Fw: SamiSobie-prawo-mam pytanie

1. Data: 2001-08-20 10:43:28

Temat: Fw: SamiSobie-prawo-mam pytanie
Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

SISON - owcy mają i pracują nad tym.
Pozdrawiam
Leszek Marażewski
l...@c...pl
----- Wiadomość oryginalna -----
Od: "JC" <J...@t...de>
Grupy dyskusyjne: pl.soc.inwalidzi
Wysłano: 19 sierpnia 2001 15:11
Temat: Re: SamiSobie-prawo-mam pytanie

2. Data: 2001-08-20 12:05:59

Temat: Re: Fw: SamiSobie-prawo-mam pytanie
Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

JC napisał(a):
> SISON - owcy mają i pracują nad tym.
> Pozdrawiam
> Leszek Marażewski
> l...@c...pl

[ciach]

Hmm, z tego co zrozumialem dostałeś Józku odpowiedź na swój post na
priv... :(

Jestem tu na tyle długo, że pamiętam podobne zagrywki - tzn.
kierowania dyskusji z newsów na priv w sprawach bynajmniej nie
prywatnych. Ale że stare wróci od tej strony to nigdy nie sądziłem.

"Jak Kali ukraść krowa to dobrze..."

Pozdrawiam,
Robert

3. Data: 2001-08-20 17:54:10

Od: "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiem na priva, ale bezskutecznie próbuję.
Proszę o kontakt w sprawie uruchomienia konta
na CLAN - ie.
Pozdrawiam--
Leszek Marażewski
l...@c...pl
Użytkownik "Robert Szymczak" <r...@t...pl> napisał w
wiadomości news:3B80FD27.DB2D15D9@telepraca-polska.pl...

4. Data: 2001-08-20 19:03:19

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

"Leszek Marażewski" napisał(a):
> Odpowiem na priva, ale bezskutecznie próbuję.

Czemu nie na publicznym forum, gdzie dyskusja została
zapoczątkowana?

> Proszę o kontakt w sprawie uruchomienia konta
> na CLAN - ie.

Ew. proszę na nowy adres mailto:r...@t...pl

Pozdrawiam,
RS

5. Data: 2001-08-20 19:50:21

Od: "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

BO MAM DOSYĆ MIĘDLENIA.
Proszę sobie przypomnieć dyskusję o raporcie
Banku Światowego - i co : jak zwykle wyszło na moje.
A niektóre osoby wyprowadziły mnie swoimi glupawy-
mi wypocinami z równowagi, więc postanowiłem nie
brać udziału w dyskusji na grupie, gdzie się wylewa
kubły pomyj na tych, co chcą coś zrobić.
Jutro w Sejmie może być dyskusja na jednym
z najważniejszych dla Was dokumentów - bo on mnie
ani ziebi, ani grzeje - i co : żaden z grupowiczów się
z nim nie zapoznał, nie macie uwag......... i potem znowu
pretensje, że ktoś czegoś nie może załatwic, że wstrętni
urzędnicy, ale wziąść sprawy w swoje ręce, to potrafiło
tylko kilku, a Wy nazwaliście ich ..(wstyd mi za Was pow-
tarzać).
Pozdrawiam
-- Leszek Marażewski
l...@c...pl
P.S. Znowu dałem się ponieść emocjom, gdy tymczasem
trzeba skupić się na Planie Bauca, który chce znowu
zabrać zpch - om, ale to Was nie dotyczy, bo zpch - om,
a właściwie ich właścicielom należy dołożyć (ale my
damy sobie radę, a nasi pracownicy? - ale to już ich,
a nie mój problem : zostawię tylko pełnosprawnych
niepełnosprawnych, dla reszty - to opieka społeczna,
bo niektórzy nie mają renty).
Użytkownik "Robert Szymczak" <r...@t...pl> napisał w
wiadomości news:3B815EF7.9A4BFF43@telepraca-polska.pl...

6. Data: 2001-08-20 21:05:33

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Marażewski" <l...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag

Witam.

> BO MAM DOSYĆ MIĘDLENIA.

