Formowanie drzew/krzewów

1. Data: 2005-06-12 17:58:27

Temat: Formowanie drzew/krzewów
Od: pw <pwo2_cutit_@_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam sporego krzaka iglastego, około trzech metrów, ale takiego
buszastego i chciałbym z nim zrobić porządek. Na początek pozbyłem się
części gałęzi, a teraz chciałbym uformować to co zostało, by nadać mu
japoński styl. Problem, że mam kłopoty ze znalezieniem przewodnika
online. Czy macie jakieś linki do jakichś przewodników? Najlepiej
polskojęzyczne ew. anglojęzyczne, tyle tylko, żeby krzak nabrał
dalekowschodniego wyglądu.
Grzebałem trochę na stronach poświęconych bonsai, ale raczej chyba
nieliczne pomysły da się stamtąd ściągnąć, bo w końcu to nie ta skala i
efekt końcowy ma być ciut inny, a krzak pozstanie tam gdzie rośnie - nie
będę go doniczkował.

Z góry dzięki za pomoc

pw