Fuksja i robale.

1. Data: 2004-04-05 06:06:34

Temat: Fuksja i robale.
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakies trzy tygodnie temu odkrylam ze zgroza, ze na moich pieknych fuksjach
panosza sie paskudne robaki.
Po wnikliwej analizie okazalo sie, ze sa to mszyce. Najpierw zmywalam je
woda, pozniej scieralam wacikami, ale skubanstwa tak mi juz podniszczyly
roslinki, ze musialam siegnac po osateczne rozwiazanie.
W piatek obie fuksje zostaly spryskane preparatem o wdziecznej nazwie
Karate. Robaczki jak sie nie ruszaly tak sie nie ruszaja, pryskac dalej?
Zostawic? Straszny ten srodek, nie chce zeby fuksje staly sie niewinna
ofiara walki z mszycami...
Magda

2. Data: 2004-04-05 10:40:05

Temat: Re: Fuksja i robale.
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c4qt0s$p8$1@news.onet.pl magda <mag-l@spam_wp.pl>
napisał(a):

> [...]
> Karate. Robaczki jak sie nie ruszaly tak sie nie ruszaja, pryskac dalej?
> Zostawic? Straszny ten srodek, nie chce zeby fuksje staly sie niewinna

Hejka. Musisz wypryskać całe opakowanie, żeby efekt był na cały rok,
albo i dłużej. :-)
Pozdrawiam zupełnie Ja...cki
H.Z.: "Jacek po mordzie wstąpił do stanu duchownego, aby wykupić swoje
grzechy." :-)

3. Data: 2004-04-05 11:09:03

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na mszyce na fuksjach zastosuj srodekPIRIFLOR.W aerozolu ,nie
klopotliwy,zapach niezbyt mocny.MirzanJakies trzy tygodnie temu odkrylam ze

4. Data: 2004-04-05 13:05:06

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
| Karate. Robaczki jak sie nie ruszaly tak sie nie ruszaja, pryskac dalej?
| Zostawic? Straszny ten srodek, nie chce zeby fuksje staly sie niewinna

Fuksję pod prysznic, zmyj resztki mszyc wodą i obserwuj. Jeśli znów się
pojawią - to pryskaj. Częściej niż raz na tydzień i tak nie wolno. I zacznij
hartować fuksje - w niższej temperaturze i na świeżym powietrzu szkodniki
nie będą się mnożyć w takim tempie.

Środki typu Pirimor i podobne wprawdzie działają na mszyce selektywnie, ale
mają wyższą klasę toksyczności niż Karate. Jedno złe, drugie jeszcze gorsze.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2004-04-05 16:46:33

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje :-)
Przeplukalam pod prysznicem i jak sie pokaza za kilka dni to kupie wtedy ten
spray
Magda

kora na drzewie
Pompa do oczka.
Duze drzewo w cenie malego,sosny czarne.
Jaki program do projektowania systemu automatycznego nawadniania
głodek do identyfikacji i inne zielone badziewie