Fryzjer...[W-wka]

1. Data: 2003-03-20 12:46:50

Temat: Fryzjer...[W-wka]
Od: "fajna laska" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któras z was była może w salonie pana Czajki na Nowogrodzkiej albo pani
Jagi na Burakowskiej??? Wiem, że potrafią robic cuda na glowie tylko nie
wiem ile to kosztuje (domyslam sie, ze tanio nie jest) wiec moze ktos opisze
wrazania :)
Z gory dzieki :))

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2003-03-20 12:55:47

Temat: Re: Fryzjer...[W-wka]
Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzę do Leszka już ponad rok. dokładnie rzecz biorąc do Sebastiana, bo do
Leszka ciężko się wbić, a obecnie zapisy są wstrzymane do końca lipca.
Sebastian jest świetny. perfekcyjnie strzyże i świetnie układa włosy (nie
używając w tym celu żadnych lakierów czy pianek a jedynie bardzo fajnie
nabłyszczających fluidów, które do tego bosko pachną). Strzyżenie i
modelowanie krótkich włosów kosztuje tam 89PLN, długich 99PLN. balejaże i
inne tego typu imprezy to wydatek ok 200PLN. jeśli chodzi o Jagę Hupało, to
była tam moja przyjaciółka. wydała 400PLN na kiepskie cięcie i ohydną zmianę
koloru, więc raczej nie polecam...

pozdrowienia,
Iza

1. Data: 2003-03-20 13:59:02

Temat: Odp: Fryzjer...[W-wka]
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaga Hupało zrobiła mojej koleżance na głowie bardzo brzydką fryzurę
(pociachała jej włosy w ząbek) i zainkasowała za tą "wątpliwą" przyjemność
350 zl.
Odradzam.
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-03-20 14:09:49

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:
> [...]
> używając w tym celu żadnych lakierów czy pianek a jedynie bardzo fajnie
> nabłyszczających fluidów, które do tego bosko pachną).

a z jakiej firmy?

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-03-20 16:55:03

Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

LOreal'a Kerastase - maja taką fajną oleistą substancję, która nazywa się
oleo relax (zakupiłam sobie to cudo i mam super lśniące i zdrowe włosy, a
jedna buteleczka wystarcza na około 10 miesięcy). teraz testują coś innego.
wszystko bosko pachnie i super wygląda na włosach...

Iza

1. Data: 2003-03-21 11:45:46

Od: "Ewa" <x...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

mozesz podac numer telefonu do Czajki?
Ewa

1. Data: 2003-03-21 16:32:25

Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6215821 nowogrodzka 18/1

1. Data: 2003-03-21 19:16:54

Od: "Ewa" <x...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <d...@o...pl> wrote in message
> 6215821 nowogrodzka 18/1

bardzo dziękuję:)
Ewa

1. Data: 2003-03-22 10:58:34

Temat: Re: Odp: Fryzjer...[W-wka]
Od: "annaannna" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może znacie jakiegoś dobrego fryzjera w okolicach Ursynowa ?

1. Data: 2003-03-30 15:31:41

Od: "grazynka-lubicz" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

annaannna <n...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> A może znacie jakiegoś dobrego fryzjera w okolicach Ursynowa ?

--------
Kochanieńka polecam panią Gienię z ul. Stalowej, co prawda z Ursynowa to
daleko, ale naprawdę warto.Kolorki piękne robi a i cięcia też się nie
powstydzisz.
Grażynka Lubicz
Zona Rysia

dwufazowy płyn do demakijażu YR
Super-krem na rozstepy oraz ujedrniajacy?
Szukam konsultantki Oriflame
rozdwajanie paznokci
Cienie Bourjois - pytanie