile widziane :)
:
Miły zakład, bardzo ładnie urządzony, profesjonalna i bardzo uprzejma
obsługa. POLECAM!

Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-05-26 22:59:55

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

: Mnie polecono pana Zbyszka.
Hmmm...może niekoniecznie. Ja nie byłam zadowolona po jego strzyżeniu.

Aha- strzyzenie + farba 120 zl- tak mi mowiono.
Ja taką cenę spotkałam tam z 6 lat temu...:( Teraz strzyżenie + farba
kosztuje ok. 160 - 180 zł. Ale idź, będziesz zadowolona!!!!

Pozdrawiam,
Kasia

wodoodporny ,podklad,puder gdzie dostane?
OT KRK buty
kupilam
CHIRURGIA PLASTYCZNA
CHIRURGIA PLASTYCZNA