Nic z tego nie rozumię.
Najpierw proponuje Pan zapoznanie się z materiałem
bardzo ważnego tekstu - KPON,dn. 01.08.2001:

> Ludzie, zajmijcie się porządnie swoimi problemami, przecież pół
> roku temu informowałem o KARCIE PRAW OSÓB NIEPEŁ-
> NOSPRAWNYCH. Porozumcie się z SISON- owcami, oni
> teraz pracują nad 2 sprawozdaniami rządu, bo na 116 posiedzeniu
> Sejmu w dniach 22 - 24 sierpnia mają być przedmiotem dyskusji.

następnie nawołuje Pan aby się tym zająć,cyt.:

> Zajmijcie się tym, to może coś dacie radę coś jeszcze zdziałać.
> Przepraszam, że znowu strofuję, ale...

apeluje i konkrety,:

> Cały czas apeluję o konkrety.
> --
> Leszek MARAŻEWSKI
> l...@c...pl

a kiedy człowiek szuka rozwiązania zasadniczego
problemu jakim był ten cholerny formyt zdięciowy
PDF to informuje Pan że.......SISON-owcy to mają.
I to pisze Pan do mnie, który chce podyskutować
ale nie może bo trafił na problem, którego SISON nie ma, cyt:

Pan wybaczy ale tą informacją to sobie Pan ze mnie
zakpił, poprostu zakpił jak również z tych pozostałych,
których prosił Pan o konkrety.

Jak Ci wszyscy, którzy podyskutowaliby na temat
wskazanych przez Pana dokumentów mieli to zrobić
technicznie???
A teraz sugeruje Pan:

> BO MAM DOSYĆ MIĘDLENIA.

Gdzie?

> [...]
> urzędnicy, ale wziąść sprawy w swoje ręce, to potrafiło
> tylko kilku, a Wy nazwaliście ich ..(wstyd mi za Was pow-

Uwag to ja sam znalazłem tam wystarczająco dość ale chyba
nie liczy Pan na to, że moje życie polega na zabawianiu się
w przepisywanie epopej urzędasów, którzy nie potrafią
sklecić najprostrzych dokumentów tekstowych i to na dodatek
dokumentu KARTY PRAW OSOB NIEPELNOSPRAWNYCH
w Polsce, który trafia swymi POBOZNYMI ZYCZENIAMI
(nie mylić z paragrafami prawnymi) ok. 5 000 000 (pięć milionów) ON.

Podał Pan ten temat do dyskusji ale do dziś nikt nie
wskazał skąd ściągnąć go w formacie umożliwiającym takową.
Podał Pan natomiast że:

> SISON - owcy mają i pracują nad tym.

Widocznie SISON - Stowarzyszenie uznało, że pl.soc.inwalidzi
jest nie godnym forum aby mu go dawać.

I nikt tu Panie Leszku nie, cyt:

>...MIĘDLI

tylko stwierdza fakty.

Pisze Pan dalej, cyt:

> .....Jutro w Sejmie może być dyskusja na jednym
> z najważniejszych dla Was dokumentów - bo on mnie
> ani ziebi, ani grzeje.....

Mnie też ten dokument ani ziębi ani grzeje bo i mnie
nie dotyczy ale może dla niego byłoby dobrze jak
i dla ON w Polsce aby poprzez dyskusję nad nim wzbogacić
go o parę przykładów z innego świata.

> [...]
> a nie mój problem : zostawię tylko pełnosprawnych
> niepełnosprawnych, dla reszty - to opieka społeczna,

Taki właśnie jest kapitalizm i kapitaliści.
Nic dodać nic ująć.

Owocnych dyskusji w Sejmie życzę.
Niedługo przyjdą tam nowi i oby tego co tam ustalą(cie)
diabli nie zabrali.

pozdr. - Józek

7. Data: 2001-08-21 07:41:12

Od: SISON <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy !

W sposob tylko sobie znany a wiec pokretny lub swiadczacy o zlej woli
niejaki JC "dyskutuje" tu z APELEM O WSPOLNA PRACE i troska naszego
Przyjaciela a zarazem druha pana Leszka Marazewskiego, ktory nie
wytrzymal i dosadnie ocenil oszolomstwo na tej grupie:

> "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag
>
> Witam.

