Fw: FATUM

1. Data: 2010-04-14 08:40:13

Temat: Fw: FATUM
Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

From: "Robakks" <R...@g...pl>

Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: FATUM
Date: Wed, 14 Apr 2010 10:29:07 +0200
serwer: news.gazeta.pl
kopia:

FATUM musiało się dopełnić
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nieuniknione jest nieuniknione
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1. Wytypowanie listy prominentów z uwzględnieniem osób, które
były zaproszone, a nie wzięły udziału w tej wycieczce.
2. Wybranie jako lotniska docelowego takiego miejsca, które
nie spełnia wymogów bezpieczeństwa.
3. Uśpienie czujności: "samolot wyposażony w najnowocześniejszą
aparaturę" {{która na tym lotnisku nie zadziała}}
4. Godzinne opóźnienie na starcie.
5. "Więcej odwagi..." {{śpiesz się powoli}}
6. Bum!
7. Król umarł - Niech żyje król!

wyścig emocjonalnych szczurów po mechaniczną pomarańczę trwa...

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp|apm
miłośnik mądrości

2. Data: 2010-04-14 08:46:08

Temat: Re: Fw: FATUM
Od: miodu <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Kwi, 09:40, "Robakks" <r...@o...eu> wrote:

> nieuniknione jest nieuniknione

Łał, głębia tego przemyślenia połechtała moje zakończenia nerwowe na
całym ciele (TAM też). Ja do tego dodam "białe jest białe, czarne jest
czarne" i w ten sposób zafundowaliśmy grupie intelektualny orgazm.
Ooooooh! Aaaaaahhhhhhhh!

3. Data: 2010-04-14 09:10:03

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"miodu" <o...@g...com>
.googlegroups.com...
> [...]

> całym ciele (TAM też). Ja do tego dodam "białe jest białe, czarne jest
> czarne" i w ten sposób zafundowaliśmy grupie intelektualny orgazm.

A coś zrozumiałeś z tego tekstu czy tylko tak sobie trollujesz dla jaj?
Jesteś pochodzenia żydowskiego? (bo to by wiele wyjaśniało).
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

4. Data: 2010-04-14 14:19:31

Od: miodu <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czytałem tylko na wyrywki, zdiagnozowałem jako bełkot, skończyłem
czytać

5. Data: 2010-04-14 14:54:49

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"miodu" <o...@g...com>
d.googlegroups.com...
> "Robakks" <r...@o...pl>
.googlegroups.com...

> Czytałem tylko na wyrywki, zdiagnozowałem jako bełkot, skończyłem
> czytać

Rozumiem. Jesteś diagnostykiem na wyrywki.
Ile warte są Twoje diagnozy? :)
Tyle samo co moderatora matematyka pl, aninima luka52,
Wiek: 21 Zawód: Student Zainteresowania: kreskówki "Kapitan Bomba"
- który Pomógł: 1294 a ostatnio zasłynął z tego, że wywalił
Jeden z continuum do kosza? :-)
http://matematyka.pl/192637.htm

PS. Czy widzisz związek pomiędzy tematem tego wątku i treścią
postów a tym, że aleficka młodzież hodowana na moderatorów,
nie chce ale musi usuwać to do czego została wytresowana?

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

6. Data: 2010-04-14 16:23:41

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net>
> "Robakks" <R...@g...pl>
d.googlegroups.com...
.googlegroups.com...

> Durny jesteś Edek jak but.
> Gdy żółw przebiegnie 1/2 dystansu, Achilles przebiegnie cały.
> Na wykresie czasu i odległości spotkają się na końcu dystansu jednocześnie.
> Prawidłowo, że wyleciałeś z matematyki.
> Osoby po zawodówce w ogóle nie powinny zabierać tam głosu.
> ENder

No widzisz głupku. Sam potwierdzasz zupełnie podświadomie,
że Achilles dogania zółwia, a więc podział połówkowy kończy się
rekurencyjnie. Nie ma nieskończoności w fizycznej rzeczywistości
skoro nic się nie dzieli w nieskończoność.
Kapujesz?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości
PS.
A umiesz odpowiedzieć na pytanie:

7. Data: 2010-04-14 17:09:45

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net>
> "Robakks" <R...@g...pl>
d.googlegroups.com...
.googlegroups.com...

> Limes, jako suma szeregu zbieżnego.
> Jakbyś uważał na lekcjach to byś wiedział.
> I nie troluj maUpo na inne grupy, bo sobie tego nie życzę.
> ENder

Nauczyłeś się głupku nowego słówka bez desygnatu LIMES
i myślisz, że tym zaklęciem nowomowy oszukasz prawdę
o zakończeniu rekurencyjnym podziału połówkowego.
Pisz o rzeczy, a nie trolluj:
1/2 + 1/4 + 1/8 + 1/2^4 +..+1/2^n +...+1/2(Alef0-1) + 1/2Alef0
Gdyby ten szereg rekurencyjny nie miał końca to Achilles
nigdy nie dogoniłby żółwia, a skoro dogania to jest to dowód
że założenie o podziale, który nigdy się nie kończy jest FAŁSZYWE.
Napisz co zrozumiałeś, a LIMES'a wywal do kosza, bo Ci robi
dziurę w mózgu. OK?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

8. Data: 2010-04-14 17:43:12

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net>

> Ty maUpo za to niczego się nie nauczyłeś.
> Jak chcesz rozdrabniać dystans w nieskończoność,
> to mówiąc najprościej, limes złoży ci go w całość.
> Natomiast kiedy dystans byłby jednostkowy,
> to paradoksu by nie było.
> Zapisz się może do jakiejś wieczorówki zamiast
> żebrać tu o korki z matmy i to w zakresie podstawówki,
> jak sądzę.
> I nie troluj powiedziałem, bo będziesz szukał następnego
> życzliwego, który odplewi twój robaczywy łeb.
> ENder

maUpa mój Drogi głupku to jest właśnie takie coś co demonstrujesz.
maUpa uczy się na pamięć słówek nowomowy i nie zdaje sobie sprawy
że odtwarzając je z pamięci - plecie bez sensu, bo treści które
odtwarza same sobie przeczą.
Zapamiętaj sobie:
żaden limes nic Ci nie złaczy w całość, bo Achilles nie idzie limesami
tylko ruchem ciągłym od pierwszego do ostatniego punktu po kolei.
Powtórzę więc pytanie bo jest aktualne:

9. Data: 2010-04-14 17:59:14

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net>

> Nie tylko związek ale i przyczynę:
> twój upór w głupocie i złośliwość.
> - plonk.

Tak to właśnie działa Drogi głupku. Tresowany samozaprzeczającymi
się mantrami pożyteczny idiota popada w alefię urojeniową i przestaje
używać mózgu do samodzielnego nyślenia i wyciągania uzasadnionych
wniosków. Staje się bezwonym narzędziem systemu.
Zna mantry, ale nie rozumie ze te pieniactwa same sobie przeczą.
Jestr przekonany o "swojej" nieomylności, ale nie wie, że jest idiotą.
Ty wiesz?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości