Re: Fw: FATUM

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Fw: FATUM
Date: Wed, 14 Apr 2010 19:43:12 +0200

"Ender" <e...@n...net>
news:hq4t80$ams$1@news.onet.pl...

> Ty maUpo za to niczego się nie nauczyłeś.
> Jak chcesz rozdrabniać dystans w nieskończoność,
> to mówiąc najprościej, limes złoży ci go w całość.
> Natomiast kiedy dystans byłby jednostkowy,
> to paradoksu by nie było.
> Zapisz się może do jakiejś wieczorówki zamiast
> żebrać tu o korki z matmy i to w zakresie podstawówki,
> jak sądzę.
> I nie troluj powiedziałem, bo będziesz szukał następnego
> życzliwego, który odplewi twój robaczywy łeb.
> ENder

maUpa mój Drogi głupku to jest właśnie takie coś co demonstrujesz.
maUpa uczy się na pamięć słówek nowomowy i nie zdaje sobie sprawy
że odtwarzając je z pamięci - plecie bez sensu, bo treści które
odtwarza same sobie przeczą.
Zapamiętaj sobie:
żaden limes nic Ci nie złaczy w całość, bo Achilles nie idzie limesami
tylko ruchem ciągłym od pierwszego do ostatniego punktu po kolei.
Powtórzę więc pytanie bo jest aktualne:

Czy widzisz związek pomiędzy tematem tego wątku i treścią
postów a tym, że aleficka młodzież hodowana na moderatorów,
nie chce ale musi usuwać to do czego została wytresowana?

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości