Podziękowanie

1. Data: 2005-06-12 06:36:13

Temat: Podziękowanie
Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie w ten "słoneczny dzień"!! ;-)))))))
Wreszcie zebrałem się by przesłać dla Bartka-Bpjea i Stacha Czarneckiego
podziękowania za przesyłki.
Roślinki przyjęły się i mają się dobrze, chyba sprzyja im ta pogoda.
Dziękuję Bartu i Stanisławie!!
A, byłbym zapomniał dziękuję też poczcie polskiej za to, że staneła na
wysokości zadania
i doręczyła przesyłkę od Bartka,
chociaż w adresie odbiorcy Bartek wpisał tylko imię i nazwisko oraz ulicę z
numerem domu i mieszkania.
Jeszcze raz wszystkim dziękuję i nie życzę nikomu tak "słonecznych" dni jak
w Kielcach!!

Pozdrawiam Jacek Walewski

2. Data: 2005-06-12 08:29:56

Temat: Re: Podziękowanie
Od: Zuzka <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> [...]
> numerem domu i mieszkania.
> Jeszcze raz wszystkim dziękuję i nie życzę nikomu tak "słonecznych" dni jak

Mimo, że podziękowałam Stanisławowi na priv, to przyłaczając się do
watku dziękuję po raz kolejny za "wysępione' dary.
Moje roślinki już się przyzwyczaiły do mnie i zaczeły się "uśmiechac"
nowymi listkami.
choc o poczcie olskiej nie powiem tak dobrze jak jak Jacek :))

Zuza

3. Data: 2005-06-13 01:01:44

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Roślinki przyjęły się i mają się dobrze, chyba sprzyja im ta pogoda.
> Dziękuję Bartu i Stanisławie!!

Prosze bardzo :) niech sobie rosna :)

> [...]
> wysokości zadania
> i doręczyła przesyłkę od Bartka,
> chociaż w adresie odbiorcy Bartek wpisał tylko imię i nazwisko oraz

No no, zadziwiajace :O
Nie wiem, co bardziej, czy to, ze doszla, czy tez to, ze jakims cudem nie
dopisalem miejscowosci :))
Sam widzisz, ze mialem urwanie glowy - nie dosc ze zwlekalem z wysylka, to
jeszcze w jej trakcie glowy zapomnialem ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2005-06-13 01:06:27

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Zuzka" <n...@w...pl> wrote in message

> Moje roślinki już się przyzwyczaiły do mnie i zaczeły się "uśmiechac"
> nowymi listkami.

Tylko nie korzystaj z rady dziadka i sola ich nie podsypuj ;)
Na slimaki mozesz postawic tabliczke: "Nieupowaznionym Wstep Wzbroniony" -
- wiem jedno: skutecznosc bedzie nie mniejsza niz innych "sposobow" ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

ślimaki
Gdzie kupię w Warszawie mandevillę?