Fryzjer we Wrocławiu

1. Data: 2003-09-17 05:39:34

Temat: Fryzjer we Wrocławiu
Od: "aa" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję dobrego, ale niezbyt drogiego fryzjera we Wrocławiu. Bardzo proszę
o informacje.

Pozdrawiam,
Dorota

1. Data: 2003-09-17 06:24:59

Temat: Re: Fryzjer we Wrocławiu
Od: "Nusia" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję dobrego, ale niezbyt drogiego fryzjera we Wrocławiu. Bardzo
proszę
> o informacje.

a i ja z chęcią skorzystam :)

Nusia

1. Data: 2003-09-17 07:11:00

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Google przyjacielem Twym....:
http://tinylink.com/?YTSykzjyCu

powidzenia,
Sana

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-09-17 07:24:20

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nusia" <n...@b...pl> napisał w wiadomości

> proszę
>
> a i ja z chęcią skorzystam :)

To zalezy, czego oczekujecie. Po prostu fryzjera czy fryzjera wizazysty.
Ja od dwoch lat (odkad obcielam wlosy) chodze na ul.Krupnicza i musze
przyznac, ze jeszce sie nie zdarzylo, zebym byla niezadowolona. Wprost
przeciwnie, zdarzalo sie, ze poszlam do fryzjera gdzie indziej, a potem
szlam na Krupnicza poprawiac to, co mi na glowie zepsuto. Za sciecie bez
mycia place 17 zl, z myciem 22 zl. Pani mi oprocz tego robi jakies szmery
bajery z zelem itp. Nie wiem, ile kosztuje farbowanie i trwala. Ale jak
widzialam, co panie fryzjerki potrafia zrobic z nedznymi wlosinami starszych
kobiet, to mi szczeka zjezdzala do ziemi. Wiem, ze jedna dziewczyna robila
balejaz i wynegocjowala go na 40 zl (efektow nie widzialam, bo wyszlam
wczesniej).
Moja kolezanka przyszla do pracy bardzo ladnie scieta, a byla u jakiegos
faceta na Szewskiej. Zaplacila 30 zl chyba. Konczac ten slowotok powiem, ze
jestem z fryzjera na Krupniczej baaaardzo zadowolona. W najblizszym czasie
znowu sie tam udam :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-17 12:35:45

Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

>Google przyjacielem Twym....:

a nie przyszlo ci do glowy ze temat sie ciagle uaktualnia? nowe osoby
nieraz zaczynaja czytac grupe .. to i nowe namiary moga sie pojawic??

CanoE

1. Data: 2003-09-17 12:43:00

Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

zalezy jaka chcesz fryzurke :)

ja np bylam za polceniem kilku kolezanek w Carrefourze (tak sie to
pisze??) w pasazu, u Krystiana :)
mysle ze jesli zalezy ci na lekkim szalenstwie i dobraniu fryzurki to
moge go polecic
Bardzo ostroznie tnie i slucha uwaznie czego oczekujesz.. u niego
zmienialam calkowicie fryzurke z prostych do ramion na czochranca ze
skosna grzywka :)

natomiast stanowczo odradzam fryzjera na Olszewskiego ( na samym koncu
za petla w takim parterowym budynku)
babka mnie tak tydzien temu opitolila ze mama przez godzine
poprawiala mi fryzure .. a i tak miesiac bede czekac az mi wloski
odrosna zeby mozna bylo jeszcze poprawic :-(
poza tym , co mi sie pierwszy raz zdarzylo, cieniowala mi wlosy
brzytwa!!! - teraz konce mam poszarpane i wogole nie chca mi sie
ukladac :( - porazka!

CanoE

1. Data: 2003-09-17 18:41:34

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nusia napisał:

> proszę

> a i ja z chęcią skorzystam :)
>
> Nusia

A ja za to polecam salon na placu Hirszfelda. Bylam tam w sobote, za
sciecie, mycie, modelowanie i lekki balejaz zaplacilam 35 zl.

--
+++++++++++++++++++++++++++++++
Justyna - walkie!

1. Data: 2003-09-18 09:58:55

Od: "djemila" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja za to polecam salon na placu Hirszfelda. Bylam tam w sobote, za
> sciecie, mycie, modelowanie i lekki balejaz zaplacilam 35 zl........

Witam
a jak z wybraniem fryzurki? sama wiedzialas czy ktos doradzal? moze jeszcze
jakis dokladniejszy adres... pozdrawiam
Mila

1. Data: 2003-09-18 12:51:37

Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-09-18 12:57:55

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edward u" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> A ten fryzjer na Krupniczej to stylista - wizażysta

To bylo pytanie? :)
Nie, to zwykla pani fryzjerka. Z moimi wlosami stylista nie poszaleje. Za
krotkie :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "