Fuchsia "Flamingo" ?

1. Data: 2005-06-13 08:31:33

Temat: Fuchsia "Flamingo" ?
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest piękna ,zwłaszcza liście :-)
Kupiłam jako bylinę zimującą w gruncie ,czy mieliście doświadczenia z tą
rośliną,w goglach nic ,jakie wymagania i czy faktycznie u nas wytrzyma zimę
??
Parę lat temu miałam fuksję gruntową( nie pamiętam nazwy) ,ale jednej
mrożnej zimy wypadła mi ,skusiło mnie żeby jeszcze raz spróbować:-)

Pozdrawiam TeresaR

2. Data: 2005-06-13 19:26:47

Temat: Re: Fuchsia "Flamingo" ?
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rośliną,w goglach nic ,jakie wymagania i czy faktycznie u nas wytrzyma  zimę

Zrób jej zdjęcie, proszę :))
Pozdrawiam, Krystyna

3. Data: 2005-06-13 20:03:48

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zrób jej zdjęcie, proszę :))
> Pozdrawiam, Krystyna

Postaram się:-)
Pobrałam już z niej sadzonki na wszelki wypadek . Kwitnąć nie musi bo ma
tak bajecznie kolorowe listki ,chociaż w goglach pokazane kwiatki też
niczego sobie :-)

Pozdrawiam TeresaR

4. Data: 2005-06-16 10:31:47

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zrób jej zdjęcie, proszę :))
> Pozdrawiam, Krystyna
>
> --
Zgodnie z obietnicą zdjęcia Fuksji:-)

http://fotogalerie.pl/galeria/teresar2774

Ciężko uchwycić kolor różu,
jest dużo ładniejsza w orginale,
trochę też już przycięta, jak pisałam sadzonki pobrane:-)
Nie doszłam jeszcze gdzie posadzić i jakie ma wymagania??

Pozdrawiam TeresaR

5. Data: 2005-06-16 11:04:15

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trochę też już przycięta, jak pisałam sadzonki pobrane:-)
> Nie doszłam jeszcze gdzie posadzić i jakie ma wymagania??

Kiedyś był taki artykuł w Kwietniku o kolorowych fuksjach - poszperam i przy
okazji, ponieważ jestem po lekturze najnowszego numeru, to stwierdzam, że
kolejne czasopismo mogę zacząć wyrzucać na makulaturę nawet bez czytania. To
naprawdę przygnębiające;-(

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2005-06-16 11:43:39

Od: _rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> [...]
> kolejne czasopismo mogę zacząć wyrzucać na makulaturę nawet bez czytania. To

Ja dziś w Empiku przejrzałem nowy numer i aż musiałem
ponownie spojrzeć na okładkę bo myslałem , że to
jakieś "Naj" albo inna "Pani Domu" . :-((

Echhh.. Agora.

7. Data: 2005-06-16 13:26:42

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolejne czasopismo mogę zacząć wyrzucać na makulaturę nawet bez czytania.

Dlatego zaprzestałam kupowania,tak jakby nie zarabiali (-:
a ja płacę za reklamy produktów niekoniecznie związanych z ogrodnictwem(-:
Często za to zaglądam do starszych wydań:-)

Pozdrawiam TeresaR

8. Data: 2005-06-16 17:56:01

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Ciężko uchwycić kolor różu,
> jest dużo ładniejsza w orginale,
> trochę też już przycięta, jak pisałam sadzonki pobrane:-)
> Nie doszłam jeszcze gdzie posadzić i jakie ma wymagania??

Moja zielona fuksja przebarwia sie na rozowo przy zimnej pogodzie :)

Elfir

9. Data: 2005-06-16 20:18:38

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_rais" <r...@p...onet.pl>
> Ja dziś w Empiku przejrzałem nowy numer i aż musiałem
> ponownie spojrzeć na okładkę bo myslałem , że to
> jakieś "Naj" albo inna "Pani Domu" . :-((
>
> Echhh.. Agora.

Z badań marketingowych wychodzi im, że czsopisma tego typu kupują juz
tylko panie z pomalowanymi paznokciami.
;-)
I słusznie sądzą.
:-(
pozdr. Jerzy

10. Data: 2005-06-17 05:28:36

Od: "Magda" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Kupiłam jako bylinę zimującą w gruncie ,czy mieliście doświadczenia z tą
> rośliną,w goglach nic ,jakie wymagania i czy faktycznie u nas wytrzyma

Nie widzialam jeszcze takiej odmiany (faktycznie piekna) ale jesli to jest
taka zwykla Fuksja (Ulanka) to nie zimuje w gruncie tylko w domu.
Przycina sie je dosc krotko wczesna wiosna/zima. Czesto ma mszyce, nie lubi
wiatru, nie lubi ostrego slonca, lubi miec mokro, ale bez przesady.
Mialam sporo odmian fuksji, ale tej zimy wszystkie mi padly :-((.
Magda

dzis widzialem ale ...
Szczepienie modrzewia ?
co to za krzewy?