Fuchsia "Flamingo" ?

11. Data: 2005-06-17 06:35:35

Temat: Re: Fuchsia "Flamingo" ?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie widzialam jeszcze takiej odmiany (faktycznie piekna) ale jesli to jest
> taka zwykla Fuksja (Ulanka) to nie zimuje w gruncie tylko w domu.

Reguła słuszna, wyjątki są:-) Ponieważ miałam już trochę dosyć ilości doniczek
przechowywanych w piwnicy, więc fuksje zostawiłam przed zimą w gruncie, gdzie
rośly cały sezon. Były lekko przykryte (z naciskiem na lekko). Zmarzły do
poziomu gruntu i odbiły od korzeni. A myślałam, że się pozbyłam kłopotu:-))))

Pozdrawiam, Basia.

12. Data: 2005-06-17 09:39:26

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> napisał w >>
.

> [...]
> rośly cały sezon. Były lekko przykryte (z naciskiem na lekko). Zmarzły do
> poziomu gruntu i odbiły od korzeni. A myślałam, że się pozbyłam

Moje fuksje zmarzły w zeszłym roku,nie wyrzuciłam ich ale wstawiłam doniczki
(żeby ich mróz nie rozsadził) do piwnicy,wszystkie odbiły też od korzeni,
odmłodziły się :-)
przeważnie jeżeli chcemy się czegoś pozbyć z ogrodu to rośnie to lepiej:-)
Co roku obiecuje sobie że ograniczę doniczkowe ,a tu stale jeszcze
przybywa:-)

Pozdrawiam TeresaR

13. Data: 2005-06-17 09:51:30

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> Nie widzialam jeszcze takiej odmiany (faktycznie piekna) ale jesli to jest
> taka zwykla Fuksja (Ulanka) to nie zimuje w gruncie tylko w domu.
> Przycina sie je dosc krotko wczesna wiosna/zima. Czesto ma mszyce, nie
> lubi
> wiatru, nie lubi ostrego slonca, lubi miec mokro, ale bez przesady.
> Mialam sporo odmian fuksji, ale tej zimy wszystkie mi padly :-((.

Miałam zimującą ,rosła parę lat ale po przesadzeniu jesienią w inne miejsce
wypadła (-:
Wymarzała do gruntu, wiosną odbijała:-)
Myślę że tą też wsadzę do gruntu ,a sadzonki z niej przechowam w domu, jako
zabezpieczenie:-)

Pozdrawiam TeresaR

14. Data: 2005-06-17 10:57:23

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zgodnie z obietnicą zdjęcia Fuksji:-)
>
> http://fotogalerie.pl/galeria/teresar2774
>
> Ciężko uchwycić kolor różu,
> jest dużo ładniejsza w orginale,
> trochę też już przycięta, jak pisałam sadzonki pobrane:-)
[...]

Bardzo ładna:). Ja mam o miedzianych liściach (z Krakowa), też śliczna.

Z pozdrowieniami, Maria

P.S. Mirku, Ela, Elżbieta B. - paczki pójdą w poniedziałek. Przepraszam, że
tutaj ...

15. Data: 2005-06-17 11:45:52

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:d8uaja$akp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Bardzo ładna:). Ja mam o miedzianych liściach (z Krakowa), też śliczna.

Czy Twoja rośnie w gruncie i czy okrywasz na zimę ?

Pozdrawiam TeresaR

16. Data: 2005-06-19 18:41:34

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Twoja rośnie w gruncie i czy okrywasz na zimę ?

Zimuje w piwnicy. Nie ryzykowałam w gruncie - zbyt ładna i drugi raz nie
spotkałam.
Przepraszam, że dopiero teraz, ale przed chwilą wróciłam.

Z pozdrowieniami, Maria

17. Data: 2005-06-19 20:28:18

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:d94eie$nnk$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Zimuje w piwnicy. Nie ryzykowałam w gruncie - zbyt ładna
Masz może zdjęcie?
wypatrzylam u Ciebie w serwisie tylko jedną "Jubille"czy to ta ??
Takiej nie mam(-:

i drugi raz nie
> spotkałam.
> Przepraszam, że dopiero teraz, ale przed chwilą wróciłam.

Moja siedzi już w gruncie:-)
Pobierz sadzonki i spróbuj,może przezimuje:-)
ktoś musi testować, żeby wiedzieć co się gdzie i jak udaje,a nawet dla
siebie samej:-)

Pozdrawiam TeresaR

18. Data: 2005-06-20 04:50:35

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz może zdjęcie?

Nie mam, ale jak znajdę chwilę to zrobię i wstawię do tamtej na dole.

> Moja siedzi już w gruncie:-)
> Pobierz sadzonki i spróbuj,może przezimuje:-)
> ktoś musi testować, żeby wiedzieć co się gdzie i jak udaje,a nawet dla
> siebie samej:-)

Robiłam tak przez wiele lat z różnymi roślinami. Strasznie drogo mi wychodzi
taka nauka :). W ten sposób straciłam "Jubille", bo sadzonki zjadł mączlik.

Z pozdrowieniami, Maria

19. Data: 2005-06-20 22:06:35

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:d95i86$eap$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> wychodzi
> taka nauka :). W ten sposób straciłam "Jubille", bo sadzonki zjadł

Przykro mi (-:
będę pilnowała swoich,codzienny przegląd :-)

Pozdrawiam TeresaR

dzis widzialem ale ...
Szczepienie modrzewia ?
co to za krzewy?