JC > Nic z tego nie rozumię.
JC > Najpierw proponuje Pan zapoznanie się z materiałem
JC > bardzo ważnego tekstu - KPON,dn. 01.08.2001:

> "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag

JC > następnie nawołuje Pan aby się tym zająć,cyt.:

JC > apeluje i konkrety,:

JC > a kiedy człowiek szuka rozwiązania zasadniczego
JC > problemu jakim był ten cholerny formyt zdięciowy
JC > PDF to informuje Pan że.......SISON-owcy to mają.
JC > I to pisze Pan do mnie, który chce podyskutować
JC > ale nie może bo trafił na problem, którego SISON nie ma, cyt:

Tak SISON to ma !!!!! ale w postaci PDF i ciezko nad tym tekstem
pracuje. To ze Pan Panie Cwielong jako nowy guru tej grupy sie nie
sprawdza i nie piotrafi Pan zmobilizowac ludzi do ciezkiej pracy to juz
Panski problem. No coz, latwo zorganizowac balange trudno zakasac
rekawy. Szczegolnie latwo gdy ma sie na to NIE SWOJE pieniadze. Coz ze
ktos nie pomyslal by raczej spozytkowac je na pomoc biednym
niepelnosprawnym powodzianom. Czekamy na jakies rozliczenie tych
pieniedzy. Czy Fundacja Batorego ma wyobraznie jak ZMARNOWANO te
pieniadze ? SISON z przyjemnoscia zlozy stosowne zapytanie tam gdzie
trzeba.

VIVAT BALANGI, VIVAT WOLNY STAN !
PRECZ Z NIEPELNOSPRAWNYMI POWODZIANAMI !

Takie haslo Wam przyswiecalo ?
Jak na razie to takie mamy wrazenie ale moze dowiemy sie w koncu jakie
byly konkretne wymierne merytoryczne efekty tej pseudokonferencji za nie
Wasze pieniadze (ponad 100 000 000 starych zlotych !!!!)

JC > Pan wybaczy ale tą informacją to sobie Pan ze mnie
JC > zakpił, poprostu zakpił jak również z tych pozostałych,
JC > których prosił Pan o konkrety.

Panie Cwielong to Pan kpi z NAS . Z calej spolecznosci ON. Bo przyzna
Pan ze te kilka osob, w wiekszosci kibicow z pl.soc.inwalidzi obecnych w
Ustroniu to jednak nie cala spolecznosc nawet tej grupy.

JC > Jak Ci wszyscy, którzy podyskutowaliby na temat
JC > wskazanych przez Pana dokumentów mieli to zrobić
JC > technicznie???

Tak jak SISON. Reka w reke, wespol go czytac i dyskutowac lub dac w rece
swoich najlepszych przedstawicieli by oni zrobili z tego chocby bryk,
streszczenie, abstract, eine Kurzfassung ( tak na wszelki wypadek w
kilku wersjach bo jak widac ma Pan wielki problemy z naszym jezykiem)

Mozna ? No jasne - jak sie chce to WSZYSTKO mozna !
Oczywiscie, jak sie chce to i kazdemu mozna dokopac. Nawet tak oddanemu
naszej spolecznosci Czlowiekowi jakim jest LM.

Ale zapamietaj Pan ze i Panu takze !

Mozna oczywiscie miedlic, malkontencic (tu tez jest pewien guru), rzucac
klody pod nogi ale bron Boze nie w czasie gdy wrocilo sie do pracy.
Przeciez urlop juz sie skonczyl teraz to tylko mozna spychotechnike
stosowac.

Subject: Re: Prosba !!!
Date: Mon, 6 Aug 2001 21:07:32 +0200
From: "JC" <J...@t...de>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi

Pearl może to i jest jakieś wyjście z problemu ale
mój tegoroczny urlop został już wykorzystany:-).
Ponadto te 2 dok. to ponad 100 stron.
Ty mnie chcesz dobić, tak moralnie jak i finansowo;-)

Proponuję abyś tę ideę sprawdził:-).

JC > A teraz sugeruje Pan:

JC > Gdzie?

No tu !!!!! I Panskiego oszolomstwa do ktorgo dolaczyl nasz nieszczesny
drugi guru co to chce cos dyskutowac nie majac NIC DO POWIEDZENIA chocby
na swojej liscie dyskusyjnej .

W gory mosci guru a nie czepiac sie ciezko pracujacych ludzi dla dobra
CALEJ spolecznosci ON !!! Tam mozna swobonie pluc, tam mozna podskakiwac
tam nie trzeba nic robic . Wystarczy tylko oddychac.

JC > Uwag to ja sam znalazłem tam wystarczająco dość ale chyba
JC > nie liczy Pan na to, że moje życie polega na zabawianiu się
JC > w przepisywanie epopej

epopei

JC > urzędasów, którzy nie potrafią
JC > sklecić najprostrzych dokumentów tekstowych

Najlepiej zwalic cos na kogos. Np na SISON, urzednikow, Zydow, masonow
(zdaje sie ze Konrad podobnie odbiera Wasze dyskusje) . Najtrudniej
pokierowac, zaplanowac, zaprojektowac madre dzialanie w czym Pan
brylujesz . No ale jesli tak, to po co wystawac ponad przecietnosc
stajac na chwiejnym gruncie zbudowanym przez klakierow ? Przestana robic
klake to opluja . Przygotuj sie Pan !

JC > i to na dodatek
JC > dokumentu KARTY PRAW OSOB NIEPELNOSPRAWNYCH
JC > w Polsce, który trafia swymi POBOZNYMI ZYCZENIAMI
JC > (nie mylić z paragrafami prawnymi) ok. 5 000 000 (pięć milionów)
ON.

W ogole nie wiesz Pan o czym piszesz. Wiec moze dobrze zes sie Pan za to
nie wzial. Tylko po co wiec MIEDLIC ?

JC > Podał Pan ten temat do dyskusji ale do dziś nikt nie
JC > wskazał skąd ściągnąć go w formacie umożliwiającym takową.

A SISON mogl wiedziec ? (te glupiego 4 MB PDF'a - raptem za trzy impulsy
czyli 1 polski zloty ! i to bez zadnej dotacji z Fundacji Batorego ! :->
). Mogl po prostu siasc i ten dokument rownie po prostu przeczytac i
swoja opinie probowac przedstawic poslom . Czy wyobrazasz sobie Pan
merytoryczna dyskusje na TEJ grupie ? Nie po to wycofali sie z niej i
wycofuja sie nadal (chocby ostatnio KT) wartosciowi ludzie bo poza
glupawym powitaniem na nic nie moga tyu liczyc. Bo jakies zbujki nawet w
zarodku potrafia kazda prosbe, inicjatywe czy akcje zniweczyc. Wiesz
juz Pan jak to sie nazywa. Pan zes teraz guru od oszolomstwa wiec
napewno tak . Prosba wiec troche pokory i tolerancji by sie przydalo.
Od dluzszego czasu wywolujesz Pan wilka z lasu wiec nie dziw sie Pan ze
teraz troszke kasa. Jaka bronia wojujesz od takiej przeciez ginac musisz
.

JC > Podał Pan natomiast że:

JC > Widocznie SISON - Stowarzyszenie uznało, że pl.soc.inwalidzi
JC > jest nie godnym forum aby mu go dawać.

Chcecie PDF'a ? Komu wrzucic te 6 + 4 MB do skrzynki ?

:)

JC > I nikt tu Panie Leszku nie, cyt:

> tylko stwierdza fakty.

M I Ę D L Ą, A JAKZE M I Ę D L Ą
A Pan przede wszystkim !!!

JC > Pisze Pan dalej, cyt:

> [...]
JC > Mnie też ten dokument ani ziębi ani grzeje bo i mnie
JC > nie dotyczy

No i wyszlo szydlo z worka . Tak jak po Ustron 2000 gdy trzeba bylo
zakasac rekawy i zalozyc Stowarzyszenie !
Trzeba bylo i tym razem tak samo od razu napisac . Albo tak :

"Mnie to ani grzeje ani ziebi ale SISON'owi doloze

JC "

i byloby po zawodach. A tak mamy to co mamy - popis Panskiego
oszolomstwa !!!

JC > ale może dla niego byłoby dobrze jak
JC > i dla ON w Polsce aby poprzez dyskusję nad nim wzbogacić
JC > go o parę przykładów z innego świata.

plec pleciugo byle dlugo (to nie Sztaudynger :-> )

JC > Taki właśnie jest kapitalizm i kapitaliści.
JC > Nic dodać nic ująć.

Rewelacja ! To czemu z tonacego okretu szczury pouciekaly ?

JC > Owocnych dyskusji w Sejmie życzę.

Dzieki takim jak Pan (i Panu podobnym poplecznikow) napewno nie bedzie
tam naszej (ON) reprezentacji

:(

JC > Niedługo przyjdą tam nowi i oby tego co tam ustalą(cie)
JC > diabli nie zabrali.

Vivat komuna, Vivat stary stan ! :)))

A diabli to nas tylko na to wszystko biora !

JC > pozdr. - Józek
> --------------------------------------

z wielkim szacunkiem dla tych co chca jeszcze cos w tym kraju zdzialac

urazeni czlonkowie SISON

Andrzej Abraszewski
Miroslaw Kromer

PS

W przekonaniu, iz zgoda buduje - niezgoda rujnuje na deser pare
sygnaturek czlonkow Stowarzyszeniea Internetowej Spolecznosci Osob
Niepelnospranych "SamiSobie" do ktorego jak wiadomo dzrzwi sa otwarte
dla wszystkich identyfikujacych sie z jego wyjatkowo liberalnym
regulaminem :

DOSC ZEBRANIA I GADANIA - ZAPRASZAMY DO DZIALANIA W JEDNOSCI,
SOLIDARNOSCI OCZEKUJMY PRZYSZLOSCI. SISON "SamiSobie"

Zamiast narzekac,gadac,obwiniac,oczerniac,czekac !!! Zostan aktywnym
czlonkiem Stowarzyszenia Internetowej Spolecznosci Osob
Niepelnosprawnych
"SamiSobie" http://sison.clan.pl Sprobuj swoich sil w pracy spolecznej.

Czujesz sie na siłach ? Masz coś do zaproponowania ? Chcesz
powalczyć o swoje sprawy ? - to spróbuj swoich sił w Stowarzyszeniu
Internetowej Społeczności Osób Niepełnosprawnych "SamiSobie"
http://sison.clan.pl . Może uda Ci się coś zyskac ...

cd PS

Ciagle oczekujemy na wsparcie naszej akcji pomocy powodzianom. Na dzien
dzisiejszy mamy 1000 zl i co najwazniejsze osobe ktorej chcemy pomoc.
Oto fragment listu jaki trafil do Stowarzyszenia :

A> po

===============

cd PS Milo nam tez poinformowac ze wlasnie w dniu wczorajszym
(20.08.2001)
dzieki naszym zabiegom i staraniom oraz wielkiej przychylnosci
Kierownika
Katedry Informatyki Stosowanej Pana prof. dr.hab.inz. Dominika
Sankowskiego
ruszyl wakacyjny kurs komputerowy dla ON, oczywiscie za FRIKO, jako
element
dzialan zawartych w liscie intencyjnym
http://samisobie.clan.pl/sz.htm
podpisanym przez Niego, dyrektora lodzkiego oddzialu PFRON Pana
Z.Skrzypczynskiego i z ramienia SISON "SamiSobie" Pana dr Andrzeja
Abraszewskiego a ktory to list jest zalazkiem dzialan majacych na
celu udostepienie Politechniki Łódzkiej (Wydzial Elektortechniki i
Elektroniki,
Informtyka Stosowana) dla ON majacych ambicje byc KIMS (!)
(zapraszamy do lektury tego listu nawet malkontentow z ktorymi
przyzekamy
nie dyskutowac :-> )

cd PS

Panie Leszku, sorry za magiel ale to nie my go tu prowadzimy :->

8. Data: 2001-08-21 08:42:20

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

SISON napisał...
nie, wylał swój jad :(

Żałośni z Was ludzie.

Nie pozdrawiam,
RS

9. Data: 2001-08-21 09:14:51

Od: SISON <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy w maglu !
Sorry ale naprawde to nie my zaczelismy nagonke

Robert Szymczak wrote:

> SISON napisał...
> nie, wylał swój jad :(

Prawda w oczy kole ?
Stare metody wyciagasz z lamusa ?
Popluj sobie, popluj . My i tak mamy juz antyopluwczy skafander.

> Żałośni z Was ludzie.

Tys zaklosny plujac na swego darczynce. W nastepnym "pawim" pojekiwaniu
wspomnij choc jak to slcznie podziekowales komus kto Cie na nogi
postawil.

I nie kompromituj juz . Wstyd nam za Ciebie, za Was ...

> Nie pozdrawiam,

O wlasnie . Siano az z butow wychodzi

> RS

AA & KM

10. Data: 2001-08-21 10:20:57

Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślałem, że ta grupa jest wyjątkowa... a tu widzę takie "opluwanie siebie".
To jest przykre... Staram się patrzeć na to obiektywnie... i nie popieram
żadnej ze stron, ale przez takie obwinianie się daleko nie zajdziemy...

Siła jest w GRUPIE!!! (nie chodzi mi tu o grupę pl.soc.inwalidzi ani o grupę
SISON, ale o całą grupę ON!) A gdzie ta integracja ON?

Natomiast ja pozdrawiam obie strony, mając nadzielę, że prędzej czy później
obie grupy nawiążą współpracę dla dobra ON!
-------------------------------
Pozdrawiam serdecznie

- Frank

> [...]
> nie dyskutowac :-> )
>
> cd PS
>
> Panie Leszku, sorry za magiel ale to nie my go tu prowadzimy :->

Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

"Wstan i idz"
Rewelacja!
Re: czyj rzecznik?